"התנפח לי כל הגוף, כאבי תופת": התקרית הלא נעימה של עדן פינס

הדוגמנית נחתה בניו יורק לצילומים שגרתיים, ונאלצה להתמודד עם מצב לא פשוט • "עשיתי טיפול שעזר לרגע, ואז הכל חזר, כואב לי הכל"

"גמורה ובלי טיפה של אנרגיה": את הווידוי החשוף הזה חלקה אתמול (שלישי) עדן פינס עם 883 אלף עוקביה באינסטגרם, בסרטון שחשף את הצד הפחות זוהר שמלווה אותה בחייה.

מתוך אינסטגרם

פינס, לטובת מי שלא עוקב אחר אושיית הרשת והדוגמנית המצליחה בת ה-25, מנהלת לרוב שגרת חיים נוצצת למדי, אך גם בחיי הגלאם יש לפעמים רגעים פחות פוטוגניים, ואצל פינס הם מגיעים בעקבות תסמונת השחלות הפוליציסטיות ממנה היא סובלת.

"השם ירחם, היא פשוט עירומה": עדן פינס העלתה סדרת תמונות נועזות - וחטפה

עדן פינס מגיבה לשמועות על הרומן הבינלאומי: "זה מגעיל אותי"

צפו: עדן פינס חושפת טריק קליל לאיפור מושלם

"הג'ט לג, הטיסות, וגם, סורי בויז", אמרה בחיוך ובקריצה למצלמה לעוקביה מהמין הגברי, "הזמן בחודש", בניסיון להסביר מדוע היא מרגישה נטולת אנרגיות ונפוחה. "הזמן הזה בחודש ברוך השם", המשיכה, והודתה על עצם העובדה שקיבלה מחזור, והסבירה שעבור מי שסובלת מהתסמונת לא מדובר בעניין סדיר.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eden Fines (@edenfines)

"עבור מי שסובלת משחלות פוליציסטיות, מחזור זה לא דבר מובן מאליו. חיכיתי לו חודשיים", שיתפה בפתיחות את מאות אלפי עוקביה. "בזמן הזה הגוף שלי התנפח, הפרצוף שלי התנפח, וזה גם מגולם במשקל", שיתפה בפרטים אינטימיים מההתמודדות האישית שלה. "על המשקל אני שוקלת הרבה יותר ממה שאני בדרך כלל", סיפרה. היא הסבירה שמדובר בעובדה שהגוף אוגר נוזלים, ושהיא עוברת מסאז' לימפטי כדי לטפל בכך.

בהמשך הסטורי היא החליפה בגדים ועברה לדבר באנגלית כדי להרגיע את עוקביה בחו"ל שהיא לא בהיריון, ואז גם הציגה את הבטן שלה במצב נפוח. "זה כואב רצח", שיתפה. "הידיים, הרגליים ועוד דברים שהתנפחו". היא שיתפה שהיא מקבלת המון שאלות ותהיות בנוגע לעיסוי, והסבירה שהם עוזרים לה עם הכאבים, כהכנה לצילומים חשובים שיש לה.

פינס שיתפה שהוצפה בתגובות מנשים שסובלות מאותה התסמונת וחוות את הכאבים ששיתפה בהם, אך נאלצה לצערה לסיים את הסטורי בהצהרה מבאסת: "חייבת להיות כנה", כתבה. "תוצאות הטיפול היו מטורפות ומיידיות, אבל אכלתי אחרי זה והתנפחתי שוב, ושוב כאבי תופת", סיכמה בעצב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר