איזה ערב היסטורי היה לנו באנפילד. ליברפול השפילה את מנצ'סטר יונייטד, היריבה הכי גדולה שלה, עם 0:7 מהדהד שאף אחד לא ראה אותו מגיע. יונייטד הגיעה לאנפילד בתקופה נהדרת, אחרי זכייה בגביע הליגה כשהיא גם מעל ליברפול בטבלה, וחטפה את אחד ההפסדים הגדולים בתולדותיה. השדים האדומים הפסידו שלוש פעמים 7:0 עד היום, הפעם האחרונה שזה קרה הייתה ב-1931 (אז הפסידה לוולבס). כלומר, זה ההפסד הכי גדול של יונייטד ב-92 השנים האחרונות.
אגדת יונייטד רוי קין, שמשמש היום כפרשן, אמר: "השחקנים צריכים להתבייש בעצמם, להתבייש ביכולת שהם הראו היום. הייתי מתחבא בבית אם הייתי מפסיד בתוצאה הזאת, זה ממש מביך. תודה לאל שלא הייתי חלק מזה. ראיתי שחקנים צוחקים בעלייה למחצית השנייה, כשהם עלו אליה בפיגור 1:0". גארי נוויל, גם הוא אגדה של השדים האדומים, הוסיף: "המחצית השנייה הייתה בושה. הקפטן ברונו פרננדש היה מחריד. שאר השחקנים פשוט לא הופיעו למשחק. אסור שזה יקרה שוב בעתיד".
3 צפייה בגלריה
שחקני יונייטד מאוכזבים
שחקני יונייטד מאוכזבים
"צריכים להתבייש". שחקני יונייטד
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
ברונו פרננדש
ברונו פרננדש
"היה מחריד". פרננדש
(צילום: EPA)
3 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח חוגג
מוחמד סלאח חוגג
שבר שיא. סלאח
(צילום: רויטרס)
"במחצית השנייה שיחקנו בצורה לא מקצוענית, זה לא יכול לקרות. זאת לא מנצ'סטר יונייטד ואנחנו נצטרך לדבר על זה", אמר המנג'ר אריק טאן האח בסיום, "זה לא שחקן אחד או שניים שעשו טעויות. זאת כל הקבוצה שאיבדה את הראש ולא פעלה לפי התוכנית. ברור שאני כועס על מה שקרה".
"אני מופתע כי בחודשים האחרונים הקבוצה השתפרה מאוד והציגה מנטליות של ווינרים", המשיך ההולנדי, "היום לא הייתה לנו גישה כזאת בכלל. לא עשינו את העבודה שלנו. נצטרך לדעת איך להתאושש מזה. אני מאוכזב וכועס מאוד. אנחנו צריכים להיות חזקים".
הקפטן ברונו פרננדש הוסיף: "זה היה מאכזב, מתסכל ועצוב. זאת תוצאב ממש גרועה בשבילנו. במחצית הראשונה שלטנו במשחק. במחצית השנייה נתנו להם הרבה מאוד שטחים פנויים והם הענישו אותנו. חטפנו מכה אבל נקום ממנה".

סלאח שבר שיא

בצד של ליברפול, מוחמד סלאח הפך למלך שערי הקבוצה בעידן הפרמייר-ליג עם 129 שערים. היא ניצחה העונה 0:9 את בורנמות', כך שזה לא היה הניצחון הגדול שלה בכל הזמנים. "זה בהחלט יום מיוחד עבורי, אני לא אשקר", אמר המצרי בסיום, "חשבתי על השיא הזה מהיום שהגעתי לליברפול. השגנו תוצאה מדהימה. אני הולך לחגוג קצת עם המשפחה, לשתות תה וללכת לישון".
ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "יום פנטסטי בשביל כולנו. כל שחקן שלנו היה היו בשיאו. זה ניצחון גדול, אנחנו צריכים לחגוג אבל להתחיל גם לחשוב על המשחק הבא. אני שמח מאוד בשביל סלאח, הוא מקדיש את חייו לכדורגל".
"מדהים, יוצא מהכלל, אין לי מילים", סיכם המנג'ר יורגן קלופ, "שיחקנו את הכדורגל הכי טוב שלנו מול קבוצה בכושר שיא. זאת הדחיפה שרצינו, היא שמה אותנו במקום הנכון. כולם יודעים שאנחנו עדיין בסביבה. נתנו היום הצגה והראנו מה אנחנו שווים".