הרב טאו נחקר בחשד לעבירות מין

הרב נחקר לאחר ששתי נשים טענו שתקף אותן מינית • הוא שוחרר בעערבות • נחשב לאחר מבכירי הציונות הדתית ומנהיג מפלגת נעם

הרב טאו, צילום: אורן בן חקון

הרב צבי טאו, אחד מבכירי הציונות הדתית, זומן לחקירה בחשד לעבירות מין. כך הודיעה היום (ראשון) היחידה הארצית לחקירות הונאה. 

"היום, לאחר ביצוע פעולות חקירה רבות, זומן הרב לחקירה באזהרה במשרדי היחידה. בסיום חקירתו שוחרר בערבויות", נמסר. 

בחדשות 12 פורסם בחודש נובמבר כי המשטרה פתחה בחקירה בחשד לתקיפה מינית נגד הרב צבי טאו - מבכירי הרבנים של הציונות הדתית ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם. בראיון עם המתלוננת נגד הרב טאו, היא אמרה כי "אחרי הרבה שנים שנשאתי פגיעה מינית מאוד קשה בתוכי, החלטתי שהקול שלי יישמע".

בכירים בציבור הדתי לאומי בוחנים בימים אלו את הטענות הקשות שעלו נגד הרב צבי טאו, נשיא ישיבת הר המור ואחד הרבנים המוכרים והמשפיעים ביותר, זאת לאחר דרישה שעלתה מכמה רבנים. ל"ישראל היום" נודע כי הטענות כנגד הרב, שנכתבו כבר לפני מספר חודשים ברשתות החברתיות, נבחנות, אך כלל לא ברור אם יצליחו להגיע לחקר האמת בעניין, זאת בשל המורכבות הנפשית בנושא.


בתוך כך, הערב ב"המהדורה המרכזית" של חדשות 12 פורסם כי המשטרה פתחה בחקירה בחשד לתקיפה מינית נגד הרב צבי טאו - מבכירי הרבנים של הציונות הדתית ומנהיגה הרוחני של מפלגת נעם. בראיון עם המתלוננת נגד הרב טאו, היא אמרה כי "אחרי הרבה שנים שנשאתי פגיעה מינית מאוד קשה בתוכי, החלטתי שהקול שלי יישמע".

באוגוסט האחרון פרסמה אישה טענות קשות נגד הרב, על כך שלכאורה פגע בה מינית כשהייתה קטינה. אלא שבתגובה הועלו טענות כי היא לכאורה מתמודדת נפש ומה שהיא אומרת לא התרחש במציאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר