ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
חברי האופוזיציה תקפו

"לא מקובל עליי" | שמחה רוטמן התנצל

שעות אחרי שהתפרץ נגד יועמ"ש ועדת החוקה שהציג עמדה שונה משלו, ח"כ שמחה רוטמן התנצל בפניו בפומבי לעיני המצלמות לאחר שביקש את סליחתו גם באופן אישי | צפו

"לא מקובל עליי" | שמחה רוטמן התנצל
ועדת החוקה בראשות שמחה רוטמן צילום: אורן בן חקון, פלאש 90

"אתה מתנהג כמו חבר אופוזיציה". כך ח"כ שמחה רוטמן נגד האמירות של היועץ המשפטי של ועדת החוקה, עו"ד גור בליי, לאחר שהציג חוות דעת משפטית שלא תאמה לדעת יו"ר הוועדה ולא בפעם הראשונה, אלא שהפעם רוטמן כנראה יצא מכליו. כעבור שעות התנצל היו"ר בפני היועמ"ש.

רוטמן הוסיף ותקף את יועמ"ש הועדה: "ממש לא מדייק בעובדות, ניהלנו על זה דיון לעייפה ואם זה מה שאתה תעשה, אני אקטע אותך כל הזמן, לא מקובל עליי. אני אשמור את זכות המילה האחרונה אצלי". 

חברי האופוזיציה כמובן יצאו להגנתו של עו"ד גור בליי בקריאות נגד היו"ר שמחה רוטמן שלא התבלבל והשיב להם: "אם הוא חושב שתפקידו לסתור אותי כל פעם, אני אגיב". עוד הוסיף, "הוא עשה את זה יותר מדי פעמים".

מאוחר יותר, כאשר התחדש הדיון בשנית התנצל ח"כ רוטמן בפני עו"ד בליי ואמר: "הטון והתוכן של הדברים שאמרתי כלפי היועץ המשפטי של הוועדה לא היו במקומם - ואני מתנצל בפניו". עוד הוסיף כי הוא "מלא הערכה לעבודתו. הוא באמת משקיע שעות רבות, בחדר הוועדה ומחוצה לו, ובהחלט ראוי לכל הכבוד".

 

שמחה רוטמן גור בליי ועדת החוקה הרפורמה המשפטית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד