ההרשמה בעיצומה

להתברך באופן אישי! בליל פורים אחר חצות מפי עמוד הישועות הגרמ''ש אדלשטיין

מיוחד למעוכבי שידוכים הזקוקים לישועה: מעמד מרטיט של ברכה וישועה בבית מרן הגרמ"ש שליט"א, עבור התורמים 'מתנות לאביונים' למשפחה אחת ביום הפורים בשיתוף קופת העיר

מרן יחלק לכל תורם בקבוק מיוחד של 'יין הישועות' (באדיבות המצלם)

ליל פורים אחר חצות, הדי השירה והריקודים שוככים אט אט, שקט פסטורלי של השעות הקטנות של הלילה פורש את כנפיו על היקום. השקט שלפני הסערה. בעוד שעות אחדות כבר יתחילו משכימי הקום להתרוצץ ברחובות בדרכם לבית הטבילה ולבית התפילה, כמה שעות נוספות יחלפו והעיר תהיה פקוקה, המוני יהודים יהלכו אנה ואנה, כשמגילות תחת בית שחיים ומשלוחי מנות בידם, ילדים מחופשים, הורים וילדיהם, שמחה וששון ליהודים.

אבל לא כולם יצעדו שם כך בגיל וברננה. יהיו כאלו שיישארו ספונים בבתיהם, הרווקים והרווקות המבוגרים, אלו שאין להם ילדים שמתחפשים. אין להם בני זוג לשמוח איתם בשמחת החג. אין להם 'שווער' ו'שוויגער' כדי לבקר ולתת להם משלוח מנות, והם לא צריכים להגיע להורים כדי להראות את התחפושות של הילדים.

מעוכבי השידוכים. המגזר השקט... אלו שתמיד מהלכים בצד הדרכים ומקווים ליום שבו יפסיקו כולם לרחם עליהם, כי כבר לא תהיה להם סיבה.

מדי שנה ביום הפורים הם מסתגרים בבתים, עם ספר תהילים וחבילה גדולה של ממחטות נייר. הם בוכים את הנשמה שלהם ויתחננו לישועה.

לא השנה! השנה יוצאים מעוכבי השידוכים בליל פורים, ועושים מעשה כדי לזכות בישועה קרובה. הם תורמים עבור 'מתנות לאביונים' למשפחה אחת, סכום של 3,000 שקלים שמספיק למתנות לאביונים עבור משפחה שלמה.

בליל הפורים, אחר חצות, באותה שעת רצון שלווה וקסומה, הם ייכנסו בזה אחר זה למעונו של עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין שהודיע שהוא מזמין אליו את כל מעוכבי הזיווג שתרמו את הסכום האמור – מתנות לאביונים עבור משפחה אחת.

ושם, במעון קדשו, יברך אותם הגרמ"ש ויאציל עליהם מברכותיו הנרגשות, שהשנה הם יזכו במדה כנגד מידה – הם שמחו משפחה ביום הפורים, ובתמורה הקב"ה ישמח אותם וייתן להם משפחה משלהם במהרה.

הגרמ"ש גם יעניק לכל תורם בקבוק של 'יין הישועות', במיוחד לפורים, לישועה קרובה בעזרת ה'.

השנה לא מסתגרים בבית. השנה לא מוחים את הדמעות! השנה עושים מעשה וזוכים בישועות!!!

לקבלת הברכה באופן אישי הקליקו כאן

עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין יקבל בליל פורים אחר חצות באופן אישי את כל המקבלים על עצמם ליתן דמי מתנות לאביונים עבור משפחה אחת בקופת העיר לתפילה, ברכה וישועה ויחלק להם בקבוק יין "לסימנא מילתא".

השנה, לראשונה בהסטוריה, נענה עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין , לקופת העיר, לקבל באופן אישי ולברך את כל מעוכבי השידוכים הזקוקים לישועה בליל פורים, בלילה בו יש לו את הכח לחולל ישועות כמסורת אביו הקדוש. "מי שיקח על עצמו נתינת 'מתנות לאביונים' של משפחה אחת מכל המשפחות של קופת העיר, שיבוא אלי".

לא לחינם זקוק עמוד הישועות הגרמ"ש אדלשטיין לתרומה משמעותית כזאת. כדי ליצור כוח ענק, כוח-על, שישבור את החומות, שיסיר את מידת הדין המתוחה, שיפתח שערי רחמים -זקוקה למהלך ש שה"ת רשכבה"ג רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל הגדיר אותו 'למעלה מדרך הטבע'. מי שפועל ונותן למעלה מדרך הטבע – גם הקב"ה פועל עמו מידה כנגד מידה, למעלה מדרך הטבע. הסכום הזה, שהוא סכום ענק – הסכום הזה יתן את הכוח לחולל את המהפך. הסכום הזה יתן את הכוח להפוך מוות לחיים. הסכום הזה יתן את העוצמה הנדרשת – להפך ממידת פורענות למידה טובה, לישועה ולנחמה.

לקבלת הברכה באופן אישי הקליקו כאן

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות