סלינה מי? היילי ביבר בטרנד הלוהט לאביב הקרוב

הדוגמנית שיתפה בתמונה מצילומים עם שני פרטים קטנים שעושים את כל הלוק • ואיך היא חגגה יום הולדת לבעלה?

היילי ביבר בשבוע האופנה בפריז, צילום: אי.פי

הדוגמנית היילי ביבר עברה שבוע מטלטל, אחרי שהטרלה עם הבסטי קיילי ג'נר, שהתפרשה על ידי הגולשים ברשתות החבריות כירידה על סלינה גומז, גרמה לה לאבד יותר ממיליון עוקבים בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה.

גם ג'נר ספגה נזק של יותר מחצי מיליון עוקבים, והמרוויחה העיקרית מהסיפור היא גומז, שצברה 10 מיליון עוקבים נוספים. השלוש מיהרו מאז להכחיש את הסיפור, וגומז ציינה שהיא מעריצה של קיילי, אבל זה לא הפריע לגולשים להמשיך במלחמה על הצדק. 

היילי וג'סטין ביבר בתצוגה של מונקלר, צילום: GettyImages, צילום: gettyimages

ביבר מנסה לשדר עסקים כרגיל, ואחרי שהתפרסם שער מגזין "ווג אוסטרליה" שהיא מככבת בו, הדוגמנית חגגה יום הולדת 29 לבעלה ג'סטין ביבר בפוסט מאוהב באינסטגרם, וסיפקה לנו טרנד לוהט לאביב הקרוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hailey Rhode Baldwin Bieber (@haileybieber)

ביבר שיתפה תמונה בחשבון האינסטגרם שלה כשהיא מזכירה בובת חרסינה עדינה. שערה של ביבר, שנגזר לקראת הצילומים בהליך שתועד על ידי צלם "ווג", נאסף בשתי צמות קטנות שנקשרו בסרט ורוד כמו קוקייה. פניה אופרו בהמון גלאם, ועל הלחיים נראית הברקה של סומק שימרי ורדרד עם נמשים שצוירו על פניה, שמדגישים את המראה הבובתי. על עיניה צויר אייליינר ורוד עם כנף עדינה, וציפורניה הארוכות נצבעו בצבע צהוב בוהק.

 
     

View this post on Instagram

           

A post shared by Hailey Rhode Baldwin Bieber (@haileybieber)

ביבר מדגימה איך אפשר לשלב את טרנד הניאון במראה בצורה עדינה, שעדיין משדרת שיקיות ושבירת גבולות. לשילוב המדויק בין הוורוד לצהוב היא הוסיפה ז'קט עור שחור עם כיתוב בגב, שחספס את המראה ונתן קונטרס יפה ללוק כולו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר