מנור סולומון מדבר
(צילום: באדיבות ההאתחדות לכדורגל)
ארסנל, טוטנהאם - ועכשיו גם ברצלונה. הכושר המטורף בו נמצא מנור סולומון בפולהאם לא נעלם, כך מסתבר, מעיני הקבוצות הגדולות באירופה. על-פי דיווח בספרד, הקשר הישראלי נמצא על הכוונת של ברצלונה אשר "בוחנת את הסיטואציה".
על פי אותו פרסום באתר "FICHAJES", ברצלונה "יודעת שמצפה לה תחרות קשה על סולומון בעקבות ההתעניינות שמגלות גם קבוצות הפרמייר-ליג". יש לציין כי רק בשבוע האחרון דווח שמלבד פולהאם (אשר רוצה לרכוש את השחקן שמושאל משחטאר דונייצק), גם ארסנל וטוטנהאם הביעו עניין ביהלום הישראלי.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
יגיע לקאמפ נואו? סולומון
(צילום: AP)
אגב, לא סתם עלה הדיווח בנוגע לסולומון. בארסה סובלת ממגבלות פיננסיות שיקשו עליה לשלם דמי העברה על שחקנים חדשים, ולכן היא מחפשת בעיקר כאלו שיוכלו להצטרף אליה בהעברה חופשית. סולומון, שכבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים במדי פולהאם, עשוי להפוך למועמד אופציונלי.
ללא קשר, התקופה הנפלאה של מנור סולומון באנגליה עשויה לזכות אותו בתואר יוקרתי. שחקנה של פולהאם נמנה על רשימת המועמדים לשחקן חודש פברואר בפרמייר-ליג, שפורסמה אתמול (חמישי). ברשימת המועמדים יחד עם סולומון נמצא חברו לקבוצה, השוער ברנד לנו, וכוכב מנצ'סטר יונייטד מרקוס רשפורד. את רשימת המועמדים סוגרים אמרסון רויאל מטוטנהאם, קלצ'י איהנאצ'ו מלסטר ואולי ווטקינס מאסטון וילה.
2 צפייה בגלריה
סולומון חוגג
סולומון חוגג
בכושר שיא. סולומון והחברים חוגגים
(צילום: רויטרס)
בנוסף, השער של סולומון מול וולבס - שחילץ לקבוצתו נקודה - מועמד לשער החודש בפרמייר-ליג. הוא קיבל את הכדור בצד שמאל, חתך לאמצע וירה לפינה הרחוקה כדור שלא הותיר סיכוי לשוער.
באנגליה עסקו רבות ביכולת הגבוהה שגילה סולומון בחודש האחרון. כוכב נבחרת ישראל נבחר לאיש המשחק ב-0:2 של פולהאם על לידס בגביע האנגלי והוביל את חבריו לרבע הגמר. לאחר אותו משחק סולומון עצמו לא הסתיר את ההתלהבות: "זה מדהים, הגביע האנגלי זה טורניר חשוב וגביע מיוחד, ואני שמח להבקיע ולעזור לקבוצה. לא חשוב מי מבקיע, העיקר שעולים לשלב הבא, ואנחנו ממשיכים לחלום".