דיווח: "ברצלונה הצטרפה למירוץ אחרי מנור סולומון"

הקטאלונים סימנו את הישראלי שיהפוך לשחקן חופשי • בספרד טוענים כי בעקבות המצב הכלכלי, בבארסה יתקשו לבצע את ההחתמה

סולומון. בדרך לספרד?, צילום: רויטרס

מנור סולומון נמצא בתקופה מצוינת, והתקופה המדהימה של החלוץ הישראלי הצעיר תפסה את עיניה של ברצלונה. היום (שישי) דווח כי שחקנה של פולהאם נמצא חזק על הכוונת של הקטאלונים.

על פי הדיווח, ברצלונה "בוחנת את הסיטואציה של סולומון", בזכות העובדה שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ. בארסה סובלת ממגבלות פיננסיות שיקשו עליה לשלם דמי העברה על שחקנים חדשים, ולכן היא ממקדת את חיפושיה בשוק בשחקנים שיוכלו להצטרף בהעברה חופשית. סולומון, שכבש ארבעה שערים בארבעת המשחקים האחרונים במדי פולהאם, עשוי להפוך על כן למועמד.

על פי הדיווח, "ברצלונה יודעת שמצפה לה תחרות קשה על סולומון", בעקבות ההתעניינות שמגלות גם הקבוצות הבכירות בפרמייר ליג, כולל ארסנל וטוטנהאם. כזכור, ברצלונה ניסתה להחתים לאחרונה שחקן ישראלי אחר, אוסקר גלוך, אולם היהלום בן ה-18 העדיף את רד בול זלצבורג אחרי שלטענתו "ברצלונה נכנסה לתמונה מאוחר מדי".

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

בספרד טוענים שהסנקציות על ברצלונה בעקבות מצבה הכלכלי עשויות להקשות עליה לבצע כל סוג של החתמה, בהעברה חופשית או ברכישה. נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס אף אמר אמש: "ייתכן מאוד שברצלונה לא תוכל להחתים שחקנים חדשים בקיץ. אין לה כסף זמין בקופה, והיא צריכה למכור שחקנים ב-200 מיליון יורו כדי לשחרר את המגבלה הזו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר