האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
''הדבר ישפיע לרעה על שוק ההייטק הישראלי''...רציתם ? קיבלתם. |
mirush |
02.03.23 19:04 |
1 |
הרפורמה לא משפיעה כי היא עוד לא עברה |
פרופט |
02.03.23 19:25 |
31 |
הם יורים לעצמם ברגל..מה 'כפת לנו |
mirush |
02.03.23 19:27 |
34 |
מתחבר לנטסטיק |
pcnet |
02.03.23 19:41 |
45 |
כשהייטק ייצא מפה אתה לא תכתוב ברוטר - פשוט כי לא יהיה לך חשמל. |
עידו |
02.03.23 21:26 |
78 |
נכון. לכן הצטיידתי בעפרונות, נייר, נרות |
מבצבץ |
03.03.23 09:33 |
87 |
משקיעים מסתכלים קדימה. הם לא צריכים שהחקקיה תסתיים. הכיוון כבר מספיק להם והעקשנות של לוין מסבירה להם שזה מה שיהיה |
הדרקון |
02.03.23 19:59 |
51 |
הם רואים פורעי חוק ומופרעים שלא רחוק היום שישדדו כספומטים.... |
סוף - סוף |
02.03.23 20:23 |
66 |
יש מצב שהם רואים כאוס בדרך וזה בנוסף להפיכת ישראל למדינה של רשות אחת גורם להם את זה. כך או כך התוצאה היא רעה |
הדרקון |
02.03.23 23:30 |
85 |
אם לא הבנת זה עוד מהלך אחד מבין המאות שקורים פה בשבועות האחרונים שמושפע מבית השמאל העולמי שנלחם בכדי שישראל תימחק מהמפה. |
Brasilver |
03.03.23 09:47 |
88 |
בג''צ במתכונתם והתנהלותם הם בכלל אפילו לא רשות לגיטימית במדינה המבקשת להיקרא דמוקרטית. - |
berale |
03.03.23 11:59 |
100 |
פרוטקשין באמצעות טרור, לייק. |
זברה |
02.03.23 20:00 |
52 |
אז מה? יסדרו לאנשי ההייטק העלובים שיפוטרו ראשונים |
עמוס |
02.03.23 19:29 |
36 |
תגיד לא נמאס לך עם ה''אין ימין בשלטון עובדה''? הבנו. תגוון. |
הדרקון |
02.03.23 20:02 |
55 |
++ לפיד וגנץ רצו לפגוע במדינה והצליחו |
כינוי |
02.03.23 19:39 |
42 |
מצפים שנאמין שהוצאת לשכת עורכי הדין מהועדה לבחירת שופטים תגרום לקריסה כלכלית |
סמפו |
02.03.23 20:21 |
64 |
לא יודע עם |
ארתור |
02.03.23 22:52 |
81 |
אמרו אלו שראש הממשלה שלהם ניסה למנות את גיסתו לדירקטורית, שרה שלהם דאגה שבן זוגה יתמנה ליו''ר מרכז הרצל ושמו את ליברמן כשר אוצר |
כינוי |
03.03.23 11:04 |
96 |
אתה חושב שבלי בג''צ הזה, אז חברות בניהול רמטכ''לים לשעבר יקבלו פטור ממכרז תוך הטעיית ועדת המכרזים בלי שהעניין |
berale |
03.03.23 12:04 |
101 |
לפי סבתא שלי ההייטק מגיע לשיאים חדשים. |
רועיקו |
02.03.23 19:40 |
44 |
זה רצון העם ויש לכבד אותו. הם 64 השאר רק 46 |
אננס |
02.03.23 19:06 |
2 |
נכון מאוד. |
עמבה |
02.03.23 19:07 |
5 |
מה ש46 טיפשים יכולים להחריב לא יצליחו לתקן 64000 חכמים. |
פרה אדומה |
02.03.23 19:09 |
10 |
מי שמתעקש לרפורמה זה ה 64 גאונים. בריחת המשקיעים והחברות זה נגזרת של פעולות הממשלה |
אננס |
02.03.23 19:10 |
13 |
עזוב אותך אחי , גם לך ברור שזאת תוצא ישירה של שפיכת ביוב על המדינה ע''י קבוצה מסוימת, ועכשיו אותה קבוצה בוכה שלא רוצים לגעת בהם אפילו עם מקל |
popay |
02.03.23 19:12 |
18 |
קישקוש פופאי. אם החקיקה תיעצר ייעצר גם זרם בריחת המשקיעים באותה השנייה |
אננס |
02.03.23 19:13 |
19 |
חרטה אחי .. אתה נופל מהר מדי למניפולציות . גם נניח שאתה צודק הצדק שלך יתגלה רק בחלוף מספר גדול של שנים |
popay |
02.03.23 19:16 |
24 |
הגאונים הכי גדולים הם עובדי ההייטק שבעלי האינטרסים מנצלים אותם |
נשארים |
02.03.23 19:17 |
25 |
עד מתי נמשיך לשלם פרוטקשן לשמאלנים? |
פרופט |
02.03.23 19:26 |
33 |
בינתיים השמאלנים הם אלה שמשלמים הכי הרבה כסף למדינה אז בוא... |
אננס |
02.03.23 19:27 |
35 |
ועדיין זה לא מספיק עבור מאות המיליארדים שהשמאל זרק על אוסלו וההתנתקות |
נשארים |
02.03.23 20:16 |
60 |
אתה מתכוון הליכוד שעשה את ההתנתקות, כן? |
Prodigy |
02.03.23 20:25 |
68 |
הליכוד זו מפלגה, את ההתנתקות עשו אנשי שמאל שבאותו הזמן חלקם היו בליכוד |
נשארים |
02.03.23 21:18 |
75 |
ביבי? |
Amadeus |
02.03.23 21:18 |
76 |
הקפאת בנייה ביו''ש ומניעת בנייה חופשית בירושלים זה ימין? |
נשארים |
02.03.23 22:18 |
80 |
זה שמישהו עושה משהו שאתה לא מסכים איתו לא הופך אותו לשמאל |
יוסף גוסטאר |
03.03.23 12:08 |
102 |
לא, נראה שדווקא אתה חושב כך |
נשארים |
03.03.23 13:10 |
104 |
לא רוצים כסף שמגיע עם אג'נדה ושיתוף שונאי ישראל שפועל לחיסול ישראל |
Brasilver |
03.03.23 09:50 |
90 |
אוי לנו אם זה יקרה=ואז שוב נצדיק את הטענה האנטישמית שיהודים מבינים רק כסף |
מחדד עפרונות |
02.03.23 19:56 |
47 |
גם אם תעבור הכל יתנהל רגיל ויותר טוב . |
Brasilver |
03.03.23 09:49 |
89 |
קישקוש. בלי שם החברה כל זה חסר כל משמעות וכמעט בוודאות חירטוט מחורטט. |
פליצ'ה |
02.03.23 19:20 |
28 |
גם מה שאת כותבת הוא חירטוט מחורטט בלי שמות |
תילתן אדום |
03.03.23 10:48 |
91 |
ובנוסף, משקיעים לא מעניין אותם בשיט רמת הדמוקרטיה בישראל (שכמובן רק *תעלה* בזכות הרפורמה) |
פליצ'ה |
02.03.23 19:36 |
40 |
חברות הייטק משקיעות בפיתוח מוצרים הכוללים IP שבלי יכולת להגן עליו, לא ישקיעו |
תילתן אדום |
03.03.23 10:51 |
93 |
או שחלילה יבוא בית המשפט |
CheSa |
03.03.23 11:35 |
98 |
איש מצחיק... חברות מנסחות חוזים שבהן מוגדר שכל סיכסוך יידון בבתי דין *מחוץ* לישראל בדיוק *בגלל* הבגצ |
פליצ'ה |
04.03.23 19:13 |
107 |
צודק בכל מילה!!! |
ארץ |
02.03.23 23:16 |
83 |
קשקוש מוחלט כמובן. א' אף משקיע לא ברח, ב' אם חלילה יקרה משהו זה בגלל הפעולות של השמאל שמנסה לשרוף את המועדון |
eli_s |
02.03.23 19:14 |
20 |
אתם כמובן תאשימו את השמאל בהכל, אתם רגילים כבר שנים. |
אננס |
02.03.23 19:14 |
21 |
גם הגופים הבינ''ל שחרטטו משהו על המצב בארץ, דיברו על חוסר יציבות, לא על המצב המשפטי. |
eli_s |
02.03.23 19:19 |
27 |
את השאמל מאמשימים במה שהשמאל אשם בו |
השפוי האחרון |
02.03.23 19:41 |
46 |
לא בהכל-השמאל לא אשם בהוצאת הגז מהאדמה, בהסכמי אברהם, ואפילו לא בהפעלת המחיקון של הטלויזיה החד ערוצית |
מחדד עפרונות |
02.03.23 19:57 |
48 |
לא חביבי - זאת נגזרת של ההפגנות והאליהום של השמאל שמנסה לשרוף את המדינה |
השפוי האחרון |
02.03.23 19:40 |
43 |
הרפורמה תעבור ומי דלא ירצה להשקיע דלחך להשקיע בגרמניה ועזה. |
פלומה |
03.03.23 11:00 |
94 |
כן בקטנה, מדובר בהשקעות של 50 שקל לעל האש... זניח. |
אננס |
03.03.23 11:03 |
95 |
כעת טת כל הפיטורים בהייטק והקיצוצים והפולישטיקים שעשו יש את מי להאשים ... |
פלומה |
03.03.23 11:06 |
97 |
הציתו את השרפה ועכשיו בוכים שאנשים בחול לא רוצים עסקים איתם ולגעת בהם אפילו עם מקל |
popay |
02.03.23 19:07 |
3 |
צודק. אם הייתי בעל הון מחול-האם הייתי סומך על מי שמשטנקר על המדינה שלו? , מחר יעשה לי אותו דבר |
מחדד עפרונות |
02.03.23 20:20 |
63 |
בגלל זה ועוד דברים אחרים לא רוצים לגעת בהם אפילו עם מקל |
popay |
02.03.23 20:39 |
74 |
בסדר אם זה יגרום לשמאל לאבד מוקדי כוח זה בסדר |
Amadeus |
02.03.23 19:07 |
4 |
נכון. עדיף למות מרעב ולא לקבל שלטון בלתי נבחר. |
אלכס מהכרמל |
02.03.23 20:03 |
56 |
השלטון נבחר , בית המשפט מוודא שהזכויות של כולנו מוגנים. |
Amadeus |
02.03.23 20:04 |
58 |
פייק ניוז מפיהם של המפגינים |
דריל מורי |
02.03.23 19:08 |
6 |
אם החברה רב לאומית , והאי פי נרשם בישראל או בחול זה פחות משנה |
pingi |
02.03.23 19:08 |
7 |
אכן כך, בכל מקרה מיקום ה IP מתוכנן לפי כדאיות עסקית (עם כל הכבוד לרפורמה) |
המגן השביעי |
02.03.23 19:31 |
37 |
גם לפי איפה הם חושבים שיהיה אפשר להגן עליו יותר טוב. |
Stardust |
02.03.23 21:26 |
77 |
נכון זה חלק משקלול הכדאיות העסקית (תלוי מה המטרה פרה חולבת, אקזיט וכו'...) |
המגן השביעי |
03.03.23 09:14 |
86 |
אסור להיכנע לטרור הכלכלי הזה. להמשיך בכל הכח. |
ישראל_ק |
02.03.23 19:09 |
8 |
חייבים לוותר מיידית על ריבונות העם בישראל ולהתמסר לשלטון זר עבור חופן דולרים וחיוך מהיטקיסטים |
eli_s |
02.03.23 19:09 |
9 |
+1 |
מחדד עפרונות |
02.03.23 19:58 |
49 |
טוב, אם זה נכון אז צריך לבטל את תוצאות הבחירות ולתת לשמאל הקיצוני לשלוט באמצעות השופטים |
צללפון |
02.03.23 19:09 |
11 |
נראה בנתיים שהמחאה משפיעה יפה על הלייקים בעמוד שלו |
אפליקציה |
02.03.23 19:10 |
12 |
זה ידוע שהם ירו לעצמם ברגל ההייטק. בכל מקרה להמשיך ברפורמה... הכלבים נובחים והשיירה עוברת |
totoloto |
02.03.23 19:10 |
14 |
לא צריך אתכם. יש לנו כאן את הכלכלן המחונן ביבי ואת רולקס אמסלם. אנחנו נסתדר |
the hawk |
02.03.23 19:10 |
15 |
היהפוך נמר חברבורותיו ונץ נוצותיו? |
DragonFly |
02.03.23 19:19 |
26 |
אני מנסה לפעמים לראות איך זה מרגיש להיות ביביסט עם רולקס |
the hawk |
02.03.23 19:33 |
38 |
חבר יקר, הבנתי את הציניות. |
DragonFly |
02.03.23 19:35 |
39 |
شُوفُونِي. חחח. שופוני יא נאס |
the hawk |
02.03.23 20:00 |
53 |
אהבתי |
DragonFly |
02.03.23 20:20 |
62 |
איבדת אותי. מי יעבור לצד הימני? |
the hawk |
02.03.23 20:35 |
72 |
סתם משאלה שעברה לי בראש. לא מעבר. |
DragonFly |
02.03.23 20:37 |
73 |
מהסורים בברוקלין |
the hawk |
02.03.23 22:56 |
82 |
סוף סוף אמירת אמת (אפילו אם לא התכוונת ) |
מחדד עפרונות |
02.03.23 19:59 |
50 |
אפס ראיות |
מדמחיסט |
02.03.23 19:11 |
16 |
ביבי המלך יציל אותנו או שרה או יאיר |
darwin |
02.03.23 19:12 |
17 |
כל מי שרוצה לעזוב, שיעזוב ולא יעשה טובות, השמאל מסית אותם נגד ישראל ועל הדרך יורה לעצמו ברגל כי לטענתם רוב אנשי ההיי טק שמאלנים |
Liran401 |
02.03.23 19:14 |
22 |
ודרך אגב-''העולם'' מורכב מכמה חברות אמרקאיות וכמה גופים במדינות שלפני 200 שנה היו אימפריליסטיות . העולם העיסקי היום |
מחדד עפרונות |
02.03.23 20:00 |
54 |
מה איכפת לברק, הוא את הכסף שלו עשה |
didiram |
02.03.23 19:14 |
23 |
פקיד בוגד סמולני לפטר אותו!! |
איזי מהחונטה |
02.03.23 19:21 |
29 |
BDS בשם חדש |
פרופט |
02.03.23 19:23 |
30 |
הימורים תוך כמה זמן נגלה שזה פייק כמו שאר הכותרות שהם מוצאים? |
menahem |
02.03.23 19:25 |
32 |
הפחדה הפחדה הפחדה |
חם פה |
02.03.23 19:39 |
41 |
למי שכבר הספיק לשכוח, זו הסיבה העיקרית לחששות ענף ההייטק |
קריימר |
02.03.23 20:04 |
57 |
תיקון לחוק הרביעי של איינשטיין-גם הפאראנויה היא אין סופית |
מחדד עפרונות |
02.03.23 20:23 |
65 |
מענייין מה יגבר על מה. הפרנויה או הטיפשות. |
קריימר |
02.03.23 20:30 |
70 |
פתאום כשסבתא תצמיח גלגלים. זה לא רציני ולא יכול להוות אמתלה להמשך הפורענות של ביהמ״שׁ העליון. |
party pooper |
02.03.23 20:27 |
69 |
כשילאימו כבר לא יהיה עם מי לדבר |
קריימר |
02.03.23 20:31 |
71 |
רק תיקון קטן לדברי מר פישר: אחת החברות הגדולות ת ד ח ה את תוכניתה לפיתוח קניין רוחני בישראל |
זברה |
02.03.23 20:05 |
59 |
אין בעיה, ביי |
SWITCH |
02.03.23 20:16 |
61 |
אין רפורמה אף אחד לא יודע מה יהיו החוקים בכלל הכל אתם עשיתם חוררתם את הספינה עכשיו תסבלו ביחד איתנו |
Dyoss |
02.03.23 20:24 |
67 |
המציאות טופחת בפנים. והיא - שקומץ אנשי הייטק תאבי פרסום ירו ויורים לכל ענף ההייטק ברגליים |
האזרח ע |
02.03.23 21:26 |
79 |
אם הטענה נכונה… |
Agent Smith |
02.03.23 23:22 |
84 |
כל נזק כלכלי שייגרם למדינת ישראל יהיה רשום רק על שמו של בנימין נתניהו |
Sarek |
03.03.23 10:50 |
92 |
אני בטוח שעד יום לפני הצגת הרפורמה, הם ששו לנהל את ענייניהם המשפטיים בבימ''ש ישראלי.. |
צפנת-פענח |
03.03.23 11:53 |
99 |
קשקוש מוחלט |
האינג'יניר |
03.03.23 12:19 |
103 |
כמה שטויות |
sumsum |
03.03.23 21:30 |
105 |
אם חברה לא בטוחה שבמקרה הצורך תוכל לקבל סעד אובייקטיבי מביהמש, זו התוצאה. פשוט מאוד. |
קוראת ותיקה |
04.03.23 08:00 |
106 |
חבר מתאריך 17.6.09
17316 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
9980 הודעות, 49 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מה שמשפיע זה שמאלנים שמנסים לפגוע בישראל כדי לעצור את הרפורמה. מה שנקרא, פרוטקשן באמצעות טרור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.6.09
17316 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
תמיד שאלתי את עצמי מה הייטקיסט שווה בזמן הפסקת חשמל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.13
2434 הודעות, 18 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
יש את האמרה במשנה ״בור כרה ויחפרהו״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.08
1729 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
40% מהכנסות המדינה ממס זה הייטק. בלי הייטק: אין ביטחון, אין רווחה, אין קצבאות, אין חינוך וגם אין סבסוד לחשמל.
אז במקום לצחקק, אתה תבכה ותרצה גם להיות כמו האלה בהייטק שהם מבוקשים בכל העולם ויכולים למצוא לעצמם סידור אחר בקלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.11.21
5735 הודעות, 35 מדרגים, 61 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
וסוסים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6968 הודעות, 49 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.22
619 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
זאת ההרגשה שלי אחרי אתמול, אבדו את הגבול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6968 הודעות, 49 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19438 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
15307 הודעות, 127 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
בדמוקרטיה הדרישה לאיזונים ובלמים היא מלכתחילה לגיטימית רק כל עוד זו דרישה לאיזונים ובלמים בין רשויות שלטון נבחרות, שמיצגות את הציבור,
ושהיומרה שלהם לסמכות לאזן ולבלום רשות שלטונית אחרת נובעת מכך שהם פועלים לכך מתוקף האמון שקיבלו מהציבור. מהריבון.
##
ובדמוקרטיה אין שום קצה לגיטימציה שבעולם- לרשות שאינה נבחרת ואינה מייצגת את הציבור, לנסות לבלום רשות שלטונית נבחרת שפועלת מתוקף האמון של הציבור. הריבון
###
ואגב, לכו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
216 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.02
31214 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
עבודה בייעור. הגיע הזמן לנטוע ולטפח את המדינה.
אין ימין בהשלטון - עובדה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.1.19
6968 הודעות, 49 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
לעצם העניין הייעור ייסתדר. כלכלת המדינה תראה כמו לבנון
אנשים רעבים, עוני, אובדן ביטחון, ירידה בחינוך ובבריאות
אל תהיה כזה מצחיקול. העשירים מההיטק ייסתדרו
אלה שמתפרנסים מזה המעגלים שמסביב ומהמיסים שמשולמים ייסתדרו הרבה פחות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
31441 הודעות, 80 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.12
12775 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
העם לא מטומטם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.17
2352 הודעות, 4 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
אבל כן צריך להאמין, כי הסיבה האמיתות היא ממש לא שופטים כן או שופטים לא. אלה ששינוי ישפיע לרעה על שחיתויות וכולי וכבר אתה יכול לראות שעולה חוק דרעי אשר הורשע פעמיים וזו רק התחלה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.6.21
31441 הודעות, 80 מדרגים, 126 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
15307 הודעות, 127 מדרגים, 234 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
יחקר?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
10806 הודעות, 61 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.17
8900 הודעות, 118 מדרגים, 224 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
לא מחיה בכלוב, גם אם הוא מוזהב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
55634 הודעות, 354 מדרגים, 700 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48541 הודעות, 355 מדרגים, 675 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48541 הודעות, 355 מדרגים, 675 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
בגדול הם הרסו לעצמם לא מעבר , אתה תראה שלא ישאר וואקום ואת את המקום של קופצים ראש האלו ( שהוציאו את דיבת ישראל) יתפסו אחרים .ישראל היא גן עדן לכסף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
40115 הודעות, 152 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
ועכשיו אחרי שהשתמשו בהם להפגנות נגד ממשלת הימין, הם יפוטרו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
9980 הודעות, 49 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
40115 הודעות, 152 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.15
60488 הודעות, 236 מדרגים, 349 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 60
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
40115 הודעות, 152 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
עלות ההתנתקות כבר הגיעה למאות מיליארדי ש"ח, כסף ששבריר ממנו היה יכול לשמש לעידוד הגירת פלסטינים לחו"ל כפי שהם רוצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4409 הודעות
בתגובה להודעה מספר 75
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
40115 הודעות, 152 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
תוסיף לזה השתלטות פלסטינית על איזור C ללא הפרעה מצידו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.8.17
9833 הודעות, 123 מדרגים, מינוס 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
אתה כאילו חושב שההגדרה היא ימין-דברים שאתה אוהב שמאל-דברים שאתה לא אוהב
ואז כל מי שעושה דברים שאתה לא אוהב הוא שמאל. כאילו טובים נגד רעים.
העניין הזה נחקר בעבר, והתגלה שאנשים שחושבים כך הם אנשים עם רמת המשכל מהנמוכות באוכלוסיה. לא אומר שזה המצב אצלך כמובן, אבל אצל אנשים שחושבים בצורה שאתה חושב בה כן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.10
40115 הודעות, 152 מדרגים, 296 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
ערכתי לאחרונה בתאריך 03.03.23 בשעה 13:38 בברכה, נשארים
בהיבט ההתיישבותי בארץ, מי שדואג למימוש החזון הציוני הוא ימין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19438 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.8.17
19438 הודעות, 50 מדרגים, 99 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
7639 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
אגב, לי נודע ממקור ראשון אמין ביותר לגבי שתי חברות בינלאומיות שהחליטו להגביר את פעילות ה IP שלהן בישראל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.17
888 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
7639 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
כנל לגבי חברות עם מרכזי פיתוח בישראל.
קרנות הון סיכון.
וכל משקיע.
מעניין את כולם אך ורק דבר אחד , לעשות כסף.
מעניין מישהו שסין איננה דמוקרטיה?
כמה סנקציות היה הממשל צריך להטיל על איראן כדי למנוע מחברות בינלאומיות לעשות שם עסקים.
כולל עונשים וקנסות ענק לחברות שיפרו את הסנקציות.
אחרת כולם היו רצים לעשות ביזנס עם משטר האייתולות.
יש אולי חשש ממצבי אי וודאות, אבל הוא קליל ביותר וברגע שמתבהר קצת המצב, כלומר רואים שחולפים ימים ולא התחילה מלחמת אזרחים, נגמרה אי הוודאות.
נקח תסריט קיצוני.
למשל, אתה חושב שהפיכה צבאית בישראל תזיז לחברות האלה?
הן יקשרו קשרים ויסגרו הסכמים עסקיים עם הגנרל שיתפוס את השלטון ומהר מאוד יחזרו לעסקים כרגיל.
העולם העסקי הוא עולם קשוח מאוד.
לראיה, ישראל היא ממילא מדינה בסיכון גבוה מאוד.
כל רגע יכולה לפרוץ כאן מלחמה אזורית בקנה מידה מלא שתימשך חודשים ותשתק את המשק כולו.
ואפילו זה לא מזיז למשקיעים.
אז חבורת ילדים אנרכיסטים שחוסמים כמה כבישים?
הצחקת אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.11.17
888 הודעות, 2 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
כשהחברות רואות מצב בו ה IP לא יהיה מוגן כי רוב של 61 החליט מבלי הגנה של בג"צ אז הם לא ישקיעו פה. נקודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.3.14
4653 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
ויגיד שבגז שמצאת ברישיון מלא ובאישור הממשלה לא יכול לצאת מהאדמה כי בית המשפט חושב שההסכם לא מספיק טוב. מצב כזה מטורף בטוח יעיף מפה את כל המשקיעים ל 100 שנה הבאות.
האירוניה בשטויות שלך חותכת לעצמה את הורידים!
עוד לא הייתה פה חברת היי טק שסבלה מהתנכלות פוליטית של פוליטיקאים וזה לא קרה בזכות בית המשפט.. זה קרה כי הפוליטיקאים פה יודעים מה טוב לישראל גם בלי שאלוהי המוסר מבית המשפט יגידו להם. נכון שיש תחלואות ובעיות אבל הם בהחלט בגדר הנורמליות הציבורית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.5.17
7639 הודעות, 73 מדרגים, 143 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 93
אם יש משהו שמסכן השקעות של חברות ומסכן מבחינתן הגנה על ip שנוצר בישראל זהו הבגצ...
(ע"ע הלכת אפרופים שהיא התקדים למחול השדים הזה)
בגצ הפך את ישראל לגיהנום לעסקים.
ראה גם את עניין הוצאת הגז שהמגיב שלפני התייחס אליו.
ההתקדמות הטכנולוגית והתעשייתית של ישראל היא חד משמעית למרות הבגצ שרק תוקע מקלות ובטח לא בזכות הבגצ.
אגב, כל זה ברור מאליו.
כאשר שמים את האינדיבידואל בראש, כפי שעושה בגצ האולטא ליברלי, (במקרה זה עובד החברה) בוודאי זכויות החברות נפגעות.
בגצ ייאפשר לו להתאגד בכל דרך, בגצ תמיד יפסוק לטובתו כאשר יש סכסוך עם המעביד, ועוד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.8.19
4508 הודעות, 62 מדרגים, 108 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20262 הודעות, 121 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ויגרום לחוסר יציבות במדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20262 הודעות, 121 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
תראה כמה חברות אירופאיות עומדות בתור לעשות עסקים עם אירן, ואז תחזור לספר לי חרטות כמה הם בורחים מכל מקום שאיננו דמוקרטיה ליברלית כמו במערב אירופה.
לך תבדוק כמה ירד דירוג האשראי של קטאר, סעודיה, סינגפור ועוד דמוקרטיות מהמעלה הראשונה, ותחזור לחרטט לנו שאת חברו הדירוג באמת מעניין הליך בחירת השופטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
3488 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
איזו תקשורת מספרת לכל העולם שישראל עוד שניה הופכת לדיקטטורה? הימנית או השמאלנית?
מי מנסה לחסום פה את כל החיים (כבישים, רכבות, הייטק, מילואים)? הימין או השמאל?
השמאל משתדל לשרוף את המועדון אז השמאל אשם.
זה שהשמאל לא אוהב את מדיניות הממשלה לא נותנת לו את הזכות לשרוף את המועדון. גם הימין לא אהב את אוסלו אבל הוא לא ניסה לשרוף את המדינה רק בגלל שהוא לא אהב את מדיניות הממשלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.10.22
3488 הודעות, 42 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
להאשים את הימין בהפגנות או פגיעה כלכלית זה כמו להאשים את אוסלו ברצח רבין. זה שאדם מסוים לא אוהב את מדיניות הממשלה לא נותן לו את הזכות לקחת את החוק לידיים או לעשות כל דבר לא לגיטימי אחר (כמו לעודד מדינות בעולם להחרים את ישראל).
זה כמו להאשים את הלבוש החשוף באונס או כמו להאשים את היהודים שנרצחו בשואה בכך שהם נרצחו כי שנאו אותם (כאילו הם אשמים בעצמם).
זה שהשמאל לא יודע להפסיד בכבוד זה הבעיה של השמאל. זה השהשמאל החליט לשרוף את המועדון - זה הבעיה של השמאל.
הרפורמה כשלעצמה לגיטימית ומגיעה באיחור של 30 שנה. אין בה ולו סעיף אחד שלא קיים במדינות דמוקרטיות אחרות. המצב הקיים היום לעומת זאת (שדעת היועמ"ש מחייבת או שבג"ץ יכול לקבוע מה שבא לו על סמך מה שבא לו - גם בניגוד לחוק) המצב הזה לא קיים באף מדינה דמוקרטית.
מי שרוצה פה בריחת משקיעים ועושה הכול כדי שזה יקרה זה השמאל. רק השמאל מעוניין במצב הזה ורק השמאל פועל 24/7 כדי שהמצב הזה יקרה.
אם התקשורת בישראל לא הייתה מדברת על הרפורמה ואף אחד לא היה עושה מזה סיפור אז גם בחו"ל זה לא היה מעניין איש. מה אכפת לאיזה משקיע אם דעת היועמ"ש מחייבת או לא ומי בוחר את השופטים בישראל. אתה מתעניין בשאלה מי בוחר את השופטים בספרד לפני שאתה משקיע במדינה? תעשה טובה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
82130 הודעות, 205 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17515 הודעות, 115 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
82130 הודעות, 205 מדרגים, 386 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
פיטורי גל ראשון
https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=ryfmfzej5
פיטורי גל שני
https://m.calcalist.co.il/Article.aspx?guid=rj2kpdi4j
פיטורים בהייטק
https://www.lastartup.co.il/layoffs
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48541 הודעות, 355 מדרגים, 675 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48541 הודעות, 355 מדרגים, 675 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4409 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
🤡
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.14
15436 הודעות, 212 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
4409 הודעות
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.19
4035 הודעות, 39 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כמו שבכירים אומרים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.9.14
22746 הודעות, 47 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
1218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
10202 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.4.22
1218 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.12.15
37134 הודעות, 134 מדרגים, 250 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20262 הודעות, 121 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חובה ומיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.13
14170 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.11
9583 הודעות, 70 מדרגים, 131 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
23542 הודעות, 197 מדרגים, 385 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
8590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4358 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
8590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4358 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
וליותר מ 30 אחוז, הרולקס הוא זיוף.
תרבות שופוני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
8590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4358 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
rubama satantaqil 'iilaa aljanib al'ayman min alkharitat alsiyasia
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
8590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4358 הודעות, 39 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
איפה למדת ערבית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.18
8590 הודעות
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
13572 הודעות, 54 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועדיין, גם אם נכון - להמשיך ברפורמה בכל הכח.
הקפאה רק תגרום לאי ודאות להימשך יותר זמן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.08
19375 הודעות, 26 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.16
13991 הודעות, 81 מדרגים, 137 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הם גורמים לעצמם לאבד את העבודה.
אגב לאף אחד בעולם לא היה אכפת אם האופוזיציה לא היתה מבקשת תגבורת ממדינות העולם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
הוא לא פחות ממזרחה לנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
661 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ודווקא כביכול הבייס שלו שהולך עם ההפגנות נפגע הכי הרבה. צחוק הגורל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
48552 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
9980 הודעות, 49 מדרגים, 90 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
18555 הודעות, 68 מדרגים, 127 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.6.16
14258 הודעות, 155 מדרגים, 310 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אנחנו הפראיירים מספר 1 בעולם אף אחד לא יוותר על להשקיע פה כי כעם פראייר אנחנו גורמים למיליונרים להיות מיליארדרים ולמיליארדרים אנחנו נותנים שליטה עקיפה במדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8888 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אקלים משפטי שיאפשר למדינה ״להלאים״ קנין רוחני. למה? כי היא יכולה.
תחשבו שהמצאתם פטנט, או פיתחתם אלגוריתם יחודי, באמצעותו פיתחתם מוצר או נתתם לאחרים רשיון להשתמש בו תמורת תמלוגים.
פתאום בא אליכם אדוני ראש הממשלה אומר ״תנו לי 10% מהרווחים״.
ככה סתם.
איפה תעדיפו להיות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.20
9767 הודעות, 38 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8888 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7640 הודעות, 17 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
כשהמדינה ״תלאים״ נדבר. אף אחד לא מעביר רפורמה בשביל ״להלאים״ קניין עיסקי או פרטי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.08
8888 הודעות, 59 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 69
אתה יכול לראות מה קרה במדינות שעברו תהליכים דומים, אבל מה שחשוב זה כמובן לסרס לחלוטין את מערכת המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
216 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
יש נבדל בין תמנע ל תדחה.
מעניין לאיזה מחנה שייך מר פישר הנכבד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.19
12106 הודעות, 42 מדרגים, 82 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
2375 הודעות, 6 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
15914 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כורתים את הענף שיושבים עליו
תרתי משמע, גם מדינית ובטחונית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.1.20
300 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל יכול להיות כי לראות את ההפגנות כל שבת כשהתקשורת מעבירה את זה כאילו זה ההפגנות באירן זה מפחיד למי שרואה מחו״ל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11618 הודעות, 161 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
3430 הודעות, 23 מדרגים, 41 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צביעות במיטבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.7.14
40845 הודעות, 171 מדרגים, 334 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מזכיר לי את המ״כ שאמר במסדר בוקר ״שמעתי שיש הומו במחלקה״
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
2309 הודעות, 17 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נמנעים לא בגלל הרפורמה אלא בגלל שבמצב הקיים אי אפשר לסמוך על מערכת המשפט הישראלית
כל מי שקצת בתחום יודע שבכל החוזים תמיד בית המשפט יהיה בלונדון ולא בארץ. אפילו כשמדובר בין חברות ישראליות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
22373 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
חבל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד