האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
נתניהו מתחיל להיכנע לאספסוף התקשורתי. והעיקר שהגביל את קרעי להתחיל להפעיל מאזן אימה תקציבי מול ערוצי התעמולה |
חוצן |
05.03.23 11:46 |
1 |
לוין ורוטמן מציעים אותו הדבר כמו נתניהו |
micmic |
05.03.23 11:49 |
8 |
מדוע החלול לא יבוא לדיונים בוועדה? שם יוכל לפרוש את רוחב ידיעותיו בנושא הנדון? הוא מעדיף כתבים שלא שואלים שאלות |
Hesitant |
05.03.23 13:22 |
103 |
יש מקור? ועל הקואליציה להביא רפורמה אחראית , לא צריך בכלל לדבר. |
Amadeus |
05.03.23 12:04 |
43 |
לא צריך לדבר, אתה צודק |
coyote |
05.03.23 12:08 |
50 |
אין ספק שאתה צודק, ואכן, הרפורמה אחראית מאוד. למעשה היא מסדירה סוף סוף את חלוקת הסמכויות בין שלוש הרשויות. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:12 |
56 |
פרופ' סוזי נבות מסבירה בשתי דקות מה באמת צריך לקרות עכשיו כדי לשמור עליה ועל כללי המשחק, למען כולנו. צפו ושתפו |
Amadeus |
05.03.23 12:15 |
59 |
😂😂😂 ..... כבר הרבה זמן לא התגלגלתי כל כך מצחוק (סוזי נבות רוצה שנטפל בבעיה האמיתית של מערכת המשפט ... תנחשו מהי?) |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 12:21 |
70 |
חולק עליך... תקרא כאן למטה (79). |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:30 |
80 |
אני באמת יוצא מהנחה שאתה פשוט מתבלבל בינה לבין מישהי אחרת.... (כבר הבעתי את תדהמתי ב79) |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 12:50 |
93 |
ואזכיר שסוזי נבות היתה מהתומכים המובהקים בלגטימיות הדיון (והפסילה) של חוק יסוד הלאום... (לא רק זו שהתנגדה לאפשרות לתת לנתניהו לכהן כר' ממשלה |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 13:07 |
101 |
חח ענק כזה מגוחך |
totoloto |
05.03.23 13:09 |
102 |
מתווה הנשיא מקובל עליך? |
Amadeus |
05.03.23 13:42 |
106 |
הנשיא היה פעם ח''כ והיו''ר של מפלגת העבודה. הוא הבטיח לשמור על נתניהו מאוחדת, ואני חושב שהוא אדם פרגמטי וראוי ביותר. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 13:50 |
107 |
כל הרפורמה לא מתאימה לי... בוודאי שגם לא מתווה הנשיא... אני מצפה רק לדבר אחד - ''סילוק השופטים מהוועדה שממנה את עצמם'' |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 15:01 |
111 |
שינוי הרכב הועדה יביא לתוצאות רק אחרי שנים ארוכות. לפטר שופטים אי אפשר והם פורשים רק כשהם מגיעים לגיל 70. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:13 |
113 |
אני מסכים איתך בגדול- להחזיר את בית המשפט לתקופה של לפני ברק עם שינוי שיטת בחירת השופטים. |
יצחק היקר |
05.03.23 23:31 |
125 |
עומס תיקים היא בעייה קשה. אתה מגיש תביעה וייקח לך שנים לראות את פירותיה. |
יצחק היקר |
05.03.23 23:26 |
124 |
אישה רצינית וראויה, בעיקרון אני מסכים עם רוב מה שאמרה. ולכן צריך להמשיך ברפורמה. חבל שאנשים כמוה לא יכולים להתמנות כשופטים בעליון... |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:30 |
79 |
אני יותר ממשוכנע שאתה לא יודע במי מדובר... סוזי נבות היא המשפטנית שאתה רוצה לראות בבית המשפט העליון''??? אתה מכיר את עמדותיה? |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 12:47 |
92 |
יתכן שבלבלתי בינה לבין פרופ' אחרת? |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:50 |
94 |
שמעתי את מה שהיא הקליטה... ציינתי שזה היה מצחיק ברמות מטורפות... (נסה להקשיב לזה שוב והפעם כשאתה יודע מה היא חושבת על הרפורמה באמת) |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 13:02 |
98 |
מה פיתום, קרנף. אתה זה שלא הבין. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 13:27 |
104 |
אכן, יפה מִסְגַּרְתָּ 🙂 |
הקרנף של סרטר |
05.03.23 15:11 |
112 |
בטוח, בטוח שהוא הבין. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:19 |
114 |
חוצפן! |
qm |
05.03.23 12:14 |
58 |
פרה פרה בתחבולות תעשה לך מלחמה |
מזל דלי |
05.03.23 14:42 |
109 |
נתניהו, להזכירך, אסור לך להתערב בעניין. היועמ''שית היתה מאוד ברורה וחדה בעניין |
Nati44 |
05.03.23 11:46 |
2 |
אין פה התערבות. |
micmic |
05.03.23 11:51 |
13 |
צודק, לפחות דבר אחד טוב עשתה היועמשית הזו |
ימני הגיוני |
05.03.23 11:59 |
34 |
אתקן אותך, היועמ''ש אישרה לנתניהו במפורש התערבות ככל שהיא נוגעת להרגעת הציבור. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:13 |
57 |
אין להם שום הצעות. רק לצעוק. ראינו הכל בוועדות חוקה. וכשיש מצלמות של התקשורת עוד יותר הם מגזימים עם קפיצה על שולחנות והתפרעויות |
totoloto |
05.03.23 11:47 |
3 |
להפך, יש להם הצעות זהות (: |
OffTheRecord |
05.03.23 11:48 |
6 |
פוזיציה פוזיציה פוזיציה אני כל יום מעלה את הצביעות שלהם |
totoloto |
05.03.23 11:49 |
7 |
המבוגר האחראי והממלכתי (: |
OffTheRecord |
05.03.23 11:47 |
4 |
הימים האלה שאני מסכים עם נתניהו.. מהרגע הראשון כתבתי שתוקפי הרפורמה לא הציעו שום הצעת-נגד. |
galt |
05.03.23 11:48 |
5 |
כולם יודעים שהרפורמה לא מעניינת אותם |
micmic |
05.03.23 11:50 |
12 |
מיקמיק, גם את הפכת שמאלנית? |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:16 |
60 |
הם סתם רוצים אש ודם |
ימני הגיוני |
05.03.23 12:00 |
35 |
האופוזיציה לא צריכה להביא חלופות.. אם מציעי החוקים אינם מרוצים מהם, ואינם מצליחים לחוקק חוקים שיהיו מרוצים מהם |
27סוט |
05.03.23 11:49 |
9 |
אם האופוזיציה מעוניינת ברפורמה (כמעט כולה טענה שהיא מעוניינת) אז היא חייבת להציב אלטרנטיבה - בין היתר כדי לאתגר את הממשלה |
winter1 |
05.03.23 11:51 |
15 |
לא הבנתי למה האופוזיציה חייבת משהו? החוקים טובים לקואליציה, שיעבירו את כולם. כמובן שיהיו לכך השלכות |
27סוט |
05.03.23 11:53 |
16 |
אני מעוניין לשפר את המצב, מי שמעוניין במחנאות עלובה יגיד ''ניתן לצד השני לשקוע ולשאת בתוצאות'' |
winter1 |
05.03.23 11:59 |
33 |
ובכל זאת, ואפילו אם הביקורת שלך נכונה - האופוזיציה לא חייבת כלום ויכולה אפילו לנהוג בצביעות, חדש לך? |
27סוט |
05.03.23 12:02 |
39 |
אין לי שום בעיה עם צביעות, היא אפילו נחוצה...אבל אם אתה טוען שיש פה מהלך צבוע ושהאופוזיציה לא מאמינה |
winter1 |
05.03.23 12:10 |
53 |
אתה צודק בזה. אם האופוזיציה רוצה לקבל את השלטון היא פועלת להפלת הממשלה בכל דרך שנראית לה. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 12:18 |
64 |
היא לא חייבת כלום. ביבי לימד אותנו שהאופוזיציה צריכה להתנגד לממשלה |
SomeOne2 |
05.03.23 11:54 |
18 |
אתה מתייחס למילה חייבת בצורה מילולית מדי, ואני שמח שאתה יכול להשתמש בביבי כתירוץ לכך שאתה ביבי בעצמך |
winter1 |
05.03.23 12:00 |
37 |
אי אפשר לא לרדת לרמה של ביבי ולצפות לתוצאות |
SomeOne2 |
05.03.23 12:11 |
54 |
אם הם חושבים שהרפורמה לא יכולה לעבור או שזה יפיל את הממשלה אז הם צריכים להמשיך, אבל לדעתי אתה תופתע |
winter1 |
05.03.23 12:21 |
69 |
ממשלה פתטית. עושים בלאגן עם הצעות הזויות ואז מבקשים מהאופוזיציה להביא להם סולם |
SomeOne2 |
05.03.23 11:50 |
10 |
אם אכן זה יקרה |
ציני |
05.03.23 11:56 |
27 |
סמוך על הבייס הביביסטי שהיה אומר אמן |
SomeOne2 |
05.03.23 12:01 |
38 |
כן בתיקון קטן. סמוטריץ ישאר. רק בן גביר יפרוש |
איזי מהחונטה |
05.03.23 11:56 |
28 |
++ |
חלוץ שפוי |
05.03.23 11:56 |
29 |
ביבי אכן פתטי לחיץ ומבוהל. ולכן הגיע כמעט עד הכלא ולעולם לא הצליח למשול ולחזק את הגוש שלו. הוא רק יודע להתחנף וללקק |
חוצן |
05.03.23 11:57 |
32 |
הם רוצים חלופות לשלטון מר נתניהו, לא לרפורמה. |
Investjour |
05.03.23 11:50 |
11 |
לכן הוא מציע להם את זה |
micmic |
05.03.23 11:51 |
14 |
אסור לנתניהו להתערב בחקיקה . |
ציני |
05.03.23 11:53 |
17 |
הוא לא מתערב |
micmic |
05.03.23 11:55 |
23 |
צביעות זה להגיד ''בואו נדבר'' ובמקביל להאיץ את חקיקת חוקי הדיקטטורה. מי שרוצה לדבר, מדבר ולא מברבר. |
גבולן |
05.03.23 15:22 |
115 |
לפי N12, גנץ ולפיד מתנגדים להצעה. |
OffTheRecord |
05.03.23 11:54 |
19 |
עוד נפילה בפח |
micmic |
05.03.23 11:56 |
26 |
אכן, הנאשם שוב הפיל עצמו בפח. מתברר שהקוסם שכח את תיבת הקסמים, הארנב כבר מת והקהל (חוץ מהכת) עייף מכל כל הטריקים והשטיקים המיושנים. |
גבולן |
05.03.23 15:24 |
116 |
הם מתחננים. לא להוריד רגל הגז חברים.. |
איזי מהחונטה |
05.03.23 11:55 |
20 |
התוצאה תהיה רפורמה בלי פשרה, קצת טיפשי |
gardner |
05.03.23 11:57 |
31 |
ברור שתהיה פשרה. המחאות זה חלק מהמו״מ |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:02 |
40 |
המוחים היום מתנהגים בדיוק כמו ארגוני הטרור הערבים, ובדיוק כמותם לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות |
gardner |
05.03.23 12:03 |
42 |
נרגעת? לפעמים להקיא משחרר מועקה |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:05 |
45 |
אני רגוע, למעשה אני נגד הרפורמה ובעד פשרה משמעותית (מבחינתי מספיק בשינוי הרכב הוועדה לבחירת שופטים) |
gardner |
05.03.23 12:08 |
48 |
אז אנחנו לא כל כך רחוקים. אבל שונים בדבר אחד. בלי מחאות קשות ביבי יכנע ללוין. ביבי צריך להרגיש איום ממשי כדי לפעול |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:09 |
51 |
אני טוען שההפגנות הן כלי חשוב. הממשלה לוחצת באמצעות הכנסת - האליטה באמצעות הרחוב |
winter1 |
05.03.23 12:18 |
63 |
בינינו וינטר, מי שצריך את ההפגנות והאיומים של הטייסים הוהכותרות השליליות בפיננשיאל טיימס, הוא ביבי |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:27 |
76 |
במצב רגיל האופוזיציה יכולה רק להרוויח מהצבת אלטרנטיבה לממשלה, אך כעת חלק מבוחריהם נכנסו למוד ועידת ח'רטום |
winter1 |
05.03.23 11:55 |
21 |
אתה תכלס טועה. יש מו״מ ישיר כבר שבועיים ( למרות ההכחשות) ושני הצדדים כבר עשו ויתורים |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:00 |
36 |
אני בטוח שתהיה פשרה, היא לא חייבת להיות עם האופוזיציה הפרלמנטרית. |
winter1 |
05.03.23 12:06 |
47 |
האופוזיציה הפרלמנטרית לא רוצה לקחת אחריות באופן גלוי מסיבות מובנות. פשרות הן אף פעם לא פופולריות |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:11 |
55 |
אמרתם נתניהו אמרתם הכל |
rccool |
05.03.23 11:55 |
22 |
הפיל בפח שוב את גנץ ולפיד |
micmic |
05.03.23 11:56 |
25 |
בקרוב תשבעי שוב לא להצביע יותר לביבי ואז כן תצביעי. כמו רוב הביביסטים |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:04 |
44 |
ממציא פייק על בסיס קבוע ? |
micmic |
05.03.23 12:05 |
46 |
את כל כך מעריצה שאת כל פעם נופלת באותה נקודה. ביבי ימין. ביבי שמאל. ביבי ימין |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:08 |
49 |
אתה כל מרדד את השיחה שאני שוכחת שאסור להתייחס אליך כלל |
micmic |
05.03.23 12:20 |
68 |
אבל עובדה שאת תמיד מתייחסת. כי את עמוק בפנים יודעת שאני צודק |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:25 |
72 |
קבל את החלופה שלנו |
גלאפגוס |
05.03.23 11:55 |
24 |
אין להם חלופות- הם רוצים רק להחליף את ביבי |
בלש גשש |
05.03.23 11:57 |
30 |
זו בדיוק השיטה הנכונה מול השמאל,לגרום להם להביא הצעות לתיקון משלהם למערכת המשפט! ואז יתגלו במלוא עורמתם...הם לא מוכנים לשום תיקון |
Golani73 |
05.03.23 12:02 |
41 |
תפסיקו כבר ותתקדמו עם הרפורמה מה אתם נותנים להם לעכב אתכם |
JanNaor |
05.03.23 12:10 |
52 |
אני פונה מכאן לנתניהו: אסור לך לעסוק ברפורמה. גם קריאה זו שלך מנוגדת להנחיה של היועמשית ויש בה בכדי לקבוע עמדה |
גושן |
05.03.23 12:17 |
61 |
אין בקריאה הזו כלום |
micmic |
05.03.23 12:26 |
73 |
הסיכוי היחיד של הרפורמה לעבור היא לתת ללוין ורוטמן לנהל אותה. נתניהו יכול רק להזיק. לצערי |
גושן |
05.03.23 12:27 |
75 |
הם מנהלים אותה |
micmic |
05.03.23 12:28 |
77 |
נתניהו כבר ביקש להקפיא לשבוע. ההתנהלות שלו מול הכנופיה שתפרה אותו מחפירה ומוטב שלא יתערב. |
גושן |
05.03.23 12:29 |
78 |
היא כבר אמרה לך שהתגובות שלך מזיקות. צריך לכידות המחנה גושן אחי |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:33 |
81 |
נתניהו יודע איך הצד השני יגיב…. |
micmic |
05.03.23 12:34 |
82 |
אפילו אישתי לא מעריצה אותי כמו שאת מעריצה את ביבי. ואישתי מעריצה אותי… |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:37 |
84 |
שחרר אותי מהטרלות שלך |
micmic |
05.03.23 12:38 |
87 |
רק בריאות, מיקמיק. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:29 |
119 |
בגלל נתניהו והפחד שלו משלטון החונטה, ומההגנה המוחלטת שלו עליה הגענו לאן שהגענו. |
גושן |
05.03.23 12:37 |
86 |
אין אמון בנתניהו. |
qm |
05.03.23 12:17 |
62 |
הנה חלופה: תודיע על עצירת הרפורמה. תודיע על נבצרות |
ברווז ירוק v2 |
05.03.23 12:18 |
65 |
שכחת גם; להעביר את תפקיד ראש הממשלה לחלול נטול ההשכלה הליבתית |
גושן |
05.03.23 12:51 |
96 |
לא שכחתי ולא ביקשתי. מחר בבוקר ביבי מעביר את ההגה לכל אדם אחר בליכוד חברי 70 מנדטים לימין |
ברווז ירוק v2 |
05.03.23 12:55 |
97 |
יש כבר 64 והעם בחר כבר את ראש הממשלה שלו. ההצעה שלך נרשמה, תודה. |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:31 |
120 |
הצד האחר היא הרשות השופטת ולא גנץ ולא לפיד |
gזאביק |
05.03.23 12:19 |
66 |
תעצרו את החקיקה, והאופוזיציה תדבר |
אבי_85 |
05.03.23 12:19 |
67 |
לא מאמין לשקרן בן שקרן, למוחק חווארה ולצמד שורפי האסמים לוין/רוטמן. אבל חייבים להכנס להדיינות אצל הנשיא ומיד, אולי עדיין יש סיכוי |
איל השרון |
05.03.23 12:22 |
71 |
אבל הצלנו כבר, לא? |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:32 |
121 |
המטרה שלהם היא אך ורק לפרק את הליכוד, הם לא יסכימו לכלום |
אשכנזון |
05.03.23 12:26 |
74 |
ובסוף מה שהם יקבלו זה ביבי ראש ממשלה עוד יותר חזק עם גנץ בממשלה ובלי בן גביר הנודניק |
איזי מהחונטה |
05.03.23 12:35 |
83 |
נשמע טוב ביחס לממשלת ההרס הנוכחית. עדיף רוה''מ חזק על פני רופס שנסחט ע''י קיצונים/מטורללים. |
איל השרון |
05.03.23 12:38 |
88 |
לא כתבת פה שהצבעת לבן גביר ''הנודניק''? |
גיבור מקלדת |
05.03.23 15:33 |
122 |
שני שחצנים , מחריבי הארץ |
יעקב |
05.03.23 12:37 |
85 |
סבבה הם לא יבואו, מסכנים המפגינים שיסגרו להם עיסקה מאחורי הגב, זה יהיה רגע שיא 😂 |
Applesheep |
05.03.23 12:39 |
89 |
צודק. תודה. |
דמבו |
05.03.23 12:40 |
90 |
אין ולא תהיה ההפיכה המשטרית שהנוכל העבריין מנסה לבצע |
BlueBus |
05.03.23 12:42 |
91 |
פחדניהו |
tesla man |
05.03.23 12:51 |
95 |
נתניהו, לוין ורוטמן מזיעים, ולא בגלל מזג האויר. |
עדי |
05.03.23 13:04 |
99 |
מישהו מקבל שכל? |
nitzan |
05.03.23 13:06 |
100 |
למה שיביאו ? היו בחירות ? נגמר? זהו ביבי תתקדם תתקדםםםםםםםםםםםםםםםםםםם |
elib |
05.03.23 13:35 |
105 |
אם האופוזיציה חושבת שנדרש לבצע תיקונים, אז שיציגו הצעה לציבור. עם הקואליציה אין על מה לדבר. |
אני ערכיסט |
05.03.23 14:18 |
108 |
אולי עם 64 מנדטים אבל בלי צבא... |
ORR |
05.03.23 14:44 |
110 |
החרדים דווקא מוכנים להתגייס לצבא שיהיה מספיק חרדי, השמאל לא רוצה אותם, אפילו את הנח''ל החרדי הוא כבר הרחיק מהשטחים |
זבנג וגמרנו |
05.03.23 15:27 |
118 |
הם באמת עומדים בתור בבקום. לקבל את החותמת.... |
ORR |
05.03.23 15:33 |
123 |
+1 לא מספיק לקרוא, תתייצבו בבית הנשיא בשידור חי שבו רואים אתכם יושבים מול כסאות ריקים ותקראו לגנץ להגיע. תעשו את זה כל יום |
זבנג וגמרנו |
05.03.23 15:26 |
117 |
חבר מתאריך 2.10.20
3858 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.06
9264 הודעות, 72 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4454 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.15
18085 הודעות, 35 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
ישר לחוקק את חוקי הרפורמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
בפעם הראשונה מזה שנים יהיה פיקוח יעיל על עבודת הרשות השופטת.
אמדאוס, ידעתי שבסוף נוכל להגיע להסכמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4454 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אני אחסוך לכם (כדי שחלילה לא יפגע מישהו בזמן הנפילה מהכסא עקב צפייה בנאום מהמגוחכים שראינו עד כה מאחד מלוקי הצר"את גונבי הדעת שצצים לנו באלפיהם)....
"צריך לטפל בעומס התיקים"
אה... וגם חשוב לעשות את זה נכון ובאופן מכבד.
אפילו לא מילה אחת על הרפורמה הנוכחית... ואפילו לא הצעה אופרטיבית אחת (בהנחה ש"צריך שיהיה כאן טוב ודמוקרטי" זה לא בדיוק משהו אופרטיבי).
אבל אני מניח שמי שזוכר מי זו סוזי נבות גם לא ממש יתפלא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
סוזי נבות היא השופט שאתה מעוניין לראות בבית המשפט העליון???
כבר יש לך עשרה סוזי-נבותים שם.
חלקם אפילו מתונים ממנה בהרבה במחשבה מה זה אומר "שלטון החוק".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
היא לא תומכת ברפורמה הנוכחית...
זה רק נדמה לרגע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
23762 הודעות, 198 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4454 הודעות
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
לכן נכון ללכת למתווה, וכזה שההצעה של הנשיא יכולה לשמש בו סוג של בסיס.
כמובן שאין לקבל כל מילה ממנו. אחרי הכל, גם הנשיא הוא דמות פוליטית.
פסקת ההתגברות, ביטול עילת הסבירות, שינוי (לא ביטול, שינוי) השיטה לבחירת שופטים - כל אלה צריכים להשאר ברפורמה.
הייתי מוסיף גם איסור על אנשי ציבור לשתוק בחקירות משטרה. שיפור הכרחי.
אבל הפשרה הגדולה באמת יכולה להיות בזירוז ההליכים בבתי המשפט והפחתת העומס שם. המצב בו משפט של ראש ממשלה נמשך כבר שש שנים הוא בלתי נסבל - אם זה המצב אצל ראש הממשלה, תאר לך מה עובר על האזרח הפשוט. המצב נורא, ואם נשכיל להתמודד עם זה, אני מקווה ומאמין שגם השמאל יתמוך בהתלהבות ברפורמה.
תודה, צ'רצ'יל. פוסט חשוב מאין כמוהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
לא רוצה ולא צריך שום דבר אחר (אולי חוץ מהחזרת "זכות העמידה" למצבה הנורמלי טרם הטרלול האהרון ברקי).
הייתה לנו מערכת משפט לא רעה בכלל.
גם היום יש בה כמות עצומה של שופטים אמתיים והגונים.
שחררו את שער הכניסה לעליון מלפיתת ציפורניו המשחיתות של הפירט ולא תצטרכו לא פסקת התגברות ולא עליונות של חוקי יסוד ולא עיסוק בסמכויות הדמיוניות של היועמ"שים.
תנו לוועדה לבחירת שופטים לחזור למה שהייתה קודם לריקבון ולסיאוב שהכניס לתוכה האיש המשחית הזה.
כי כשיש שופטים ולא מגלומנים - אז לא צריך את כל ההתגברויות הללו
אבל אם נשארים המגלומנים - שום גדר לא תעצור אותם
אם נסלק את השליטה של הכנסייה - זה אולי ייקח קצת זמן אבל בסוף נקבל שוב בית משפט שזוכר שהוא רק בית משפט ולא מגדלור של צדק וחוכמה שכאילו נועד למשול בבבונים הנחותים.
לא מעוניין במתווה הנשיא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
יתרה מזאת, חודש אחרי שיעבור החוק יתכנס בית המשפט ויחליט שהשינוי אינו חוקתי מכיוון שאינו סביר באופן קיצוני. או מכיוון שאינו סביר בעליל. צריך לבדוק את זה, לא בטוח אם זה יהיה בעליל או באופן קיצוני. יכול להיות שיהיה רוב לאחת הסיבות ומיעוט לאחרת.
בכל מקרה, אם לא תחוקק פסקת התגברות מוגנת בחוקי יסוד שאי אפשר לשנות ותבטל את השימוש בעילת הסבירות המצב יחזור מהר מאוד לקדמותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
14414 הודעות, 91 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
ככה נוודא שהכל שפיט - יורד מהשולחן.
ככה נוודא שזכות העמידה לכל תבוטל.
ככה נתפטר מכל ארגוני השמאל הממומנים על ידי דורשי רעתינו.
ואחרי 10 שנים נקבל בית משפט מגוון הגון ןמייצג את העם.
והמלחמה כעת היא על כוח שלטוני - לא שייך לדמוקרטיה, אלא רק רתימה שלה לקבע את הכוח של אלה שלא נבחרו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
14414 הודעות, 91 מדרגים, 174 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
קח למשל את בג"ץ- אותם שופטים יושבים בדין גם כבית דין לערעורים וגם כבית דין גבוה לצדק.
כעת עם זכות העמידה לגל, ביחד עם הכל שפיט - יוצר עומס מטורף שכן כל ארגון שחשקה נפשו מגיש בג"ץ ואז השופטים עסוקים בעשרות התביעות האלה במקום לעסוק בדברים אחרים והנה לך סחבת.
וממה שאני מבין בבתי המשפט האחרים הסחבת הגיעה לממדים כאלה שאנשים רצים לעיסקת טיעון ולגמור עם זה.
ככה לא צריכה להתנהל מערכת משפט מתוקנת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
וזה בעיקר בגלל שיטת בחירת השופטים - השופטים הנוכחיים לא יסכימו להכנסת פרופסורים מבחוץ, כמו רות גביזון ז"ל או סוזי נבות. הן פשוט אינן חלק מהצוות שממנו השופטים בוחרים שופטים אחרים.
חבל מאוד, כי בהחלט הייתי מעדיף את הפרופ' הזו על פני חלק משופטי העליון הנוכחיים, שיש להם תואר ראשון במשפטים ולא יותר מזה.
בדבר אחד היא אינה מדייקת - אי אפשר לקבוע חוקי יסוד ברוב גדול בלבד. הלוואי שהיה אפשר, אבל אם זו היה הדרישה, היינו מפספסים חוקי יסוד חשובים כמו חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, שעבר באמצעות 32 מול 21 חברי כנסת בלבד. כל התומכים והמתנגדים ביחד - אפילו לא 60 חברי כנסת. אז לדברי פרופ' נבות, ראוי שנבטל את חוק יסוד כבוד האדם וחירותו?
https://mida.org.il/2017/07/21/%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%98%D7%A3-%D7%95%D7%94%D7%9E%D7%97%D7%93%D7%9C-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%A2%D7%91%D7%A8%D7%95-%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%99-%D7%94%D7%99%D7%A1%D7%95%D7%93-%D7%A9%D7%94%D7%95%D7%91%D7%99/
אבל אין ספק, בשאר דבריה אני די תומך. בחירת שופטים צריכה להיעשות על ידי פוליטיקאים, ע"י אנשי מקצוע ואולי גם שופט או שניים. בוודאי לא על ידי גוף שיש בו רוב של שופטים ועורכי דין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
סוזי נבות היא זו שטענה שלא משנה שיש חוק יסוד שמאפשר באופו ברור ומוחלט לנתניהו לשמש כראש ממשלה...
למרות חוק היסוד הזה - לטענתה על רובי ריבלין למנוע את כהונתו ואסור לו להטיל עליו את הרכבת הממשלה.
זה משהו שהוא חייב לעשות על פי סוזי נבות.
טענת המוצא התמידית שלה בלי קשר לאירוע הזה היא שלא רק שהכל שפיט אלא די ברור שגם חוקי יסוד הם חוקים שיש עליהם ביקורת שיפוטית (ואולי אפילו רחבה יותר)...
סוזי נבות היא אחת מהשובטים המובהקים של אהרון ברק.
היא לא בבית המשפט העליון רק באופן זמני בגלל שלא היה לאסתר חיות את הרוב הנדרש באותה נקודת זמן.
היא בת דמותה של דפנה ארז.
יתחלף שלטון - היא תכנס לשם יד וביד עם שי ניצן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
בכל אופן, תשמע את מה שהיא הקליטה, דווקא נשמע שהיא מאוד בעד הרפורמה.
לאט לאט, עם תיקונים וכיו"ב. אבל אני לא שמעתי שם שמדובר בקץ הדמוקרטיה. שום מילה על מלחמת אחים.
בסה"כ לא נשמע שהיא מתנגדת לרפורמה.
למשל, היא קוראת להגדיר את גבולות הכח של כל אחת מהרשויות. מצויין! עד עכשיו גבולות הכח של הרשות השופטת לא הוגדרו, אם נגדיר פסקת התגברות זה יהיה גבול מתאים.
היא קוראת לקביעת חוקה - והחוקים של רוטמן הם בסיס מצויין לחוקה.
בסך הכל אני מאוד בעד רוב הדברים שהיא אמרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
רף הקבלה שלך הוא מאוד נמוך אם כל מה שצריך כדי לעבור אותו זה לא לקרוא לטבח המוני 🙂.
סוזי נבות אומרת את כל מה שאומרים הצר"אים המגוחכים רק ביותר מתק שפתיים...
צריך רפורמה... אבל....
ו"האבל" זה חוקה....
זה גם הגבלת הרשויות האחרות....
זה המשך המצב הקיים שבו השופטים נמצאים בוועדה שבוחרת את עצמם...
זה חוקי יסוד רק ב80 (חוץ ממה שכבר חוקקנו ברוב של 30 ושמהווה מבחינתנו חוקה גם עכשיו)...
במילים אחרות... זה רפורמה מלאה אבל לאט לאט בכבוד ובהדברות ובלי לחץ או חשיבות... כי הרי הכי חשוב... זה לטפל בבעיה ה"אמיתית" - העומס בבתי המשפט (שנוצר אגב בגלל "הכל שפיט" ו"כולם מוזמנים לבוא אם זה מתאים לי" שייסד אהרון ברק).
צרא"ת מפוארת.
איזו דרך אחרת רצית שהיא תתמודד עם עקרונות הרפורמה?
הרי אין בהם אפילו דבר אחד שמתכתב עם סוף הדמוקרטיה או עם חוסר לגיטימיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 98
היא כותבת שצריך רפורמה? מצויין. התחלה טובה.
הגבלת הרשויות האחרות? גם אני בעד. כל הרשויות צריכות להיות מוגבלות. הכנסת כבר מזמן מוגבלת - היא נבחרת ע"י העם, הממשלה מוגבלת ע"י הכנסת ועל ידי חוקי היסוד שלנו (ובעצם כל החוקים - לראש ממשלה אסור לגנוב, למשל ארוחות בוולט), ומעכשיו גם הרשות השופטת תהיה מוגבלת. ועוד עם חתימה של "המכון הישראלי לדמוקרטיה".
רואה? כשרוצים - אפשר.
הלאה.
השופטים נמצאים בוועדה שבוחרת את עצמם? מצויין, זו פשרה ראויה. אבל - וכמו שאמרת האבל הוא החשוב - היא קוראת להכליל בועדה גם פוליטיקאים ואנשי מקצוע! עכשיו, בוא נראה - היא מסכימה עם כך שצריך רפורמה, רפורמה זה שינוי, אז יופי. אפשר להתפשר עם האופוזיציה - במקום ההצעה של רוטמן, אפשר לקבוע שיהיו שני שופטים, שני עורכי דין, שניים מהאופוזיציה אפילו ושבעה מהקואליציה. כי רפורמה היא שינוי. לא להחליף את מה שקיים. לתקן.
הלאה... חוקי יסוד ב-80 חברי כנסת - בסרטון היא אומרת רוב גדול, לא 80. חזור בבקשה לפוסט הקודם שלי, לפי ההצעה שלה יש לבטל את חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו, שעבר עם 32 בלבד. לא הגיוני לבטל חוק חשוב שכזה, נכון? אז נתפשר שוב על 61. הוגן. שינוי המצב הנוכחי (שבו כל רוב שטותי יכול לקבוע חוק יסוד). וזה גם בסיס טוב לחוקה, בדיק כמו שפרופ' נבות מציעה.
והכי חשוב - היא לא אמרה שהרפורמה פוגעת בדמוקרטיה.
אין פה "סוף המדינה", מלחמת אחים, קריאה לסרבנות. היא מוכנה לעשות רפורמה!
זאת קריאה לפשרה נכונה ונבונה. כל הכבוד לה ולאמדאוס שהביא את מה שאמרה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.19
12319 הודעות, 186 מדרגים, 347 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
כשקוראים את זה כך... אכן אפשר לראות שסוזי נבות (האישה שבטוחה שחוקי יסוד חרוטים זה לא דבר מחייב אלא בסך הכל בסיס לדיון של כמה שופטים) הפכה לאחת מהתומכות הגדולות של שמחה רוטמן...
אני עכשיו מבין יותר טוב
(לא בטוח שאמדאוס הבין)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 112
(ראית עוד תגובות שלו פה בשרשור?)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
64410 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
46138 הודעות, 146 מדרגים, 282 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.22
3567 הודעות, 19 מדרגים, 34 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תמיהני מדוע אני צריך להזכיר לך זאת ולא כל החברים משמאל שכ"כ סוגדים ליעומ"שית ולחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.4.22
2641 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
וכדי שנהיה רציניים בעניין, הבאתי גם מקור:
https://www.ynet.co.il/news/article/rjb1a0jrj
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
23762 הודעות, 198 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
7090 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
אבל הפוזיציה והפוליטיקה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
23762 הודעות, 198 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
7090 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
92868 הודעות, 319 מדרגים, 403 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין ולא היתה להם שום נכונות להכיר באנומליה של המצב הנוכחי ובוודאי שלא לתקן אותו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
המטרה להפיל את הממשלה
לא היה רפורמה הם היו מפגינים שיש חמסין בחודש מרץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
30 מעלות בצהריים זה בכלל לא חמסין.
חכי שיהיה 30 מעלות בלילה, ונדבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.4.22
2641 הודעות, 16 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
צר לי לאכזב אותם הממשלה לא תיפול בטח לא לפני הרפורמה ובספק אם אחרי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
32386 הודעות, 136 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אז שלא יחוקקו כלום
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
אני מניח שהאופוזיציה מתנגדת לכל רפורמה ולכן היא לא עושה זאת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
32386 הודעות, 136 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אך איך אומרים כאן - זה מחיר קטן בשביל דמוקרטיה אמיתית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 16
אגב, אם האופוזיציה חושבת שיש סיכוי שהיא תפיל את הממשלה במהלכיה אז אני חושב שהיא צריכה להמשיך להתנגד - אני ממש לא טוען שהאופוזיצה צריכה להיות "אחראית" ולהציל את הממשלה או לתמוך במהלכיה. אך לטענת האופוזיציה עצמה האופציה הריאלית היא הפיכתה של ישראל לדיקטטורה ופירוק המדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
32386 הודעות, 136 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
שהמדינה הופכת לדיקטטורה אז היא משחקת באש (אני לא חושב שהיא מובילה את העניינים אבל לצורך הדיון...)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
אם הדרך לא נראית לציבור הוא יכול שלא להצביע לאופוזיציה, כשיגיע הזמן.
לאט לאט ישראל מקבלת אופי של דמוקרטיה, וזה דווקא דבר טוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1302 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
כמו שביבי התנגד לחוק האזרחות ולחוקים אחרים
שהיו לטובת המדינה ואזרחי ישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
הרבה רלביסטים שהם ביביסטים בנשמה עושים זאת לאחרונה (האהוב עליי: אם לרמי בן יהודה מותר אז לנו מותר )
אגב, אם האופוזיציה סבורה שבמהלכיה היא תפיל את הממשלה אז היא *חייבת* להמשיך בדרכה. אך לטענתה הסיטואציה הנוכחית תוביל לפירוט המדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1302 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
אי אפשר להילחם עם סכין באקדח. אתה תמיד תפסיד.
בסופו של דבר כולם יודעים במערכת הפוליטית שהרפורמה לא תעבור בתצורה הנוכחית, אין לה רוב בליכוד כמו שביטן רמז.
אין סיבה שהאופוזיציה תעזור לקואליציה לרדת מהעץ הזה. כי אחרי זה ביבי יגיד בבחירות שבגלל השמאל יאדה יאדה יאדה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
ערכתי לאחרונה בתאריך 05.03.23 בשעה 12:27 בברכה, winter1
בהמשך כשתגלה שחירטטו ושמאחורי הקלעים ניהלו מו"מ בזמן שנתנו לך לצעוק פאשיזם
ואני אשמח לשמוע עוד תירוצים להתנהגות הביביסטית שלך ושל חבריך. זה רק מוכיח את הטענה שלי שביביזם=רלביזם עם שינויים קלים בסגנון. התופעה הקולקטיבית היא אותה תופעה בגדול (למרות שהאנשים כפרטים עשויים להיות שונים מאוד, הן ערכית והן תרבותית. אך כמו כל חיה - בקבוצה היא מתנהגת בצורה שונה, אפקט העדר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1302 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הערכה שלי, ביבי ציפה שהאופוזיציה תיבהל מהממשלה הקיצונית ותצטרף לקואליציה עם הליכוד על חשבון בן גביר וסמוטריץ' ואז הוא ימכור את זה לבייס שלו שבולעים כל שטות שהוא מוציא מהפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
17535 הודעות, 57 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
נתניהו סיים את פרק חייו בפוליטיקה . גם כך סביר שזו קדנציה אחרונה שלו וגם של הליכוד שיתרסק בבחירות הבאות .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.6.14
1302 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
כמו שהשאיר את התקציב ("מס עבאס") לערבים והבייס שקרא לבנט בוגד בגלל זה לא הוציא מילה במקרה הטוב ובמקרה הרע ידע להצדיק את זה.
וזה לא יקרה כי אף אחד שהאופוזיציה ואולי אפילו מהקואליציה כבר לא מאמין לביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
52913 הודעות, 218 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
3858 הודעות, 30 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
3280 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.08
17535 הודעות, 57 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לפי טיארה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
הוא חושף צביעות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
8023 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.19
7090 הודעות, 24 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.20
8023 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
14583 הודעות, 67 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
14583 הודעות, 67 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 42
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.14
14583 הודעות, 67 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
אבל לא ניתן להתעלם מהעובדה שהמחאה איננה במטרה להשיג פשרה, אלא כדי לסלק את השלטון שמבחינתם אינו לגיטימי. לכן האנלוגיה לערבים שמדברים על הכיבוש, אך מחפשים לסלק אותנו מהארץ.
חשבתי שיהיה לך ברור שלא התכוונתי לטעון שהמוחים הם כמו הטרוריסטים הערבים חלילה, רק עשיתי השוואה בדרך הפעולה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 48
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
כשיסתכלו על האירוע ברטרוספקטיבה ייתכן שהוא יוגדר אחד מהרגעים הדמוקרטיים ביותר שהתרחשו בישראל אי פעם...דיאלוג פוליטי עושים בהרבה דרכים, לא רק "לשבת ולדבר"
אני מזלזל ברמה האינטלקטואלית של המחאה ושל המפגינים, הטיעונים שלהם (לפחות של אלה שזוכים לחשיפה) ממש ילדותיים - ואני מצפה ליותר ממעמד הביניים הגבוה ומהאליטה. אבל הנחיתות האינטלקטואלית שלהם ביחס לציפיות שלי (שגם ככה היו נמוכות לאור זה שלפיד הוא המנהיג המוביל של הגוש בכנסת) לא הופכות את ההפגנות לכלי לא חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
זאת הרוח הגבית שלו נגד ההפיכה של הימין הקיצוני
ולגבי הרמה האינטלקטואלית..
כשאני יושב במשחקים של מכבי חיפה עם חבריי בעלי התארים הרבים ,
אנחנו חזק בטיעון ״השופט בן זונה״ ו״שי הז…עם אוסקר״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ולכן להערכתי היא תתנגד לכל רפורמה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מה שאתה שומע עכשיו בתקשורת מפי פוליטיקאים,
זה חלק מהמו״מ ומנסיון לצבור לגיטימציה לוויתורים אצל המצביעים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.17
52178 הודעות
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
לשני הצדדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
4297 הודעות, 26 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
אני גם ביביסט. אבל אני ביביסט מפוקח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 49
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
359 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
תבטל את החקיקה ותעוף לנו מהפרצוף
אם מתאים לך - סבבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.23
494 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.13
10875 הודעות, 73 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.22
778 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
32864 הודעות, 197 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
32864 הודעות, 197 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
תגובות כמו שלך מזיקות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
32864 הודעות, 197 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מוציא אותם צבועים
יש כאלו במחנה הימין שמתקשים לראות את התמונה המלאה והרחבה ומבטם צר וצפוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
107473 הודעות, 299 מדרגים, 528 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
אין לי זמן בשבילך
מספיק אני בבית חולים והראש מלא פחדים לקראת שבוע הבא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
32864 הודעות, 197 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
הרפורמה חשובה יותר מכל אדם בפוליטיקה.
בלעדיה רוב העם ימשיכו להיות עבדיו הנרצעים של השמאל.
נתניהו צריך להכיר בחולשותיו ופשוט לא להתערב. לא לטוב ולא לרע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
64410 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
3415 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תודיע על ניגוד עניינים מובהק בין המשפט שלך לבין הרפורמה שאתה מקדם.
תודיע על איחוי לאומי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.3.19
32864 הודעות, 197 מדרגים, 315 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
3415 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
3258 הודעות, 14 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
59958 הודעות, 175 מדרגים, 252 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
21384 הודעות, 99 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להציל המדינה ממשלת ההרס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
בנובמבר האחרון?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.10.20
5024 הודעות, 29 מדרגים, 37 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נתחיל בזה שאין להם כלום, ההצעות שלהם הם בדיוק הרפורמה ולפעמים אף גרועות יותר מהרפורמה.
נמשיך בזה שאם היו רוצים לדבר כבר היו עושים זאת בוועדות כמו שתמיד היה, אבל עצם זה שהם רוצים תנאים מקדימים שיפגעו בציבור שבחר את הליכוד, דבר שיכול לגרום לפירוק הממשלה ואף לפירוק הליכוד.
כל זה מוכיח שבתאחלס הרפורמה לא מעניינת אותם והיא רק אמצעי להגיע למטרה שלהם שהיא לפרק את הליכוד ולבטל את הבחירות שהיו פה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48665 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.10.20
21384 הודעות, 99 מדרגים, 188 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
5241 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.2.15
905 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נכון יש צורך בתיקונים אבל לא לא עושים זאת בשחצנות בעקשנות וניצול מצב דמוקרטי פגום .עצרו לרגע את החקיקה , השמים לא יפלו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.8.21
2139 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
3724 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.18
5379 הודעות, 61 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וכל החיים בסרט שמתרצים פה שקרים גסים כדי להצדיק את זה - חיילים בצבא הדיקטטורה של ביבי - שבו בשקט.
אף אחד לא אומר לביבי ללכת - אבל בטח אל תהפוך את המשטר כדי לברוח ממשפט (וכל החיים בסרט שאומרים "תיק תפור" אל תשכחו שכדור הארץ גם שטוח). יש פה מדינה 70 שנה שמתקיימת ואם כדי לברוח ממשפט אתה מסית את ההמונים והורס את המדינה - יצאו גם מיליון איש כל שבוע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
10089 הודעות, 64 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
24739 הודעות, 55 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
10613 הודעות, 42 מדרגים, 65 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.12.07
16944 הודעות, 101 מדרגים, 111 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.23
28 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
שהקואליציה תתקדם לבד עם 64 מנדטים ונראה מה יוליד יום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2334 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
מעניין מה יקרה אז לחוק הפטור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70337 הודעות
בתגובה להודעה מספר 110
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2334 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
70337 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד