ג'ייק פול היה עד לפני כמה שנים עוד כוכב רשת ביוטיוב שמתמחה בסרטוני מתיחות, שמו היה מוכר בעיקר "בזכות" אחיו לוגן שפירסם סרטון מחריד ב"יער המתאבדים" ביפן שזכה לביקורות קשות. אבל אז ג'ייק פול החליט לשנות כיוון בחיים, הוא החליט להפוך למתאגרף מקצועי, והרוויח מיליונים מהקרבות שאירגן. הוא אף הצליח לנצח בכל חמשת הקרבות שלו עד כה, וצבר לעצמו הרבה אויבים בעולם האיגרוף שחשבו שהוא הורס את הענף. הלילה (בין ראשון לשני), מבקריו קיבלו את מבוקשם כשפול הפסיד לטומי פיורי, אחיו הקטן של אלוף העולם במשקל כבד טייסון, בקרב שנערך בסעודיה.
פיורי שלט בקרב והיה בדרך לניצחון בטוח, אבל אז פול הצליח להפתיע כשהפיל אותו בסיבוב השמיני. פיורי הצליח להתאושש, אבל לא הצליח להפיל את פול בנוקאאוט כמו שרבים רצו. "פול לא יכול להיקרא מתאגרף מקצועי", אמר מתאגרף העבר קארל פרוך, "הוא מבייש את הענף, הוא לא היה חלק מהקרב בכלל, לא היה לו סיכוי לנצח". העיתונאי זאין בנדו הוסיף: "שמח שההייפ סביב ג'ייק פול מת".
4 צפייה בגלריה
פיורי מול פול
פיורי מול פול
פיורי מכה בפול. "לא חלק מהענף"
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
פיורי מול פול
פיורי מול פול
פיורי מול פול
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
פיורי מול פול
פיורי מול פול
"לא כוחות". פיורי מול פול
(צילום: גטי אימג'ס)
4 צפייה בגלריה
רונאלדו ביציע
רונאלדו ביציע
רונאלדו ביציע
(צילום: רויטרס)
אלוף העולם לשעבר צ'רלי אדוארדס הוסיף: "עדיף לו לפרוש מאיגרוף, הוא רוצה להיות אלוף העולם? הוא צריך להיות ריאלי בקשר לזה. עדיף לו להישאר בקרבות ראווה ולהרוויח כסף". אח של טומי פיורי, טייסון, היה פחות דיפלומטי וקרא לפול "אידיוט". למרות השנאה הרבה שפול זוכה לה בעולם האיגרוף, מפורסמים רבים הגיעו לקרב כמו השחקן המצליח קווין הארט וכריסטיאנו רונאלדו, שמככב בליגה הסעודית.
פול עצמו אמר בסיום: "הפסדתי היום, אבל ניצחתי בחיים בכל דרך אפשרית. יש לי משפחה מדהימה, חברים מדהימים, אני עובד קשה, התמודדתי עם פציעות באימונים אבל התגברתי עליהם. הגעתי רחוק יותר ממה שחשבתי שאגיע. אלמד ממה שקרה ואחזור חזק יותר. אני מבטיח שאחזור מזה ויהיה עוד קרב נגד טומי פיורי".
המנצח טומי פיורי החמיא ליריבו בסיום: "ג'ייק הוא לוחם אמיתי, הוא היה הרבה יותר טוב ממה שחשבתי שהוא יהיה. הוא אדם מאוד קשוח. אם הוא רוצה קרב חוזר הוא יקבל אותו. זאת הפעם הראשונה שלי באירוע גדול כזה, אני אתחזק ואצליח יותר בעתיד".