כריס רוק מגיב לראשונה לתקרית הסטירה של וויל סמית

בספיישל קומי שהסטנדאפיסט צילם לנטפליקס, הוא התייחס לטקס האוסקר בשנה שעברה, שבו הוכה על ידי השחקן

וויל סמית' מכה את כריס רוק בטקס האוסקר, צילום: רויטרס

כמעט שנה לאחר שחטף סטירה מוויל סמית' במהלך טקס האוסקר האחרון, כריס רוק התייחס לראשונה לתקרית שהסעירה את העולם.

"כולם יודעים, כן, זה קרה, הרביצו לי לפני שנה – החטיף לי הבן ז*** הזה. אנשים אומרים שמילים פוגעות, אבל מי שאומר את זה מעולם לא הוכה בפניו", אמר הקומיקאי בן ה-58 במהלך ספיישל קומי שצולם עבור נטפליקס. "אני מתכוון לנסות לעשות את המופע הזה מבלי להעליב אף אחד, כי אף פעם אי אפשר לדעת למי אתה יכול לעשות טריגר", אמר בתחילת הספיישל.

כריס רוק (ארכיון), צילום: Getty Images

במשך התקופה שחלפה מאז התקרית, סמית' (שזכה באותו טקס באוסקר על תפקידו ב"משפחה מנצחת"), הגיב לה במספר הזדמנויות. עם זאת, העולם כולו רצה לשמוע את דבריו של רוק – אבל הוא העדיף לשמור את הטוב ביותר עבור המופע שלו, שנקרא "Selective Outrage".

"אנשים שאלו אותי אם זה כאב, אבל זה עדיין כואב! שמעתי את 'Summertime' (להיט של סמית' משנת 1991, ע"א) מצלצל באוזניים שלי. אני לא קורבן. ספגתי את המכה הזו כמו פקיאו (התייחסות למתאגרף הנודע מני פקיאו, ע"א)", אמר לקול שאגות הקהל.

"כולנו נבגדנו, אבל אף אחד מאיתנו לא רואיין על ידי האדם שבגד בנו", צחק רוק בהתייחסות לתוכניתה של ג'יידה פינקט-סמית', אשתו של וויל, עליה צחק הסטנדאפיסט רגע לפני התקרית, שראיינה את בעלה לאחר המקרה. "היא פגעה בו יותר ממני". בכך רוק התייחס לנישואיהם של סמית' ופינקט, שידעו משברים. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר