אופים במיקרוגל עם הילדים: בדקנו את המיזם של כוכבי היוטיוב הישראלים

בקבוק מים חכם שיגרום לכם לשתות יותר, מוצרי טיפוח חדשים במחיר נגיש ומיסכה לפנים עם טכנולוגיה לטשטוש קמטים • מדי שבוע יוצאים מוצרים חדשים לשוק, ואנחנו בודקים אותם וחוזרים לספר לכם מה חשבנו עליהם • וגם חדשות הצרכנות: בורגר מאצות, חידושים בגלידות וקפסולות בטעמים חדשים • חדש על המדף

משפחת ליופריו, צילום: סטודיו משייה

טכנולוגיה לפנים

חוה זינגבוים משיקה מסיכת פנים המצטרפת לסדרה Remicronized. זהו תכשיר המבוסס על טכנולוגיית Deep Skin Technology tm, וכולל 2 טכנולוגיות מזעור המאפשרות להחדיר קולגן פברילי וחומצה היאלורונית במוצר אחד, ומגובה במחקר מדעי. המסיכה נועדה להעלאת רמת הלחות, מיצוק, טשטוש מראה קמטים, מתיחה מיידית של העור והכנתו לקליטת חומרים פעילים.

בדקנו: מרחנו שכבה אחידה ועיסינו. המתנו 10 דקות והיינו אמורים להסיר שאריות בניגוב, אולם כמעט שלא נותר כלום על העור. כשרצינו למרוח מעל סרום וקרם, העור כבר היה ספוג ורווי כל כך שהתכשירים לא הצליחו להיספג בו, ורק אחרי שחיכינו כמה שעות יכולנו למרוח אותם מעליו. לא שמנו לב לשיפור בקמטוטים או במיצוק אחרי כמה שימושים, אבל העור היה רווי מאוד, הרגיש מוזן ונראה בריא יותר.

מחיר: 435 שקלים


מסכת פנים של חוה זינגבוים, צילום: כפיר זיו

תלתלים ונהנים

"אלביב" מבית לוריאל פריז יוצאים עם מסיכה וקרם לחות לשיער  מתולתל – "DREAM LONG CURLS". המוצרים נועדו להעשיר את התלתלים ולהקל על סידורם, ללא הכבדה או יצירת שמנוניות, ומכילים גליצרין ושמן קיק. למסכה הענקית במיוחד (680 מ"ל) יש ריח דומיננטי, נעים ופרחוני. היא רכה על השיער ולא מרגישה כבדה במהלך החפיפה וגם לאחריה. השתמשנו בה כמו במרכך שיער, רק על אורך השערה ולא על הקרקפת והשורשים. לקרם יש ריח קצת דומה לזה של המסיכה, וגם הוא קליל. השתמשנו בו על השיער בתנועות כיווץ בלבד. שילוב של השניים על תלתלי A3 יצר מראה "סבנטיזי" עם נפח מטורף. אין הרגשה קשיחה בשיער כמו שיש לרוב אחרי שימוש במוצרים למיניהם, השיער נותר קופצני ומלא חיות, וקיבלנו הרבה מחמאות.

מחיר: קרם – 29.90, מסיכה – 49.90

מסיכה וקרם לחות לשיער מתולתל, צילום: יח"צ חו"ל
אופים עם הילדים

משפחת היוטיוברים ליופריו משיקה סדרת ערכות אפייה במיקרוגל לכל המשפחה בשיתוף חברת דיאמנט. שני נסיינים בדקו את הערכות להכנת ופל בלגי וקאפקייקס. את הוופל הכין הנסיין יחד עם בן ה-7 לפי המתכון, מזג את הבלילה לתבנית, הכניס אותה למיקרוגל והמתין – אולם קיבל מין ספוג שלא ממש קשור לוופל בלגי, בצורתו או בטעמו. את ערכת הקאפקייק בדק הנסיין השני עם בן ה-4. לדבריו, הוראות ההכנה פשוטות, אך תבנית הפלסטיק מקשה על הוצאת הקאפקייקס, שמתאפשרת רק אחרי מאבק שפוגם בצורתם, וגם התוצר שיצא היה הרבה יותר מדי מתוק מהרצוי. מדובר בגימיק נחמד, שמבטיח יותר ממה שהוא מקיים.

מחיר: החל מ-69.90 שקלים

ערכת אפייה של משפחת היוטיוברים ליופריו, צילום: סטודיו מיישה
טיפוח נגיש

המותג הקוריאני SO.KO מתרחב ומצרף מגוון אביזרי טיפוח לגוף ולפנים, ביניהם מכשיר עיסוי דו ראשי לגוף, אבן לעיסוי, רפידות עיניים, רולרים, מסיכות פנים סקארב, מסיכות פנים ג'ל ועוד. היתרון במוצרים שהם זולים ונגישים, יכולים להוות מתנות נחמדות ופשוטים לשימוש. אהבנו במיוחד את מנקה הפנים בצורת ארנבון סיליקון קטן, שעוזר לשפשף את הפנים בעדינות ולהסיר את האיפור, ואת האבן לעיסוי הגוף שממריצה את הדם. פחות התחברנו לסטיק רטינול שנראה שלא היה פעיל יותר מדי, כמו מסכות הג'ל עם הפירות שלא יצרו שינוי ממשי בעור. 

מחירים: 69.90-9.90, להשיג בסופר-פארם

אביזרי טיפוח לגוף ולפנים של המותג הקוריאני SO.KO, צילום: יחסי ציבור
שומרים על הצבע

קרסטס משיקים שמפו ומסיכה לשיער צבוע: כרומה אבסולו, ללא סולפטים ופראבנים, המכילה רכיבים לשיקום סיבי השיער וחומצות אמינם לחיזוקו. הסדרה מיועדת לשקם ולהזין שיער צבוע, לשמר את הצבע ולהותיר אותו רך ומלא לחות. למוצרים יש ריח מבושם, עדין ויוקרתי, והם נבדקו על שיער צבוע שעבר החלקה ועל שיער מתולתל ומובהר. שתי הנסייניות חזרו עם תוצאות טובות: השיער הרגיש פחות יבש, הסתדר טוב יותר והיה נראה מבריק וקל יותר לסידור. לא ברור עד כמה התכשירים אכן שומרים על הצבע בצורה טובה יותר מתכשירים אחרים, אבל בשורה התחתונה מדובר במוצרים איכותיים שתורמים לשיער בריא ונעים יותר.

מחיר: שמפו – 109 שקלים ל-250 מ"ל, מסיכה – 199 שקלים ל-200 מ"ל

שמפו ומסיכה לשיער צבוע של קרסטס, צילום: יחסי ציבור
מגיעים ליעד

בקבוק המים החכם Water.io יודע לעקוב אחרי כמות המים שאתם שותים במהלך היום, ולהזכיר לכם לשתות בהתאם לתוכנית אישית – ומחדש בכך שהוא מתחשב בפעילות גופנית ובמזג האוויר. הבקבוק מחובר לאפליקציה שמודדת את כמות השתייה אחרי שסוגרים את הפקק, וניתן גם להוסיף ידנית אם שתיתם קפה, למשל. האפליקציה שולחת תזכורות כשלא שותים מספיק וכשקרובים ליעד, מעט יותר ממה שהיינו רוצים לקבל. הטעינה מספיקה ל-4-5 ימי שימוש, והפתיע אותנו לגלות שאנחנו שותים הרבה פחות מהיעד שלנו.

מהרגע שהתחלנו בסקירה התחלנו גם לבלות בשירותים הרבה יותר, ובדיקת הנתונים באפליקציה הפכה למשחק ממכר של "מתי נגיע ליעד?" וניסיון לשתות עוד כמה לגימות כדי לראות את האור הירוק מהבהב – מה שמעיד על כך שאנחנו בקצב טוב. קל, נוח לשימוש ומוסיף חשק לשתות – ורק חבל שהבקבוק לא מגיע עם מברשת ניקוי שתוכל להיכנס לבקבוק עצמו.

מחיר: 299 שקלים, להשיג ברשתות איי דיגיטל ואיי דיגיטל גודיז

בקבוק מים חכם של Water.io, צילום: יחסי ציבור

חדשות הצרכנות

חידושים בגלידות נסטלה לקראת עונת הגלידות: החברה מחזקת את המותג קראנץ' (Crunch) עם שלגון קראנץ' שוקולד ואגוזי לוז – גלידת שוקולד בציפוי שוקולד לבן וליבת ממרח אגוזי לוז. כמו כן, מרחיבה את מאגדות קראנץ' לבית עם מאגדת בלונד בייגלה הכוללת שש יחידות – גלידה בטעם בייגלה בציפוי שוקולד בלונד.

בקטגוריית ה-Wellness מושק לה פרוטה סקוויז, מוצר קונוס תחת סדרת "לה פרוטה" אשר מרחיב את קהל היעד גם לילדים, בטעמי אבטיח, תות ומלון, וקיים גם בגרסה כשרה לפסח.

השקה נוספת היא של מאגדת פיסטוק שוקולד לבן בגזרת ה-99 קלוריות. מאגדת חמישה שלגונים בטעם פיסטוק, בציפוי שוקולד לבן ושברי פיסטוק גרוס.

בעולם המשפחה והילדים משיקה גלידות נסטלה בקטגוריית הגלידות בחבילות הבית לה קרמריה באבל גאם – גלידה בצבעי תכלת וורוד, בטעמי מרמשלו ומסטיק ובניחוח נוסטלגי.

אנחנו אהבנו במיוחד את ארטיק הפיסטוק שוקולד לבן ב-99 קלוריות, שלא מרגיש כמו ארטיק דל קלוריות, טעים במיוחד והבעיה היחידה היא שמיד כשמסיימים אותו רוצים עוד אחד. גם בגזרת ארטיק הבלונד בייגלה נשמעה שביעות רצון - מדובר בשלגון שאינו מתוק מדי מצד אחד, אולם קרמי ועשיר מצד שני.

גלידות חדשות של נסטלה, צילום: גלידות נסטלה

גלידת שטראוס משיקה מגנום פיינט גולד: גלידת שמנת בטעם ביסקוויט עם ריפל בטעם טופי קינמון ושוקולד לבן מעולה, במעטפת עם שוקולד לבן מעולה וקרמל, שברי ביסקוויט בטעם קינמון ופקאן מקורמל. הגלידה, כמו שאר הגלידות בסדרה, כוללת דיסק שוקולדי ומעטפת שוקולדית בכל צידי ותחתית הגלידה.

הטעם של השוקולד הלבן המקורמל מעודן ומצוין, והשילוב של גלידת השמנת עם ריפל הטופי קינמון שימח מאוד את בלוטות הטעם שלנו. עם זאת, היינו שמחים לו השוקולד בצדדים ובתחתית הגביע היה מעט עבה יותר, כמו בשאר הגלידות שבסדרה, והיה מעט יותר נוכח ומורגש.

מחיר: 16.90-27.90 שקלים.

גלידת מגנום גולד, צילום: יח"צ

בוס הוציאו שני בשמים חדשים - לאישה ולגבר. BOSS THE SCENT MAGNETIC הוא בושם לנשים המשלב מושק לבן ופרח אוסמנטוס כהה ,והוא נרקח על ידי אמנית הבשמים לואיז טרנר, וכולל ניחוח ענבר ומושק רב עוצמה.

מחיר: 320 שקלים.

BOSS The Scent Magnetic הוא הבושם לגבר, וכולל תמצית וניל שחור ומיצוי סובין. התווים העליונים הממריצים של פרי המנינקה, עם מיצוי סובין תוסס בתווי הלב ותווי הבסיס המנוגדים של תמצית וניל שחור אקזוטי. הבושם נוצר על ידי אמנית הבשמים דלפין לבו, ויש בו ניחוח ענבר, פירות ועור.

מחיר: 329 שקלים.

בשמי בוס לגבר ולאישה, צילום: יח"צ

חברת הפוד-טק הישראלית SIMPLIIGOOD משיקה ליין חדש של מוצרים ייחודים (קבב, המבורגר ושניצל) המורכבים מספירולינה טרייה המאפשרת לקבל את הערכים התזונתיים הגבוהים שיש במזון מן החי - דווקא מאצות ספירולינה, המכילה 74% חלבון מלא. אחוז החלבון ביחידת קבב הוא 10 גרם, ביחידת שניצל כ-12 גרם וביחידה אחת של בורגר יש כ-13 גרם חלבון. להשיג בחנויות טיב טעם, ניצת הדובדבן וטבע קסטל.

מחיר: 29.90 שקלים לחבילה.

בורגר ספירולינה, צילום: סימפליגוד

IL MAKIAGE משיקים גוון חדש בסדרת שפתוני המאט DIRTY TALK - גוון אדום חם, המתאים לימי החורף. השפתון במרקם רך וקרמי, בעל כיסוי גבוה ופיגמנט עשיר היוצר מראה מט מלא וקטיפתי, ובשילוב רכיבי לחות ושמנים ייחודיים. ללא פראבנים ולא נוסה על בעלי חיים.

מחיר: 129 שקלים.

שפתון איל מקייאג', צילום: יח"צ

קפסולות קפה בטעמי וניל וקרמל של סטארבקס, המשווקות על ידי אסם נסטלה, הגיעו לישראל. התערובות החדשות מעניקות חוויית קפה עם פרופיל טעם אנין וסיומת נקיה. כל קפסולה מכילה מבחר קפדני של פולי קפה 100% ערביקה בקלייה בהירה, ומתאימה להכנה עם או בלי חלב.
קפסולות הווניל מתהדרות בתווי טעם עדינים של מקלות וניל מתוקים וביסקוויט, וקפסולות סטארבקס בטעם קרמל מכילות תווי טעם עדינים ונקיים של קרמל חלק וחמאתי.

מחיר: 13.90-22.90 שקלים.

קפסולות סטארבקס בטעמים, צילום: יח"צ
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר