האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
כל הכבוד. כך צריך לדעתי |
חדשטח |
24.02.23 09:53 |
1 |
צריך לעודד לוותר על רכבים |
Galileo |
24.02.23 10:00 |
8 |
צריך לפני כן לאפשר תחבצ יעילה 24/7 |
שונרי |
24.02.23 12:14 |
69 |
אז יהיו פקקים שקטים… |
מדמחיסט |
24.02.23 10:06 |
14 |
עדיף על רועשים |
חדשטח |
24.02.23 14:38 |
102 |
רציתי לעבור לקטנוע חשמלי |
בן של מלך |
24.02.23 10:16 |
28 |
לדעתי זה רק עניין של זמן עד שהתחרות בתחום תוביל למגוון אופנועים ומחירים |
חדשטח |
24.02.23 13:21 |
86 |
הלוואי, אבל חשוב מאוד לא לעשות מהלכים כאלה בכל מחיר |
בן של מלך |
24.02.23 13:57 |
101 |
עם רעש המואזין נשלים. |
DragonFly |
24.02.23 10:21 |
33 |
תגובה למופת |
yctc |
24.02.23 11:51 |
61 |
התכוונת לתגובה מופתית |
קול_קורא |
24.02.23 13:12 |
80 |
צריך משהו סמלי לממן את הכבישים |
LiorA |
24.02.23 12:25 |
74 |
כנראה שאתה לא מבין את הרעיון של אגרת גודש ומס נסועה |
R-1 |
24.02.23 13:19 |
84 |
אני חושב שאני מבין |
חדשטח |
24.02.23 13:23 |
88 |
גם מס של 1000₪ לקילומטר לא יוריד? |
R-1 |
24.02.23 13:26 |
89 |
לא, כי אם אוטובוס מגיע חישוב שלך פעמיים ביום בלבד, אין לך באמת אלטרנטיבה |
A_G |
24.02.23 13:40 |
95 |
בסדר... |
R-1 |
24.02.23 13:41 |
97 |
תשובה מנומקת להפליא |
A_G |
24.02.23 13:42 |
99 |
פשוט הבנתי שזה חסר טעם עם תשובה כזאת... |
R-1 |
24.02.23 13:43 |
100 |
לא ריאלי |
חדשטח |
24.02.23 14:39 |
103 |
ו?999 |
R-1 |
24.02.23 14:47 |
104 |
תשקול מעבר לאיזור כפרי לא? |
Konoyar0 |
24.02.23 13:37 |
92 |
יש שני נושאים שונים: זיהום ועומס. |
A_G |
24.02.23 13:39 |
93 |
יש כזה דבר בכלל? |
Blackcat |
24.02.23 16:26 |
114 |
צעדים נכונים. אין היגיון במס גודש עם תחבורה ציבורית פח, ורכבים חשמליים זה אינטרס סביבתי |
תשבץ |
24.02.23 09:55 |
2 |
אז הפיתרון הוא לעודד את התחבורה הפרטית, להגדיל את הגודש והפקקים במקום לשפר את התחבורה הציבורית? וזה בנוסף לביטול תיעדוף הנת''צ |
סקוטי |
24.02.23 09:57 |
4 |
טיפשה ? אתה עדין |
Galileo |
24.02.23 10:00 |
9 |
משתדל.. בתור פעיל למען תחבורה ציבורית טובה הלב שלי נפל לתחתונים כשהיא קיבלה את התפקיד. תפקיד כל כך חשוב שפשוט ניתן לה כג'וב כדי להרגיע אותה |
סקוטי |
24.02.23 10:02 |
11 |
צודק לצערי, מירי רגב היא אסון מהלך |
מדמחיסט |
24.02.23 10:07 |
15 |
צעקנית חסרת מוח |
Galileo |
24.02.23 10:10 |
21 |
לא לא יאח, היא נזק מסוג אחר |
מדמחיסט |
24.02.23 10:25 |
36 |
כנ''ל, והיא גם לא ימנית, מי שמכיר את ההיסטוריה הפוליטית שלה עוד מימיה כדובר צה''ל יודע היטב |
סקוטי |
24.02.23 10:28 |
37 |
ולמי שלא מכיר 🙋🏼♂️ מוטמע🙋🏼♂️ |
ilanka |
24.02.23 10:37 |
43 |
תודה :) |
סקוטי |
24.02.23 10:42 |
45 |
ספציפית לגבי ההתנתקות אין לי תלונות אליה |
מדמחיסט |
24.02.23 11:01 |
53 |
נתחיל בכך שיכלה חהתפטר אל מול העוול ולא לדברר אותו, ונמשיך בכך שהפעולה הראשונה שלה אחרי השירות היה לפעול לשריונה במפלגת העבודה וקדימה |
סקוטי |
24.02.23 13:42 |
98 |
או כמו שנתן אשל ניסח זאת |
ilanka |
24.02.23 10:35 |
41 |
מס הגודש היה מס של 975 שקל בחודש על הפריפריה ושומש למימון מטרו במרכז. |
צזיום |
24.02.23 10:04 |
13 |
סבבה, מבין את הטיעון אבל בוא נדבר על זה רגע, מי שלא תושב העיר ורוצה להיכנס עם רכב וזה יוצר גודש למה שלא ישלם על זה? נוסיף גם שפרוייקט המטרו |
סקוטי |
24.02.23 10:32 |
38 |
כשתהיה אלטרנטיבה תוכל לשאול את זה. עד אז, זה פשוט מס שאין לעובדים בעיר ברירה אלא לשלם. |
צזיום |
24.02.23 11:16 |
54 |
לא תהיה אלטרנטיבה אם לא ייצרו אותה איכשהו, הרעיון בעיניי נכון אם כי המס אולי מוגזם בגובהו. ביטול שלו זה רעיון גרוע בעיניי, בטח אם לא מוצעת |
סקוטי |
24.02.23 11:30 |
55 |
אפשר פשוט לממן את המטרו מהתקציב הכללי. |
צזיום |
24.02.23 11:47 |
57 |
אבל נכון יותר שמי שיוצר את הבעיה (גם אם לא בכוונת מכוון) יסייע במימון הפיתרון |
סקוטי |
24.02.23 12:00 |
66 |
אל תבלבל את המוסתים הקבועים עם עובדות |
האזרח ע |
24.02.23 10:52 |
49 |
השינויים של רגב לנת''צים היו קוסמטיים. הדבר העיקרי שיש לדאוג ממנו הוא בקשר למינויים. |
צזיום |
24.02.23 10:15 |
26 |
לגמרי |
סקוטי |
24.02.23 10:33 |
39 |
יש סדר פעולות, כל עוד התחבורה הציבורית בארץ מזעזעת, למיסוי יש אפקט הפוך מהרצוי |
A_G |
24.02.23 13:41 |
96 |
אוכלוסיות ממעמד הסוציו-אקונומי הנמוך לא יכולים להרשות לעצמם רכב חדש חשמלי וגרים בבנינים עם מתח חשמלי נמוך שלא מאפשר טעינת רכב |
-עד מתי- |
24.02.23 10:07 |
18 |
מה שצריך לשפר זה את התחבורה הציבורית שלא נועדה לעניים בלבד אלא לכלל הציבור |
תשבץ |
24.02.23 10:22 |
34 |
אין שאלה לגבי התחבורה הציבורית.. עניתי לטענה שההנחה במס תעודד מעבר לרכבים חשמלים |
-עד מתי- |
24.02.23 10:24 |
35 |
מס גודש היה אמור לממן את המטרו |
ShocKi |
24.02.23 10:16 |
27 |
מי נתן להם רשות למס גודש? שהאוצר יכניס יד לכיס ויממן. |
צזיום |
24.02.23 10:17 |
30 |
לכיס של מי? |
סקוטי |
24.02.23 10:33 |
40 |
לטעמי מס גודש מבורך |
בן של מלך |
24.02.23 10:20 |
31 |
לא כעת. אולי כשתהיה תחבורה ציבורית אמינה וזולה כמו בכל מדינה מערבית אפשר לשקול זאת מחדש |
תשבץ |
24.02.23 10:42 |
44 |
מס הנסועה מילא, אבל למה את מס הגודש? כאילו היא רוצה בכוונה להחמיר את בעיית הפקקים |
סקוטי |
24.02.23 09:56 |
3 |
אם תהיה תחבורה ציבורית טובה , אף אחד לא יכנס לת''א ברכב. אני משתדל לא להכנס לת''א בכל תחבורה. |
ממש חדש |
24.02.23 10:14 |
25 |
הבנתי מה לא יהיה כדי להקל על מי שיש להם יכולת להחזיק רכב. אבל מה כן יהיה, כדי להקל על מי שאין להם יכולת כזו? |
ilanka |
24.02.23 09:58 |
5 |
מצויין |
tesla man |
24.02.23 09:59 |
6 |
הטעות של מרצ הייתה שרק שוטים בלי גזרים |
כוספלסטיק |
24.02.23 10:00 |
7 |
בלי אלטרנטיבה לנהגים בדמות שיפור דרמטי בתחבורה הציבורית אגרת הגודש הייתה הופכת לסתם עוד מס על הנהגים אז |
עדי |
24.02.23 10:01 |
10 |
באופן נדיר, מסכים עם הרישא של דבריך. אבל דווקא בגלל זה הסיפא שלך מוזר לי - ועוד איך יש להתפטר בביטול שגיאות. |
Isrtv |
24.02.23 10:07 |
17 |
מצויין ..שאפו גדול |
בלש גשש |
24.02.23 10:04 |
12 |
יופי עכשיו לבטל לגמרי את המס על רכבים חשמליים |
דפורמביל |
24.02.23 10:07 |
16 |
מס לעסקים קרובים למטרו? |
GaggeR |
24.02.23 10:08 |
19 |
I LIKE HER |
איזי מהחונטה |
24.02.23 10:10 |
20 |
זה בדיוק מה שהיא רוצה |
Zorro |
24.02.23 10:21 |
32 |
אתה מוכן לתת לי סיבה אחת מדוע תושבי אשדוד\אשקלון צריכים לממן מטרו (ע''י הפלת מס עליהם) במטרופולין ת''א? |
TheJew |
24.02.23 16:06 |
106 |
שנה הבאה עולה המס על רכבים חשמליים בעוד 10 אחוז, אם לא יעצרו את זה - רוב אזרחי ישראל לא יוכלו לרכוש רכב נורמלי במחיר שפוי |
מייקל דה סנטה |
24.02.23 10:11 |
22 |
עוד לא הגענו לנקודה שיש כבר מספר מוחלט של רכבים חשמליים על הכביש כנגד מכוניות שנוסעות על דלק (שנגבה ממנו מס). |
עדי |
24.02.23 10:36 |
42 |
אגב לא ברור איזה מס בוטל כי לא היה אמור להיות מס נסועה בשנה הבאה |
מייקל דה סנטה |
24.02.23 10:43 |
46 |
צודק. עפ''י הפרסומים הטלת מס הנסיעה על כלי רכב חשמליים בהיקף ארצי ייחל מתחילת ינואר 2026 |
עדי |
24.02.23 10:47 |
48 |
שוב אתה עם האמת שלך? |
דוד חצורניק |
24.02.23 11:58 |
64 |
משהו אחד טוב עשתה, שאפו. עכשיו לדאוג לתחב''צ ולמטרו |
SomeonElse |
24.02.23 10:13 |
23 |
בעצם היא אומרת שהורידו את זה מחוק ההסדרים |
סיפור קצר |
24.02.23 10:14 |
24 |
טוב מאד |
מזל דלי |
24.02.23 10:17 |
29 |
המס על הרכבים החשמליים היה צריך להכנס רק ב 2026 |
elbaz |
24.02.23 10:46 |
47 |
יש מצב שהמפגינים לא נוסעים במרצדס אלא בטסלות ? |
ויליס |
24.02.23 10:54 |
50 |
אנשים שחושבים שהמדינה תוותר על הכנסות מרכבים עם מנוע בעירה פנימית לטובת חשמלי יום אחד יתעוררו מהחלום |
popay |
24.02.23 10:56 |
51 |
יש לא מעט מדינות בעולם שמעודדות את זה בצורה אקטיבית |
R_T |
24.02.23 11:53 |
62 |
אותם המדינות לא בנויות על גזל מיסים הקיים אצלינו |
popay |
24.02.23 12:35 |
77 |
לאו דווקא |
R_T |
24.02.23 12:38 |
78 |
כל הכבוד. המס על הרכבים החשמליים היה מס ניבזי, רק השמאל יכול להמציא מס כזה. |
עכביש |
24.02.23 10:58 |
52 |
איזה מס ? נסועה ? אתה משלם את המס הזה עשרות שנים כשאתה קונה דלק, מה התעוררת פתאום ? |
הייזנברג |
24.02.23 12:05 |
68 |
פטור מס מעשירים בלבד. |
yzur |
24.02.23 11:40 |
56 |
ישששש, טוב שעברתי לחשמלי |
SpinozaB |
24.02.23 11:47 |
58 |
תדאגי לתחבורה הציבורית, זה הפך בלתי נסבל. |
פריווילגית |
24.02.23 11:48 |
59 |
שרה אנטי-תחבורה ציבורית |
סגול88 |
24.02.23 11:48 |
60 |
כל הכבוד למירי רגב- בזכותה סוף סוף כותרת פוליטית עם הסכמה בין הימין לשמאל |
נתן |
24.02.23 11:53 |
63 |
כל הכבוד. שאפו לשרה החדשה |
Hermon |
24.02.23 11:59 |
65 |
כפיים |
Volter |
24.02.23 12:00 |
67 |
צעד מבורך |
News_Max |
24.02.23 12:17 |
70 |
הפחיתה מס לעשירים |
Gseidman |
24.02.23 12:18 |
71 |
היא צודקת בקשר לרכבים החשמליים. צעד נכון |
האזרח המודאג |
24.02.23 12:20 |
72 |
מצויין |
Sidewinder |
24.02.23 12:23 |
73 |
יופי וככה הלכו מיליונים שהושקעו כבר במס גודש. |
קרידו 2 |
24.02.23 12:26 |
75 |
סוציאל פופוליזם קלאסי. אני בעד ביטול מיסים אבל גם קיצוץ הוצאות. |
קרידו 2 |
24.02.23 12:30 |
76 |
מדוייק |
R-1 |
24.02.23 13:21 |
87 |
אחלה מירי |
Omer-L |
24.02.23 13:07 |
79 |
מהלך נכון ומוצדק |
חלוץ שפוי |
24.02.23 13:12 |
81 |
מאיפה יגיע תקציב לתחזוקת כבישים / רכבות וכו' ? |
כינרת |
24.02.23 13:17 |
82 |
קל |
חלוץ שפוי |
24.02.23 13:18 |
83 |
🤣 טוב שהזהרת , אני אשתדל להתאפר ולהתלבש יפה :) |
כינרת |
24.02.23 13:34 |
90 |
יחברו את רכבת העמק עד דמשק |
חלוץ שפוי |
24.02.23 13:36 |
91 |
תמשיך, תמשיך (עם המחמאות והאופטימיות) . |
כינרת |
24.02.23 13:40 |
94 |
אישה טפשה ופופוליסטית |
R-1 |
24.02.23 13:20 |
85 |
מנומק, ורמה גבוהה של דיבור |
TheJew |
24.02.23 16:08 |
108 |
מטומטמת, קיצצה בהכנסות המדינה ומעמיסה על הבלו |
חובב רדיו |
24.02.23 16:01 |
105 |
מישהו מוכן לתת לי סיבה אחת מוצדקת מדוע תושבי אשדוד\אשקלון צריכים לממן מטרו (ע''י הפלת מס עליהם) במטרופולין ת''א? |
TheJew |
24.02.23 16:08 |
107 |
רק השקעה דרמטית בתחבורה הציבורית תוכל להציל משהו מהחידלון שנקרא משרד התחבורה והעומדים בראשו |
Sarek |
24.02.23 16:10 |
109 |
איזה כייף! |
אורה |
24.02.23 16:12 |
110 |
רגע, שאני אבין נכון. היא ''ביטלה מס'' שממילא אמור להיות תקף רק עוד 3 שנים? ואתם עוד מתווכחים על זה? |
Stardust |
24.02.23 16:13 |
111 |
אחרי זה יבואו כמוך ויגידו ''למה לא מתכננים לטווח ארוך'', תגיד לא נמאס לסתור את עצמכ\ם כל פעם |
TheJew |
24.02.23 16:26 |
113 |
או, זה מעניין. א. מי זה ''כמוני''? אין כמוני. אני זה אני. ב. מה התכנון ארוך הטווח שבו מבוטל המס הזה? התוכל לפרט? |
Stardust |
24.02.23 16:28 |
115 |
הייתי מצפה שהיא תתפאר בתקציב שהיא קיבלה לרפורמת המחירים החדשה לתחבורה הציבורית שהיא הודיעה עליה |
עדי |
24.02.23 16:22 |
112 |
חבר מתאריך 6.5.08
31095 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין שום סיבה שרכב חשמלי ישלם מס. תחשבו על זה: שקט ברחוב, שקט בכבישים ובלי ריח של דלק. תענוג. צריך לעודד מעבר לרכבים חשמליים וכמה שיותר, טוב יותר לדעתי.
החלום שלי: בלי רעש של אופנועים. מעבר מלא לאופנועים חשמליים - איכות חיים מבחינתי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8469 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
ומכיוון שהמדינה מכניסה המון כסף מדלק, יצטרכו לפצות על זה ברכבים חשמליים אז אם לא דרך חשמל אז דרך מס כפול על הרכב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
8588 הודעות, 33 מדרגים, 53 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
ואין ולא סביר שתהיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
13334 הודעות, 54 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31095 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
12339 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
30 אלף לדגם סביר.
ולדגמים אחרים אתה צריך להוריד כבל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31095 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
12339 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4303 הודעות, 38 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.12
2408 הודעות, 17 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.2.12
7317 הודעות, 48 מדרגים, 79 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.11.16
5089 הודעות, 31 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31095 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
ובכל זאת, לדעתי מס לא יוריד את כמות כלי הרכב על הכביש. לכן אם כבר, עדיף שיהיו כמה שיותר רכבים ואופנועים חשמליים על הכביש ולפחות נהנה מקצת שקט ומאוויר נקי יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
אגב,רכבי בנזין חדשים לא מרעישים מדי,משאיות אוטובוסים זה בכל מקרה לא רלוונטי כרגע חשמלי..שזה עיקר הרעש..
ואם הרעש הוא בעיה,כל רכב אפשר להשתיק עם אגזוז מתאים בלי שינויים גדולים מידי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42177 הודעות, 141 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42177 הודעות, 141 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
אז עדיף לחתוך את זה כאן..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.08
31095 הודעות, 144 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
998?
997?
הבנת את הכיוון..
בסופו של דבר יש סכום שהוא גם סביר וגם שיגרום לאנשים לנסוע פחות בשעות העומס.
ואני יכול להבטיח לך שגם אם ישלמו שקל אחד תוספת יגרום לאנשים לנסוע פחות.
אם אתה טוען אחרת, זה פשוט לא נכון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.19
492 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42177 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
בהקשר של זיהום, אכן, יש לחשמלית יתרון, במיוחד בכל מה שנוגע לזיהום באזור הנסיעה (כי יתכן זיהום בהפקת החשמל וביצור הסוללה).
בהקשר הזה אכן יש מקום להקלה אגרסיבית במיסוי (רכישה ושימוש) בכדי לעודד מעבר לחשמלית.
בכל מה שנוגע לעומס, אין הבדל בין חשמלית לבעירה, והשאיפה צריכה להיות הגדלת שימוש בתחבורה ציבורית, במיוחד באזורים צפופים.
הבעיה בארץ מתחילה בכך שאין תחבורה ציבורית יעילה, ולכן מיסוי רכב פרטי, בחירה או חשמלי, נועד בעיקר להעשרת קטפת המדינה ופחות לעודד שימוש באלטרנטיבה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.12
19252 הודעות, 75 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88946 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
שרה כושלת וטיפשה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8469 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
השר הכי טוב שהיה פה זה בצלאל סמוטריץ' והיא פשוט מחריבה את מה שבנה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
13334 הודעות, 54 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8469 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
אבל זה המאפיין של פוליטיקאים , טיפשים וצעקנים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
13334 הודעות, 54 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
יש פוליטיקאים ויש פוליטיקאים.
כמצביע ימין אני אומר לך היא מהזן הנחות ביותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126026 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.11.18
13334 הודעות, 54 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
היית דוברת צהל, מצופה ממנה לגבות את צהל בפעולותיו.
יש מספיק דברים להגיד על בישלת אישים הזו, פעולותיה כדוברת צהל במהלך ההתנתקות לא נכללות בדברים האלו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126026 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
https://www.srugim.co.il/425113-%D7%A0%D7%AA%D7%9F-%D7%90%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A0%D7%90%D7%94-%D7%94%D7%99%D7%90-%D7%9E%D7%94-%D7%A9%D7%9E%D7%90%D7%97%D7%93-%D7%90%D7%95%D7%AA%D7%A0%D7%95-%D7%A8%D7%92%D7%91-%D7%91%D7%94
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1350 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לא צודק להטיל מס על העניים כדי לממן תשתית שבעיקרה תהיה לטובת העשירים יותר.
(975 שקל מתוך 37.5 על כל הטבעות כפול 26 ימי עבודה בערך)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
ישפר את התחב"צ במרכז לרמה שנכון יהיה להשאיר את הרכב הפרטי בחניון חנה וסע ולנסוע בתחב"צ.
איך שלא תסתכל על זה הפיתרון למצב התחבורהבארץ הוא פיתוח חלופות תחב"צ יעילות גם מהפריפריה ובעיקר בערים הגדולות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1350 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
אלטרנטיבה ראויה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1350 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
מהיישוב שאני גר בו נוסעים עובדים בכל יום לתל אביב בתחבורה ציבורית.
רוכשים קורקינט או מתניידים רק בתחבורה ציבורית ומסתדרים.
מי שמתעקש לא לוותר על הנוחות של רכב פרטי שישלם על התענוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.15
15792 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1350 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42177 הודעות, 141 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6642 הודעות, 30 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
בנוסף רוב המדינה גרה בבנינים ואין להם יכול להטעין את הרכב בבית ואין פריסה מספקת ויציבה של עמדות טעינה במרחב הציבורי.
ולכן ידידי זה לא מעודד רכישת רכב חשמלי זה פשוט נותן הנחה למי שיכול להרשות לעצצו לקנות ויש לו עמדת טעינה בבית או בעבודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88946 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
בכל העולם המערבי תחבורה ציבורית היא דבר אמין מאשר ישראל. וגם בחלק מהעולם השני
לגבי התשתית אתה צודק וגם זה התפקיד שלה להוסיף עוד מאות או אלפי נקודות טעינה מהירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6642 הודעות, 30 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.03
11365 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
ביטולו כמוהו כדחיית פרויקט המטרו לעוד שנים ארוכות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1350 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
12339 הודעות, 132 מדרגים, 244 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88946 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
אבל אם תהיה תחבורה כזו במילא הציבור יעבור באחוזים ניכרים לשם בדרך לעבודה וחזרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.7.17
9009 הודעות, 70 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.4.09
33493 הודעות, 154 מדרגים, 300 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.4.02
126026 הודעות, 293 מדרגים, 486 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אפילו הוזלת תעריף נסיעה אינה רלוונטית, כל עוד התח"צ כה דלה ולא רלוונטית עבור ציבור גדול כל כך של משתמשים...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.20
9983 הודעות, 64 מדרגים, 114 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להבטחות אין ערך
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
18673 הודעות, 86 מדרגים, 146 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מירי רגב בדיוק ההפך, רק "גזרים" פופוליסטיים בלי לראות את התמונה הגדולה
מס על רכבים חשמליים בהחלט דבר שהיה צריך להתבטל
אבל עדיין רכב פרטי הוא רכב פרטי בין אם הוא מזהם ובין אם לא, והבעיה ממש לא תיפתר אם תהיה שרה פופוליסטית שבשנים (נקווה שהמעטות) לא רק שלא תשפר אלא תחריף את המצב, הכיוון של כמות הגודש ידועה, הדרכים האפשריות ידועות
חייבים לפעול מהר גם אם זה לא פופולרי, מדינת ישראל כבר בפיגור גדול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
24107 הודעות, 53 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אין מה להתפאר בביטול האגרה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
19619 הודעות, 74 מדרגים, 122 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.23
200 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
בתור תל אביב שעובד מחוץ לעיר,הייתי אמור לשלם על נסיעותי לעבודה וחזרה,אין רכבת ואוטובוס,הזוי.טוב שבוטל המס הלא צודק!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
3642 הודעות, 29 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
57080 הודעות, 347 מדרגים, 665 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47908 הודעות, 143 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
Seriously this time
יותר טובה מרוב הח״כים, בליכוד ובכלל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
879 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
לבטל מס זה תמיד משמח את האזרחים ונותן נקודות לשר.
גם לי זה אחלה, יש לי רכב חשמלי.
השאלה היא מה התמונה הכוללת? מה היא רוצה לעשות לשיפור התחבורה בישראל ואיך…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.23
187 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מס גודש הוא הגיוני שמדובר במטרופולין כמו לונדון ואתה מעוניין למנוע מרכבים להגיע ל "סיטי" של לונדון.
אין שום סיבה לשאר אזרחי המדינה לשלם מס מטרו שבסופו של דבר הם פחות ייהנו ממנו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
27970 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כבר היום אין רכבים בפחות מ150 אלף שקל.
בנוסף מאוד מעניין מה זה אומר להוריד את המס נסועה, להוריד לחלוטין או לדחות בעוד שנה, זה חשוב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
24107 הודעות, 53 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
זה רק עניין של כמה שנים שיהיה מס על המכוניות החשמליות, זה קורח שהמדינה לא תוכל לוותר עליו מבחינת תקציב מדינה.
ביטול המס עכשיו זה נחמד ורגב כמו רגב כמובן מתפארת בו כאילו היא הצליחה להציל את מדינת ישראל אבל לא משמעותי כרגע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.14
27970 הודעות
בתגובה להודעה מספר 42
היו אמורים להגיש תכנית למסות החל מ2025 נראה לי
מרגיש לי כמו הונאה אבל אמתין למידע נוסף לפני שנחרוץ גורלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
24107 הודעות, 53 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
https://cars.walla.co.il/item/3556009
https://www.ynet.co.il/wheels/news/article/bkhlygj11i
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.12.13
5375 הודעות, 45 מדרגים, 86 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
10467 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.14
390 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אבל גם ככה זה היה אמור להכנס לתוקף ב2026 אז יש זמן להעביר דבר כזה עם דיון ואולי בחוק ההסדרים הבא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
45844 הודעות, 146 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.02
33958 הודעות, 96 מדרגים, 149 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד לא יכול להבטיח שעד אז לא יחזירו אותו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.22
274 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48100 הודעות, 353 מדרגים, 671 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13969 הודעות, 84 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
ואף מחוקקות חוקים בכיוון הזה
ורק אצלנו, לוביזם לוביזם לוביזם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.09
48100 הודעות, 353 מדרגים, 671 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13969 הודעות, 84 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אני התכוונתי לסקנדינביות ולהולנד שהמיסים שם די גבוהים
העניין הוא שאצלנו הורגים אותנו במיסים ובפועל אני לא רואה הרבה שיפור לטובת האזרח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16543 הודעות, 106 מדרגים, 186 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נשאר רק שתפעיל את הרכבת הקלה ולא תחכה ליום העצמאות. הרכבת מוכנה, יכולה להריץ אותה בחינם עד עצמאות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
12406 הודעות, 170 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.09
2010 הודעות, 21 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סטודנטים משפחות גדולות לא קונים חשמלי חדש ויקר.
זה דוחף לפריצת תקציב המשפחה ולקיחת הלוואה בריביות גבוהות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
48739 הודעות, 176 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
9938 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
10555 הודעות, 50 מדרגים, 93 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.20
573 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מירי רגב לא העיפרון המחודד ביותר בקלמר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.8.02
34981 הודעות, 88 מדרגים, 175 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.10.08
13645 הודעות, 65 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
נראה פה חוסר פרגון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
19896 הודעות, 63 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.09
2327 הודעות, 23 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
העיקר שכל השאר מוחאים לה כפיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.13
15448 הודעות, 84 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.9.07
6454 הודעות, 81 מדרגים, 150 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עברתי לחשמל, תענוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
9991 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.19
9991 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אצלה זה קיצוץ מיסים והגדלת הוצאות. כאילו שיש עץ כסף בירושלים.
אז זהו שאין.
ומדיניות בסדגון מירי רגב זה מה שמוביל לקריסות כלכליות. למזלנו יש אוצר ועוד אנשים טובים בסביבה שיגנו עלינו מנזקי רגב והסוציאל. אבל חשוב להוקיע את זה ולא לתת קרדיט לחסרי אחריות כמוה. אחרת זה יגדל ויגדל עד שיקריס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.8.16
3961 הודעות, 14 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בעזרת ה׳ ראש הממשלה הבאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
52490 הודעות, 218 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
35549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 81
המהלך כנראה מוצדק (תכל'ס אני לא מספיק מכירה את הנושא),
אבל איזשהו מס יגיע במקום מה שבוטל והשאלה מה הוא יהיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
52490 הודעות, 218 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מס סמולנים, אם צילמו אותך מפגין נגד הממשלה תשלם מס מיוחד.
או שתעלה על הרכבת שתיקח אותך לגבול
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
35549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 83
אם כבר מצלמים אותי, לפחות שאראה טוב בתמונה.
הרכבות בקושי מגיעות מתל אביב עד חיפה . לקחת אותנו הסמולנים עד הגבול ?
באמת חלוץ, אתה אדם אופטימי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
52490 הודעות, 218 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
ונגיע למקום שמייחלים לנו יום יום פה.
את הכי יפה טבעי, לא צריך איפור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
35549 הודעות
בתגובה להודעה מספר 91
אני בינתיים מכינה את הרגליים להליכה ברגל לדמשק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
1726 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
הייתה ותישאר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.23
187 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.04
13960 הודעות, 80 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.23
187 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מס גודש הוא הגיוני שמדובר במטרופולין כמו לונדון ואתה מעוניין למנוע מרכבים להגיע ל "סיטי" של לונדון.
אין שום סיבה לשאר אזרחי המדינה לשלם מס מטרו שבסופו של דבר הם פחות ייהנו ממנו.
תתכבד המדינה לממן זאת משאר המיסים שאנחנו משלמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11468 הודעות, 161 מדרגים, 308 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.1.17
3468 הודעות, 15 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
10055 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.2.23
187 הודעות
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.22
10055 הודעות, 33 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
המס הזה לא יפעל ב-3 שנים הקרובות, וממילא לאותה תקופה אין עדיין תקציב ואף אחד לא יודע איך הוא ייראה. אז מה הבלבול מוח הזה, עאלק "תכנון לטווח ארוך".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.19
24107 הודעות, 53 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בתחילת החודש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד