מאמן מכבי ת"א לשעבר, פטריק ואן לוון, זכה בתביעה שהגיש כנגד המועדון דרך מוסדות פיפ"א. ההתאחדות לכדורגל העולמית קבעה כי מכבי ת"א תשלם להולנדי 517,457 אירו בגין הפרת הסכם ותשלומים נוספים. את ההחלטה קיבל הדיין לואיס קאנוניקוף מפרגוואי.
כזכור, באוקטובר 2021 הודיעה מכבי ת"א על פיטורי המאמן. במהלך החודשים שלאחר מכן ניסה ההולנדי, באמצעות עורך דינו ניר ענבר, שגם אחראי על התביעה שהוגשה לפיפ"א, להגיע להסדר כספי מול המועדון, אבל כל הניסיונות שלו, לטענתו, לסיים את ההתקשרות בצורה מכובדת לא צלחו בשל מה שהוגדר "פערים גדולים". יש לציין כי למכבי ת"א יש אפשרות לערער בפני ה-CAS בתוך 21 יום.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
זכה בתביעה. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
ואן לוון היה מנהל מחלקת הנוער במכבי ת"א, ולפני שנתיים נקרא באמצע העונה להציל את הספינה הטובעת של יורגוס דוניס, שפוטר. ההולנדי הצליח לייצב את הקבוצה והגיע במומנטום נהדר לפלייאוף, אך שם כל החולשות של הקבוצה בלטו והיא סיימה רק כסגנית למכבי חיפה אחרי שתי אליפויות רצופות (של ולדימיר איביץ' כמאמן). מכבי בכל זאת זכתה בגביע לאחר דרמה גדולה בגמר מול הפועל ת"א. שנה לאחר מכן, כאמור, פוטר באמצע העונה.
בקיץ האחרון מונה ואן לוון למאמנה של זוריה האוקראינית. עד עכשיו הוא ממוקם במקום הרביעי בליגה המקומית עם 28 נקודות, 7 פחות מדניפרו המוליכה.
2 צפייה בגלריה
פטריק ואן לוון
פטריק ואן לוון
יקבל חצי מיליון אירו. ואן לוון
(צילום: עוז מועלם)
ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "בשלב זה אנחנו בוחנים את ההחלטה ונקבל החלטה בהתאם".