שתף קטע נבחר

לואיס פרננדז שוחח עם אלישע לוי בעניין בוקולי

מאמן הנבחרת הלאומית ומאמנה של מכבי חיפה דנו באפשרות שהקשר, שמחזיק בתעודת זהות ארעית, יצטרף למדים הלאומיים. פיטר מסיללה נחוש לעזוב לפרמייר ליג

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז, שוחח היום (ב') עם מאמן מכבי חיפה אלישע לוי, בעניין מעמדו של הקשר גוסטבו בוקולי, כל זאת במטרה לנסות ולצרפו לנבחרת. לבוקולי, כזכור, אין אזרחות ישראלית מלאה, אך הוא מחזיק בתעודת תושב ארעי, המאפשרת לו לא להיחשב כזר בקבוצתו, אך איננה מאפשרת לו לשחק בנבחרת ישראל.

 

בוקולי כבר הגיש בשנה האחרונה מספר בקשות לקבלת אזרחות מלאה, ובחיפה מקווים כי הקשר המצטיין של הקבוצה יזכה סוף סוף לאזרחות המיוחלת, ויוכל ללבוש את המדים הלאומיים בהקדם.

 

מסיללה נחוש לעזוב

למרות שלא נמכר מיד לאחר המונדיאל כפי שציפו במכבי חיפה, לא מן הנמנע כי המגן הדרום אפריקני פיטר מסיללה יעזוב בקרוב את הקבוצה לאירופה. סוכן אנגלי מנסה לשדך למגן המצטיין של סגנית האלופה קבוצה בפריימר ליג, לשם מעוניין השחקן לעבור.

 

מסיללה מחזיק בהצעות מהליגה הבלגית, אך הוא אינו מעוניין לעבור ולשחק שם. אם לא תתקבל הצעה קונקרטית מאחת הליגות הבכירות באירופה, יעדיף מסיללה לסיים את חוזהו בחיפה. בקבוצה מאמינים כי מסיללה יעזוב עוד לפני חלון ההעברות בחודש ינואר. אם מהלך כזה אכן יושלם - תצרף חיפה חלוץ בעל שיעור קומה למצבת הזרים במקומו.


פיטר מסיללה. נחוש לעזוב בהקדם (צילום: אורן אהרוני)

 

על פי פרסומים בדיילי מייל האנגלי, נציגי ברמינגהאם צפו אמש במסיללה במשחק מול עכו, אך בשלב זה לא נראה כי המגן נמצא בתכניות של האנגלים.

 

בחיפה היו מרוצים מאוד מתפקודם של החלוץ תומר חמד והקשר אדריאן סילבה, בניצחון אמש 1:4 על הפועל עכו במסגרת גביע הטוטו. השניים, כפי שאמר אתמול המאמן אלישע לוי, נמצאים בתמונת ההרכב לקראת משחק הגומלין שייערך ביום חמישי מול דינמו מינסק הבלארוסית. לחיפה כזכור,יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון שנערך בקרית אליעזר בשבוע שעבר.

 

בקבוצה גינו את התנהגות חלק מהאוהדים אמש, לאחר שאלו קיללו את אריק בנאדו, שעלה כמחליף במחצית השניה. יחד עם זאת, היו מרוצים מחלק גדול מהאוהדים שעודד את השחקן שחזר לקבוצה בה גדל. בחיפה אמרו: "הזמן יעשה את שלו, אנחנו מאמינים שהקריאות נגד בנאדו ידעכו עם הזמן".

 

הקבוצה תקיים הערב אימון נוסף, למרות שאתמול שיחקו מרבית שחקני ההרכב הראשון. הקבוצה תצא ביום רביעי בבוקר למינסק ותחזור ביום שישי לארץ. ביום ראשון תצא סגנית האלופה למשחק חוץ במסגרת גביע הטוטו מול עירוני קריית שמונה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גוסטבו בוקולי
צילום: עוז מועלם
מומלצים