לאחר 24 משחקים: קרמונזה מנצחת לראשונה
(צפו בתקציר)
המחזור ה-24 באיטליה ננעל היום. רומא של זוז'ה מוריניו נחלה הפסד מביך 2:1 לקרמונזה, שעבורה מדובר בניצחון ראשון העונה בליגה. יובנטוס ניצחה 2:4 את טורינו בדרבי

איטליה

קרמונזה - רומא 1:2 | דווקא אחרי שהדיחה את רד בול זלצבורג של אוסקר גלוך בליגה האירופית, הקבוצה מבירת איטליה הובכה היום על ידי קבוצה שהגיעה למשחק ללא ניצחון העונה בליגה. פרנק צאדג'וט העלה ליתרון מפתיע (17), ליאונרדו ספינאצולה - שחוזר לעצמו אחרי פציעות קשות - השווה (71), אך דניאל צ'ופאני (83 בפנדל) העניק לקבוצתו ניצחון ראשון על רומא בליגה מאז 1993/94. ז'וזה מוריניו הורחק עם פתיחת המחצית השנייה, וזאת הפעם השלישית שהוא מורחק העונה. אגב, זאת לא הפעם הראשונה שקרמונזה מנצחת 1:2 את רומא, כשזה קרה גם ברבע גמר הגביע האיטלקי. בזכות הניצחון, עלתה קרמונזה למקום ה-19 והיא רחוקה שמונה נקודות מספציה שמעל הקו האדום. רומא פספסה להיצמד לאינטר ומילאן ונותרה חמישית.
2 צפייה בגלריה
פאולו דיבאלה
פאולו דיבאלה
לא עזר לרומא הערב. דיבאלה
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
שופט המשחק מרחיק את ז'וזה מוריניו
שופט המשחק מרחיק את ז'וזה מוריניו
שופט המשחק מרחיק את מוריניו
(צילום: EPA)
יובנטוס - טורינו 2:4 |לא עונה שיובנטוס תרצה לזכור, אבל יש לה ניצחון יוקרתי בדרבי של טורינו אחרי מבול של שערים. יאן קראמו העלה את טורינו ליתרון מוקדם (2), חואן קוודראדו השווה (16), אנתוני סנבריה החזיר את היתרון לאורחת (43), אך שוב יובה חזרה עם שער שוויון של דנילו ממש לפני הירידה למחצית. ברמר השלים מהפך עבור יובה (71), ואדריאן ראביו הבטיח ניצחון אחרי עשר דקות.