מאפשרת לבלגן להתרחש: מה חשבנו על התוכנית החדשה של אילה חסון בכאן 11

נוח להסתכל על צירופה של אילה חסון לתאגיד בתור נשק יום הדין במאבק הקיומי שמנהל הערוץ מול שר התקשורת • הרי מי יעז להתעסק איתה? • אבל האם המבוגר האחראי באמת אחראי, גם כשהוא נושא באחריות לארגון האנדרלמוסיה שסביבו?

חסון בתוכנית החדשה, צילום: כאן 11

"שידור ציבורי חייב להיות אחר, נטול אינטרסים", הכריזה אילה חסון בפתח תוכניתה החדשה אמש בתאגיד. "אני רוצה שתרגישו שאיש לא מתייחס אליכם בביטול ומהנדס לכם את התודעה עם כותרות, סקרים ושאר ירקות. לכן, גם כאן אמשיך להילחם עבורכם", הוסיפה.

נוח להסתכל על צירופה של חסון לתאגיד הציבורי בתור נשק יום הדין במאבק הקיומי שמנהל הערוץ מול שר התקשורת. הרי מי יעז להתעסק עם אילה חסון? חוץ מזה, גם אם לא ביקשה זאת, חסון הפכה לסמל של תקשורת מאוזנת בעיניי צד מסוים במפה הפוליטית. היא שווה רייטינג, מביאה כותרות, אבל מה היא מספקת לצופיה?

פאנל הפרשנים בתוכנית של אילה חסון בכאן 11, צילום: צילום מסך כאן 11

אילה חסון, שצמחה ברשות השידור, חזרה לשידור הציבורי מלווה בנספחים - אותם מהנדסי תודעה, מפיצי פייק-ניוז, שקרנים וקונספירטורים, שעליהם התלוננה במונולוג הפתיחה. מאלדד יניב ודוד פורר שהמציאו תיאוריות והכלילו ציבורים, ועד לאריה דרעי שכדי להבהיר למראיינת כי אינו משקר הציע להתחבר למכונת אמת. חסון, אגב, השיבה לו כי המכונה עלולה להתפוצץ.

כשפורר יזם ויכוח סתמי עם כתבי ופרשני כאן שהתארחו באולפן, שימשה חסון כמבוגר האחראי. "אנחנו בימים של אובדן הממלכתיות. רק בגנון של גן תהילה מחפשים כל הזמן מי התחיל", נזפה בפרשניה המתלהמים. בהמשך אספה עבור הצופים לקט של האמירות הכי קיצוניות שהשמיעו אישי ציבור בשבועות האחרונים, שידרה וציקצקה: "נדרשים מנהיגים טובים ולא שטופי שנאה".

גם בערוץ 11 אילה חסון היא המגישה האחראית שיושבת במרכז הבלאגן, סביבה מפזרים הצהרות בומבסיטיות או תעמולה אינטרסנטית והיא מאפשרת לזה להתרחש, ואז עושה סדר וחותמת בנזיפה וצקצוק. האם המבוגר האחראי באמת אחראי, גם כשהוא נושא באחריות לארגון האנדרלמוסיה שסביבו?

שבע עם אילה חסון, כאן 11, 19:00

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר