יום ראשון, 09.06.2024 שעה 03:18
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"יותר משקל על סבע מאשר על אצילי? לא חושב"

לאחר ה-1:2 של מכבי חיפה על בית"ר, בכר התייחס לכושר הירוד של הכוכב שלו: "עומר ייתן במאני טיים את הגולים". אבוקסיס: "מגיע לנו פלייאוף עליון"

|
ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר (עמרי שטיין)

למרות שנקלעה לפיגור מוקדם הערב (שבת) מול בית”ר ירושלים, מכבי חיפה הראתה אופי של אלופה והפכה בדרך לניצחון 1:2 שהשאיר את הסטטוס קוו בפסגת ליגת העל.

מאמן הירוקים ברק בכר אמר לאחר הניצחון החשוב של קבוצתו: “כשמפסידים יש משבר, כשמנצחים אז הכל טוב. צריך פרופורציות. גם כשהפסדנו בשבוע שעבר לאשדוד ידענו שאנחנו קבוצה טובה מספיק להתגבר על זה והיום אני בטוח שהעוצמות של סמי עופר עם הקהל דחפו אותנו בצורה מטורפת, וגם השחקנים הבינו שצריך להרים את הרמה ואת הקצב. כמובן שעלינו עם הרבה שחקנים איכותיים וזה דרש מהם לעבוד בטירוף כי היינו חשופים לא מעט. אני שמח שניצחנו בצדק”.

עוד הוסיף בכר: “כמה השניות האלה שכולם מתנפלים על הכדור אפשרו לנו לגרום לקבוצה היריבה להישאר ב-20-30 מטר שלה ולנו ליצור מצבים. בסך הכל, שליטה מלאה גם נגד 11 וברור שנגד 10 שחקנים. היה קצב מטורף. אתה יודע מול מי אתה משחק ושהקבוצה היריבה תתגונן עם רוב השחקנים. אתה לוקח בחשבון שיכול להיות שנהיה חשופים אבל אני סומך על שחקני ההגנה שלי שיתמודדו עם החלק הקדמי של בית”ר. אולי היינו פעם או פעמיים חשופים אבל שלטנו והייתה לנו נוכחות היום ברחבה ובצדדים, וזה מה שחשוב. זה מה שהתאים להיום, אני שמח שהלכנו על זה בכל הכוח וניצחנו”.

ברק בכר (עמרי שטיין)ברק בכר (עמרי שטיין)

על הירידה ביכולת של עומר אצילי שהחמיץ פנדל, אמר מאמנו: “עומר מאוד רצה והשתדל היום, הוא עבד וזו הסיבה שהוא שיחק כמעט כל המשחק. אני חושב שיש תקופות שפחות הולך ופנדל גם גדולים ממנו החמיצו. ראיתי ממנו רצון ועבודה. הכל מתחלק, אבל בסופו של דבר עומר הוא שחקן חשוב. דיברתי איתו השבוע, הוא ימשיך לשחק במשחקים הקרובים והוא שחקן חשוב מאוד עבורנו.

“יותר משקל בהתקפה על דיא סבע מאשר על אצילי? אני לא חושב, היום זה התחלק בין כולם. אין פה שום החלטה, עושים מה שנכון לקבוצה. מסתכלים מה נכון באימונים, עומר אצילי הוא שחקן שב’מאני טיים’ ייתן את הגולים והבישולים וייתן לקבוצה את מה שצריך. אין לי ספק בזה בכלל”. 

עומר אצילי מאוכזב (עמרי שטיין)עומר אצילי מאוכזב (עמרי שטיין)

לסיום אמר מאמן המוליכה: “ברור שבמשחק כזה שבשליטה מלאה בסוף אתה יכול לספוג את ה-2:2, וזה היה מאוד מבאס אם זה היה קורה, אבל הרגשתי שאנחנו חוזרים לעצמנו. צריך לייצר המשכיות, היום הרגשתי שהעוצמות חזרו. הקהל והשחקנים היו בטירוף היום וצריך לדבר בהמשכיות”.

מבקיע שער השוויון, צ’ירון שרי, שיתף: “זה היה ניצחון חשוב ומה שחשוב בסוף היום זה שלוש הנקודות. אני חושב שאנחנו רוצים לשחק טוב יותר, אנחנו לא משחקים טוב מספיק ואנחנו יודעים שאנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב. היום היה ניצחון חשוב מאוד, אבל צריכים להמשיך. אנחנו מאוד רוצים, אבל לפעמים תקועים קצת. אני חושב שהיום שיחקנו טוב אחרי עשר הדקות הראשונות. הרגשנו קצת את הלחץ כי לא כבשנו את ה-1:3 או 1:4, אבל גם 1:2 זה טוב”. 

צ'ירון שרי בטירוף (עמרי שטיין)צ'ירון שרי בטירוף (עמרי שטיין)

על הרכש הגדול של ינואר, דיא סבע, אמר ההולנדי: “אתה יכול לראות שיש לבחור הזה הרבה פוטנציאל וטכניקה, אז אני חושב שלכל הקבוצה טוב שהוא הגיע למכבי חיפה. יש לנו משחק בשלישי ונצטרך לפני הפלייאוף להיות במקום הראשון, אבל אנחנו משחקים משחק אחר משחק”.

מאמן בית”ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, אמר לאחר ההפסד: “משחק כזה שהתהפך ברגע אחד בסוף המחצית הראשונה – מאכזב, כן. אני מאוכזב גם ממורוזוב וגם מהמסירה לאמצע בדקה ה-45 בתוספת הזמן, מסירה לשחקן עם הגב לשער. איבוד כדור שטותי שהביא אותו להיות עצבני גם בצהוב השני. לא נהרוג אותו כי הוא נתן משחק טוב עד אז והוא בסך הכל שחקן טוב שהצטרף אלינו”.

דיא סבע בטירוף (עמרי שטיין)דיא סבע בטירוף (עמרי שטיין)

עוד הוסיף מאמן הקבוצה מהבירה: “מאכזב כי במחצית הראשונה היינו שווים יותר משער, היינו צריכים לכבוש עוד שער אחד לפחות וכשאתה מגיע למצבים האלה מול מכבי חיפה אתה צריך לכבוש. הם מגיעים למצבים שלהם גם מול קבוצות באירופה, אז בטח ובטח שבישראל. היינו צריכים לתת יותר משער אחד, אולי ככה היינו מצליחים להלחיץ אותם, אבל לא הספקנו”. 

על השינוי שעברה בית”ר תחתיו אמר אבוקסיס: “זה קודם כל חיבור של כולם ביחד והשחקנים שהצטרפו. קצת מאכזב אותי שהתוצאות מסביב לא טובות לנו, אני בסך הכל חושב שאנחנו עושים סיבוב שני טוב ושהשחקנים עשו התקדמות בסיבוב הזה. השחקנים שהצטרפו כן עזרו לנו ואנחנו צריכים בשני המשחקים הקרובים כן לנסות להיכנס לשישייה הראשונה כי בסך הכל הכדורגל שלנו והשיפור שלנו במחצית השנייה של העונה שווה את זה.

יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

על סגנון המשחק ההתקפי של קבוצתו אמר אבוקסיס: “יכולנו לבוא לשחק ולא לצאת בכלל, כל עוד היה 11 על 11 הגענו למצבים מצוינים. ניסינו לשחק יותר קדימה במחצית הראשונה, אבל מאז הגול והאדום זה היה גדול עלינו. השחקנים שלנו ניסו לשחק במחצית הראשונה וזה לא פשוט להיות פה ב-10 שחקנים עם הקהל והאיכות שלהם. ידענו שאם נצא יותר מדי ניכנס לבעיה, ברבע השעה האחרונה ניסיתי כבר לצאת קדימה. היינו יכולים לעשות את זה, אבל היה קשה מאוד. זה היה גדול עלינו נגד מכבי חיפה ב-10 שחקנים מחצית שלמה, אבל נישאר ביחד ונביא את הנקודות במשחקים הבאים”.

על הסיכויים של בית”ר להעפיל לפלייאוף העליון אמר: “יש לנו את הפועל תל אביב בבית וסכנין בחוץ, אלה שני משחקים מאוד קשים אבל נצטרך להביא את הנקודות. התוצאות לרעתנו ב-3 המשחקים האחרונים ורואים את זה, אבל אני חושב שמגיע לנו להיות שם ונעשה את הכל כדי להיות בפלייאוף העליון”.

יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

אופיר קריאף אמר בסיום: “11 נגד 11 בסמי עופר זה לא פשוט, אז במיוחד כשאנחנו בשחקן פחות. זה יצר איזה מומנטום במחצית הראשונה לקראת הסוף. כולם יודעים בכדורגל מה קורה כשמקבלים גול לקראת סיום המחצית הראשונה. ידענו שאנחנו צריכים ללכת לאחור ולנסות לעשות התקפות מעבר. למרות שהם תקפו ושלטו בקצב של המשחק, הגענו להתקפת מעבר או שניים כדי להשיג את השוויון. ניסינו, נתנו הכל, כולם נתנו פה את הכל מהשנייה הראשונה עד הסיום. גאה בחבר’ה האלה, מסתכלים קדימה”.

על היציאה קדימה של בית”ר בדקות האחרונות, אמר הקפטן שלה: “ידענו שאנחנו צריכים לעבור את הדקות הפחות טובות שלנו כשהם היו במומנטום. חבל, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. נצטרך לאסוף את הנקודות ולעשות את מה שכולם עושים בתקופה האחרונה”.

אופיר קריאף לפני פרנזי פיירו (עמרי שטיין)אופיר קריאף לפני פרנזי פיירו (עמרי שטיין)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */