לאציו קוטעת את הרצף של נאפולי
(באדיבות ONE)
ההפסד הביתי הראשון העונה של נאפולי - 1:0 אתמול (שישי) ללאציו לא יהיה כנראה זה שימנע ממנה סקודטו שלישי בתולדות המועדון. בכל זאת, התכולים מוליכים בבטחה בפסגה בפער של 18 נקודות על פני לאציו השנייה ורק נס מטורף, הזוי וביזארי במיוחד יגרום למהפך בטבלה. האמת, אף אחד לא באמת חושב שזה יקרה.
היה זה סמלי שדווקא לאציו הנחילה לנאפולי את ההפסד הראשון ב-2022/23 באצטדיון דייגו ארמנדו מראדונה. מאמן לאציו, מאוריציו סארי, הוא זה שהדריך את נאפולי לפני חמש שנים, כשהיא הייתה מרחק נגיעה מהסקודטו הראשון מאז ימי מראדונה ולבסוף הפסידה את התואר ליובנטוס.
2 צפייה בגלריה
סארי
סארי
תיאור מוזר. סארי
(צילום: AFP)
בסיום המשחק אתמול, התבקש סארי להשוות בין שתי הקבוצות וסיפק תיאור לא שגרתי: "האם נאפולי הנוכחית טובה יותר? אם אתה מעדיף בלונדיות. זה לא שבחורה ברונטית יפה תעבור ואתה תגיד שהיא מכוערת".
"ההבדל בין הקבוצות הוא שנאפולי הולכת לזכות בסקודטו ועל כך אני מקנא בהם", המשיך סארי והחמיא ליריבה: "לוצ'יאנו ספאלטי עושה עונה פנומנלית, יחד עם המנהל הספורטיבי של המועדון. יש להם את האומץ לעשות דברים שלא נעשו בקבוצה הזאת בעבר".
2 צפייה בגלריה
שחקן נאפולי חביצ'ה קברצחליה
שחקן נאפולי חביצ'ה קברצחליה
הפנים של שחקני נאפולי אומרות הכל, אתמול בסיום המשחק
(AFP)
יש לציין כי נאפולי בעונת 2017/18 הייתה עם 63 נקודות אחרי 24 מחזורים (ויובה עם אחת פחות), בעוד העונה, זו של ספאלטי עם 65 נקודות.
ומה היה לספאלטי להגיד אחרי ההפסד הנדיר? "פשוט לא הייתה לנו מספיק איכות. העברנו את המשחק בצורה הכי מבולגנת העונה", הסביר. "חסרה לנו סבלנות ולא ניסינו מספיק מסירות כדי לשחרר את האמצע. זה היה המפתח למשחק הזה, עבור שתי הקבוצות".
ספאלטי דווקא החמיא לשחקניו: "היו דברים חיוביים. ראיתי רעב, נחישות וענווה מהשחקנים שלי. לא ראיתי יהירות או יומרה. לאציו התגוננה היטב, הייתה ברת מזל ובסוף גם ניצחה. לפעמים יש גם ימים כאלה".