בעלי רשת גוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר, רכשו 50% מאתר האופנה איתי ברנדס (itay brands) שבבעלות איתי ואשתו, יעל ארביב. העסקה, באמצעותה ייכנסו לראשונה לתחום האופנה, מתבצעת לפי שווי בסך 50 מיליון שקל לאתר ונחתמה בתחילת השבוע.
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
האתר הוקם לפני שנתיים בלבד על ידי הזוג, שעסק בעבר בסחר בדים ואופנה. הוא מגלגל כיום מחזור שנתי של כ-60 מיליון שקל ומפעיל מרכז לוגיסטי משלו בשטח 1,000 מ"ר. האתר מוכר אופנת בייסיק איכותית וטרנדית במחירים סבירים ומזוהה עם משפיעניות ואושיות אינסטגרם. בקרוב יפתח המותג חנויות פופ אפ בקניון רמת אביב ובקניון פתח תקווה. לשותפים החדשים יש תוכניות לפתח את האתר ולהרחיב את המגוון והתוכן המוצע בו.
1 צפייה בגלריה
אוהד סנדלר, אדם פרידלר, איתי ברנדס
אוהד סנדלר, אדם פרידלר, איתי ברנדס
אוהד סנדלר, אדם פרידלר, איתי ברנדס
לאחרונה עשו סנדלר ופרידלר אקזיט חלקי, כאשר כל אחד מהם מכר 10% מאחזקותיו בגוד פארם תמורת כ-20 מיליון שקל לבית ההשקעות מור גמל ופנסיה לפי שווי חברה בסך 400 מיליון שקל. כזכור, כאשר רמי לוי רכש 52% ממניות גוד פארם ב-2018, העסקה נעשתה לפי שווי 34 מיליון שקל בלבד, כלומר שווי הרשת זינק בחמש שנים האחרונות פי 10.
לדברי סנדלר, "זה מותג צעיר שהתחיל באונליין בתחילת 2022 והאתר מתפוצץ. הוא מתקרב ל-100 מיליון שקל מכירות. האופנה היא לא תחום פשוט, אבל איתי מצליח. כששואלים נשים איפה הן קונות, כמעט כולן אומרות זארה. זה מזכיר את סופר-פארם לפני הקמת גוד פארם. יש מקום בענף האופנה לעוד שחקן דומיננטי במחירים נגישים. אנחנו מאמינים בפוטנציאל של איתי".