מכבי ת"א המריאה היום (רביעי) למונאקו לקראת משחק היורוליג מחר (22:00), נגד המדורגת חמישית בטבלה. כדי לשמור על הסיכויים להעפיל לפלייאוף יהיו חייבים הצהובים, שמדורגים כרגע במקום השמיני, לשפר את מאזן משחקי החוץ העומד על שלושה בלבד מתוך 12.
"אנחנו מודעים לקושי שלנו במשחקי החוץ", אומר הפורוורד ג'רל מרטין. "אבל נתכונן כמו שצריך. אנחנו יודעים כמה המשחק הזה חשוב ואנחנו מוכנים לתת את הכל כדי לנצח. דיברנו בימים האחרונים על הדרך בה אנחנו מרימים את עצמנו כשאנחנו בפיגור. אנחנו צריכים לעשות את זה יותר טוב והילחם לכל אורך המשחק".
2 צפייה בגלריה
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
עודד קטש מאמן מכבי ת"א
"האינטנסיביות העונה היא קשה". קטש
(צילום: עוז מועלם)
"האינטנסיביות העונה היא קשה", אמר המאמן עודד קטש לקראת המשחק. "שחקנים היו צריכים טיפולים, חלקם מנוחה. הספקנו לדבר על הדברים, עשינו שיחת קבוצה, לקראת הישורת האחרונה (נותרו 8 מחזורים לסיום העונה הסדירה). כל ניצחון חשוב, רואים את התוצאות. האולם במונאקו הוא אחד מהמקומות הכי קשים לשחק בו".
כשנשאל מה הוא לוקח מהניצחון בשבוע שעבר נגד באיירן מינכן, הוסיף המאמן: "הוכחנו שאנחנו טובים יותר בחצי השני מאשר הראשון, ואנחנו צריכים לחשוב על זה. מצד שני, לתת את הקרדיט שאנחנו יודעים לחזור מפיגור. כדי לנצח במגרשים כמו מונאקו אנחנו חייבים להיות יותר יציבים. יציבות היא המפתח".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א ג'רל מרטין
שחקן מכבי ת"א ג'רל מרטין
"אנחנו מודעים לקושי שלנו במשחקי החוץ". מרטין
(צילום: עוז מועלם)
על המשחק עצמו אמר: "אנחנו הולכים לשחק נגד קבוצה עם סקוררים ברמה הכי גבוהה שהיורוליג יכולה להציע. גם לנו יש כאלה, אבל בסגנון אחר. לשחק יותר מהר, לדעת את מי להתקיף כי לצד שומרים רגילים יש להם כמה ששומרים ברמה הכי גבוהה".