צפו בבכר מדבר אחרי ההדחה מהגביע: "מבאס מאוד. מסתכלים קדימה, זה היסטוריה"
(צילום: ONE)
שמחת ענק התפרצה אתמול (שלישי) בקרב אנשי, שחקני ואוהדי מכבי נתניה בסיום המשחק בסמי עופר, שבו קבוצתם ניצחה 1:2 את מכבי חיפה אחרי הארכה (3:4 בסיכום שני המשחקים) ועלתה לחצי גמר גביע המדינה. נתניה, ללא ספק הלהיט של ליגת העל עם ניצחון חמישי ברציפות ומשחק 13 ברציפות ללא הפסד, הגיעה למשחק הכי קשה שיכול להיות והייתה טובה יותר מהיריבה שלה.
מי שאחראי לכל הטוב הזה הוא רן קוז'וק, מאמן הקבוצה ששוב הוכיח שלמרות גילו הצעיר (42), הוא יודע מה הוא עושה ושמדובר במוח כדורגל מבריק. קוז'וק, שהגיע במהלך העונה לאחר פיטוריו של בני לם, התחבר נהדר לקבוצה, והשחקנים נלחמים עבורו ומבינים את דרישותיו המקצועיות. התוצאות מדברות בעד עצמן, וחוזה חדש עבור המאמן לעונה הבאה כבר בדרך.
2 צפייה בגלריה
רן קוז'וק
רן קוז'וק
החוזה לעונה הבאה כבר בדרך. קוז'וק
(צילום: עוז מועלם )
2 צפייה בגלריה
פטריק טוומאסי חוגג
פטריק טוומאסי חוגג
לא מפסיק לכבוש. טוומאסי חוגג
(צילום: עוז מועלם)
"לא נפלנו ממכבי חיפה בשום שלב במשחק", אמר גורם בקבוצה. "הגענו מלאי אמונה ורצון לנצח. אנחנו לא רוצים לעצור בחצי הגמר, ניצחנו במגרש הכי קשה בארץ מול האלופה כך שהשמיים הם הגבול עבורנו. מגיעות לרן מחמאות ענקיות על ההכנה והטירוף שהשחקנים הגיעו איתו למשחק. גם לשחקנים מגיע שאפו ענק. הם משתפרים משבוע לשבוע וגורמים לאושר לאלפי האוהדים שלנו".
צמד הכובשים פטריק טוומאסי (שמצא את הרשת במשחק רביעי בצריפות) ולירן רוטמן (שהבקיע כבר שבעה שערים העונה בכל המסגרות לצד ארבעה בישולים) זכו לשבחים גדולים, וכך גם חוליית ההגנה של נתניה. בשבת (15:00) תתארח הקבוצה אצל עירוני קריית שמונה, ועל הצוות המקצועי להוריד את השחקנים לקרקע לקראת המשחק מול האקס סלובודן דראפיץ', על מנת להשיג ניצחון שיבטיח באופן סופי את המקום בפליאוף העליון.