האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
שלום וברכה . |
יוסקה |
23.02.23 14:09 |
1 |
תודה לביבי האפס על התגובה הרפה |
טיו |
23.02.23 15:39 |
132 |
שלום וברכה יהודי יקר! |
יוסקה |
23.02.23 15:51 |
141 |
יוסקה היקר |
ראנץ |
23.02.23 15:58 |
145 |
שלום עליך אחי היקר (: |
יוסקה |
23.02.23 16:01 |
148 |
גם לא ניתן להאמין לגורמים הערביים שפירסמו את השטות הזו על טילים עם חומר נפץ גדול.אנחנו נופלים במלכודת ההפחדה שלהם. |
הרואה |
23.02.23 17:06 |
175 |
שלום עליכם יהודי יקר (: |
יוסקה |
23.02.23 17:09 |
181 |
בוקר טוב לך.הרי לדברי ביבי החמאס היה אמור להיות ממוטט לפני 15 שנה...במקום זה הוא התעצם בתקופתו והפך לגורם משפיע כאן. |
הרואה |
23.02.23 17:11 |
183 |
באדר 3 ב ג' באדר |
DragonFly |
23.02.23 14:10 |
2 |
מדהים, מכוון מלמעלה, |
AQB |
23.02.23 14:23 |
29 |
אם היה נורה מחר - גראד אותיות ג' אדר |
מעצר בית |
23.02.23 16:16 |
154 |
חשבתי שהיום ג באדר. |
DragonFly |
23.02.23 16:27 |
159 |
בילבלת אותי, נראה לי מוזר |
AQB |
23.02.23 16:39 |
167 |
איך יודעים לפי הצילום של טלפון איזו רקטה זו?שטויות ..באדר 3 עלאק ..לכסיקון השמות העשיר של הערבים...מצד שני למה לא |
הרואה |
23.02.23 17:08 |
179 |
הותקף המשגר? |
oby |
23.02.23 18:56 |
190 |
באדר מיינהוף |
פהצלםגר |
23.02.23 16:23 |
155 |
מדהים. |
רק ימין |
23.02.23 16:25 |
156 |
לא תל אביב-לא מעניין |
Smartaxi |
23.02.23 14:11 |
3 |
לגמרי |
מזל דלי |
23.02.23 14:46 |
76 |
מביבי שעושה דילים עם חמאס אני לא מצפה לכלום, בן גביר שבחרתי בו איתו נבוא בחשבון ולא יקבל שוב קול שלי. |
שדרותי |
23.02.23 14:11 |
4 |
+1 |
איילגולן |
23.02.23 14:12 |
7 |
הכל תלוי בעומד בראשות הממשלה. אין קשר לזהות שר ביטחון או שר אחר. |
מקלאוד |
23.02.23 14:15 |
12 |
אמר חמישים טילים על כל רקטה, אמר שלא יתן למה שהיה להמשך, יכול לעמוד על הרגליים האחוריות ולאיים בפרישה מהקואליציה. |
שדרותי |
23.02.23 14:19 |
19 |
אח שלי.. תפסיק להאמין לאנשים שמציעים לך פתרונות קסם ויד חזקה. |
קרלוס |
23.02.23 14:21 |
24 |
פראיירים לא מתים |
חלוץ שפוי |
23.02.23 14:53 |
88 |
רק תיקון קטן ברשותך, אמר: |
אננס |
23.02.23 14:24 |
34 |
אבל פה לא יודעים להיות הוגנים, כולם סנגורים, נבחר על סמך הבטחות ודיבר על מעשים ויושרה, נאדה, הכל דיבורים. |
שדרותי |
23.02.23 14:26 |
38 |
בן גביר רצה פתקים, נתן הבטחות שווא בדיוק כמו ביבי. אין הבדל ביניהם |
אננס |
23.02.23 14:28 |
39 |
בן גביר הוא פופוליסט ותו לא... |
האחות |
23.02.23 15:36 |
129 |
הוא כן היה יומיים בבאר שבע |
אור-וצל |
23.02.23 15:45 |
137 |
אההה אם ככה אני חוזרת בי.... :) |
האחות |
23.02.23 15:51 |
140 |
כשגובניק שלא עשה בחיים צבא מנהל את המדינה... |
nshachor |
23.02.23 19:52 |
198 |
לפרוש מהממשלה לא יעזור |
עתיד מתוק |
23.02.23 14:28 |
41 |
אתה צודק |
גלאפגוס |
23.02.23 14:32 |
50 |
סבבה, אבל תחשוב על המושג משיחיות |
עתיד מתוק |
23.02.23 15:08 |
103 |
תירוצים בלי סוף |
Xmeex |
23.02.23 14:42 |
66 |
אני לא מחפש שקט, אני מחפש ניצחון. |
עתיד מתוק |
23.02.23 15:15 |
109 |
בשנות השישים שבעים היו נהרגים לנו חיילים בכמויות (מלחמת ההתשה) |
ZOG |
23.02.23 16:01 |
150 |
בעיה לבצע איתך דיון, כי החשיבה שלך כל-כך מוזרה |
עתיד מתוק |
23.02.23 16:14 |
152 |
בול |
Existent |
23.02.23 15:23 |
121 |
🤮🤮 |
אבי_85 |
23.02.23 14:49 |
82 |
לפחות הוא צועק! אתה רואה עוד אחד שמתעניין? |
oby |
23.02.23 18:59 |
192 |
אני יודע שזה קל להגיד בתור מישהו שלא בטווח הטילים המיידי, אבל חכה עוד קצת |
Gronk |
23.02.23 14:16 |
15 |
ברור ברור. כי בגצ פשוט מנע מבצעים צבאיים. |
קרלוס |
23.02.23 14:20 |
21 |
בדיוק! |
oshiEL |
23.02.23 14:17 |
16 |
אז למי תצביע ? אתה מעריץ את אלו שמשקרים לך, מקווה שתמצא לך שקרן אחר |
הייזנברג |
23.02.23 14:20 |
22 |
לא עניין שלך למי אני אצביע, תעשה סקר אצל משהו אחר. |
שדרותי |
23.02.23 14:22 |
27 |
נו באמת. המתן קטנה. |
פלייטיפוס |
23.02.23 14:21 |
23 |
שנה ??? בנתיים רצים פה ילדים לממדים ב4 לפנות בוקר. |
קרלוס |
23.02.23 14:22 |
28 |
אני מסכים לגמרי שהמצב בעוטף עזה בלתי נסבל. |
פלייטיפוס |
23.02.23 14:26 |
37 |
ביבי חזר ואיתו הדרום המופקר, אמר שישנה ועל סמך זה בחרנו בו, כל הקשקושים מסביב לא מעניינים יש תכלס. |
שדרותי |
23.02.23 14:23 |
32 |
12 שנה ואותם הבטחות שהכל ישתנה |
Existent |
23.02.23 15:26 |
123 |
בדיוק |
מאמאשדרות |
23.02.23 15:58 |
144 |
כרגע אני גם לא אצביע לו, למי כן? אין לי מושג |
ultrasouth |
23.02.23 14:21 |
25 |
אחי. מה אתה רוצה שהשמאלנים יחזרו? אתה שתגעת??? עדיף אנשים שאומרים שהם ימין בשלטון |
קרלוס |
23.02.23 14:23 |
30 |
השמאל חסם אותנו בבתים למשך 3 ימים כמו עדר כבשים בלילה |
ultrasouth |
23.02.23 14:30 |
44 |
מתי? כשתקפו בהפתעה תגיהאד? גם על זה אתה מתלונן? |
קרלוס |
23.02.23 14:30 |
46 |
רק מי שגר בבועת המרכז יכול לקרוא ל3 ימים שאי אפשר לצאת מהעיר ''מהלך הטעיה'' |
ultrasouth |
23.02.23 14:39 |
62 |
גדלתי באצבע הגליל, חטפנו קטיושות ולא היה כיפת ברזל |
קרלוס |
23.02.23 14:46 |
75 |
אחרי צוק איתן התחילה הבעיה, זה לא רק הטילים. זה גם התחושה של האפס מענה |
ultrasouth |
23.02.23 15:13 |
107 |
חסמנו מאה פעם, ביבי לא רואה אף אחד ממטר, איש מבחיל. |
שדרותי |
23.02.23 14:28 |
40 |
ביבי רואה ממטר, לא אותנו זה בטוח |
ultrasouth |
23.02.23 14:31 |
48 |
אז למי תצביע? באמת סקרן לדעת |
ERIK85 |
23.02.23 14:22 |
26 |
במקום רגשות נקם, אולי תשב ותגיע למסקנות? |
מירי |
23.02.23 14:33 |
51 |
מי זה כתבתם ? על מה את מדברת? |
שדרותי |
23.02.23 14:35 |
57 |
אלו הן לא המסקנות! |
ביבהבוב |
23.02.23 14:43 |
68 |
אתם בשדרות תמשיכו לבחור במי שדופק אותכם |
ינשוף |
23.02.23 14:33 |
52 |
בנט לא היה הכי טוב לשדרותיים |
MechanicalMan |
23.02.23 15:18 |
111 |
דווקא בחרתי בנט עפי בקשת ראש העיר |
מאמאשדרות |
23.02.23 16:00 |
147 |
תודה על הניתוח המדהים לגבי הליכוד וש''ס. לגבי המלאך הגואל אותם לשיטתך. זה בדיחה? מי זה? מה הוא עשה בחייו? |
מהצד השלישי |
23.02.23 19:23 |
195 |
אני אמביוולנטי לגביו, ועדיין. תהליכים לוקחים זמן. אל תשפוט אותו עדיין. כאשר תסתיים הקדנציה שלו או לפני בחירות, תשפוט לפי סך כל פעולותיו |
HowesMan |
23.02.23 14:53 |
87 |
יבוא פופוליסט אחר ותביא לו את הקול |
חנטריש |
23.02.23 14:56 |
91 |
אני מעריך את הכנות והיושר שאתה |
Alpha-Sierra |
23.02.23 15:02 |
97 |
סבבה אבל למי כן תתן זו הבעיה |
ציוני |
23.02.23 15:04 |
98 |
שדרותי זה בדיוק מה שביבי רצה נתן לבן גביר את התפקיד כדי שיכשל |
DOMINO D |
23.02.23 15:20 |
114 |
אני לא מצפה ליותר מידי משניהם |
MechanicalMan |
23.02.23 15:21 |
115 |
ושום מילת תודה ליאיר לפיד ובני גנץ שפוצצו במכת פתיחה מוחצת את הג׳יהד האיסלאמי ב״עלות השחר״ |
אבי_85 |
23.02.23 15:22 |
119 |
נכון בן גביר אשם שביבי מעכב את הסמכויות והתקציבים שהובטחו לו למימוש הפעולות שהבטיח לנקוט... |
דמו |
23.02.23 15:43 |
133 |
אז לשיטתך אם ביבי מעביר סמכויות לבן גביר, לא ירו מעזה ? |
במבה |
23.02.23 16:32 |
165 |
אני מבין שהיה לך כלכך רע עם השקט אחרי עלות השחר |
במבה |
23.02.23 16:29 |
162 |
היה כל כך הרבה שקט שהג'יהאד ירה חודש אחרי זה. בדיוק כמו שהיה שקט בחגורה שחורה. רק שביבי לא מתרברב מכל מבצעון. |
צזיום |
23.02.23 16:30 |
164 |
אחי היקר |
zoom |
23.02.23 16:45 |
169 |
רציתי לשאול אבל התביישתי |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:11 |
5 |
הרבה יותר נזק, יכול להפיל גם בניין ישן |
שדרותי |
23.02.23 14:14 |
10 |
והממד עמיד בפני הטיל באדר? |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:35 |
55 |
מקלט אמור להחזיק, ממד לא, ממד בגדול בנוי יותר על פגיעות רסס. |
שדרותי |
23.02.23 14:37 |
59 |
אוייייי רמת החרדה עולה 😥 |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:39 |
61 |
אשמח להסבר על דבר הכי לא מדויק שכתבת. |
מהצד השלישי |
23.02.23 15:09 |
104 |
קיר ממד זה 20 ס״מ תקרה 30 |
שדרותי |
23.02.23 15:11 |
105 |
קיר ממד אצלכם זה 20 בצפון אפילו 40. תקרת ממד בין קומות רק 20 ובגג נכון 30 |
מהצד השלישי |
23.02.23 15:34 |
127 |
יש עניין של גם עובי ברזל וצפיפות בקיר 40, בכל מקרה זה חודר את הממד, מקלט אני בספק. |
שדרותי |
23.02.23 15:37 |
130 |
ראה 126. יש חשיבות לרמת החנ:מ. יש חשיבות לאיכות הראש של הטיל ולמרעום ההפעלה. |
מהצד השלישי |
23.02.23 15:43 |
134 |
מכילים כ250 קילו של חומר נפץ |
דרומי11 |
23.02.23 14:15 |
13 |
השאלה האם הממד עמיד בפני הבאדר 3? |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:35 |
56 |
אינך צריך להתבייש. מקסימום מחפשים חומר בגוגל |
מירי |
23.02.23 14:34 |
54 |
אני בת וחיפשתי בגוגל לא מצאתי הסבר לשאלתי |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:36 |
58 |
אני מתנצלת. לא ידעתי שלא כתוב בגוגל. |
מירי |
23.02.23 14:40 |
63 |
כנראה שיש את צודקת |
מאמאשדרות |
23.02.23 14:40 |
64 |
מצטערת שאינני יכולה לעזור לך. |
מירי |
23.02.23 14:44 |
69 |
כמנהל פרויקטים בבניה אנסה להסביר לך. הכי חשוב זה ההבנה של עלות מול תועלת. גם אם תבני בונקר בעומק 30 מטר של בטונים |
מהצד השלישי |
23.02.23 15:30 |
126 |
אמן 🙏 תודה |
מאמאשדרות |
23.02.23 15:55 |
143 |
בכיף. |
מהצד השלישי |
23.02.23 16:15 |
153 |
שלום. |
Alpha-Sierra |
23.02.23 17:11 |
182 |
קודם תודה. ואענה לך לפי הערותיך והארותיך. |
מהצד השלישי |
23.02.23 18:42 |
187 |
לגבי שתי הנקודות הראשונות: |
Alpha-Sierra |
23.02.23 19:37 |
196 |
מעשית, כבר הרבה זמן אין את |
Alpha-Sierra |
23.02.23 15:49 |
139 |
כאילו עד היום היה שם סוכריות, הכל בגלל שיש לנו ממשלות שלא אכפת להם בכלל!! מהדרום! |
rccool |
23.02.23 14:12 |
6 |
באדר 3 / בורקאן |
המשחיז |
23.02.23 14:13 |
8 |
בדיוק מה שסיפרתי לאבא שלי הרגע |
Tom3r |
23.02.23 14:15 |
14 |
תמונת המכתש מסבבים אחרונים |
Tom3r |
23.02.23 14:18 |
17 |
פגיעה ישירה של דבר כזה בבית פשוט מוחקת אותו |
המשחיז |
23.02.23 17:09 |
180 |
היו דברים דומים כבר במלחמת יום |
Alpha-Sierra |
23.02.23 17:12 |
184 |
מתסכלת התגובה שלנו לדבר החמור הזה |
חןוחסד |
23.02.23 14:13 |
9 |
ממשלת ימין על מלא |
SomeonElse |
23.02.23 14:14 |
11 |
בטח ימין על מלא, אירגנו לביבי צ'ק פתוח על חשבון הציבור, כמו מלך מרוקו |
yctc |
23.02.23 14:51 |
85 |
הכי משעשע שנתניהו הוא זה שנבחר לייצג את ''ישראל השנייה'' |
SomeonElse |
23.02.23 15:06 |
100 |
כולה טילים יאללה תרגעו, יש חוק דרעי 2 להעביר ווועדה חשובה בועדת הכספים על 2 מעונות |
קרלוס |
23.02.23 14:19 |
18 |
העבירו. ההוצאות של ביבי המסכן חשובות יותר... |
ORR |
23.02.23 14:25 |
36 |
כמה זה במחבלים הרוגים על כל טיל כזה? |
דמבו |
23.02.23 14:20 |
20 |
לא מעניין לא את ביבי ולא את האשקלונים שממשיכים להצביע לו |
Galileo |
23.02.23 14:23 |
31 |
האשקלונים חוגגים היום את סבסוד המעונות של משפחת נתניהו |
אננס |
23.02.23 14:31 |
49 |
רקטות. לא טילים. ב''ה. |
TomerikO |
23.02.23 14:23 |
33 |
מישהו יכול לעדכן כמה מחבלים בן גביר צריך כבר לחסל מאז הקמת הממשלה? |
תשבץ |
23.02.23 14:24 |
35 |
40 רקטות כפול 50 מחבלים |
אננס |
23.02.23 14:28 |
43 |
הוא בטח אוגר לפצצת אטום על עזה |
תשבץ |
23.02.23 14:33 |
53 |
אני רואה בתמונה ליצן פורים עם משקפיים |
אבי_85 |
23.02.23 14:51 |
86 |
כל עוד זה במסגרת ההבנות בין חמס לישראל אנו נדרשים להכיל |
doc011 |
23.02.23 14:28 |
42 |
שובו של ביבי 3 |
protos |
23.02.23 14:30 |
45 |
כולה טילים כבדים של מחבלים חברים |
Isilidur1 |
23.02.23 14:31 |
47 |
אשכרה מה העם הזה מעולל לעצמו |
ינשוף |
23.02.23 14:38 |
60 |
תגידו.. יש מצב שאצל ביבי וה״ימין״ מצבינו הביטחוני יותר גרוע מאשר אצל ה״חלול״? |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:41 |
65 |
ורק עכשיו הבנת את זה? |
ORR |
23.02.23 14:43 |
67 |
האמת כן. רק עכשיו |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:45 |
72 |
אז בוא נסביר כמה דברים |
ORR |
23.02.23 14:57 |
93 |
או שהטילים האלו צצו לפתע מהאוויר ולא היו קיימים קודם. או שהמצב הבטחוני היה כך כבר קודם, ועכשיו אתה רואה מה התוצאה של המדיניות ההיסטורית? |
צזיום |
23.02.23 14:45 |
73 |
אז אתה אומר ששמעון פרס אשם בעצם? |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:47 |
79 |
יש כאן הרבה אשמים. זה אכן מתחיל ברבין ופרס שצחקו על ה'קטיושות מעזה', אבל מאז עברו מים רבים בנהר. |
צזיום |
23.02.23 14:50 |
84 |
מה שאתה עושה זה לתת אליבי למנהיגים כושלים. כל אחד מאשים את הקודם. אני חי את ההווה |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:55 |
90 |
ההווה הוא שהציפיות שלך לא מעשיות במצב הנוכחי, ואם אתה רוצה להפוך אותן למעשיות צריך לפעול אחרת. |
צזיום |
23.02.23 15:06 |
101 |
אני שנים כותב כאן שצריך לפעול אחרת. הבעיה זה אנשים כמוך שנותנים הנחה לפוליטיקאים כושלים שתמיד שמאשימים את הקודם |
איזי מהחונטה |
23.02.23 15:13 |
106 |
גם אני כותב כאן שנים שצריך לפעול אחרת. ואז כשאני מסביר מה זה יצריך בורחים. |
צזיום |
23.02.23 15:22 |
116 |
הטילים האלה היו בעזה גם לפני שנתיים וגם לפני 3 |
במבה |
23.02.23 15:52 |
142 |
נכון, זה מה שקורה כשבורחים מלבנון ומעזה. אתה מתלונן על המצב הקיים, אבל גם מסרב להשתתף בפעולה שתתקן את זה. |
צזיום |
23.02.23 16:42 |
168 |
זכרו נתינים יקרים - האויב זה הטיל וחס וחלילה לא ה״פלסטיני״, הוא פרטנר ובעל הבית הילידי של הארץ.. |
Law |
23.02.23 14:44 |
70 |
תודה לגנץ וממשלת השיסוי שאפשרה להם להכניס מכל הבא ליד. |
פלומה |
23.02.23 14:45 |
71 |
ברור ביבי נקי כפיים |
oshiEL |
23.02.23 14:46 |
74 |
ביבי פעם ראשונה בשלטון כולה חודשיים הי |
קרלוס |
23.02.23 14:47 |
78 |
טירוף מוחלט לחשוב שאין לו יד בזה. |
oshiEL |
23.02.23 14:50 |
83 |
חחחח אני מת |
קרלוס |
23.02.23 14:46 |
77 |
להיות ביביסט (אבל אמיתי אמיתי) זו אומנות. לא פחות |
pedro |
23.02.23 14:54 |
89 |
ארץ נהדרת מיותרת. המציאות יותר מצחיקה מכל פארודיה |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:59 |
94 |
🤣🤣 כן כן.. זה הכל בגללם. |
אננס |
23.02.23 14:49 |
81 |
זה לא גנץ. זה זהבה גלאון אשמה.. ביביסטים זה גזע שמפחד להסתכל על המציאות בעיניים |
איזי מהחונטה |
23.02.23 14:56 |
92 |
פלומה יקירתי, בואי נסכם שכל פעם שיקרה משהו רע את תגידי ״גנץ״ ואנחנו נשכח הכל. כמו העט הזאת בגברים בשחור |
איזי מהחונטה |
23.02.23 15:22 |
118 |
אין זמן כעת, אך ברגע שאתפנה אערוך לך רשימת חומרים שממשלת השיסוי נתנה לחמאס ביד נדיבה בזמן שהם כאן בתוך |
פלומה |
23.02.23 15:25 |
122 |
אני יודע שיום אחד אני אגלה שאת מסתלבטת עלינו ואת עושה פארודיה על ביביסטית |
איזי מהחונטה |
23.02.23 16:30 |
163 |
התחלת? אתה לא רוצה שאחשוב כך עליך. |
פלומה |
23.02.23 16:38 |
166 |
חחח.. אני מראש מודה |
איזי מהחונטה |
23.02.23 17:08 |
177 |
ומה עם רשימת הדברים שביבי נתן לחמאס, חיזבללה ועוד? |
החלילן |
23.02.23 17:25 |
185 |
להזכיר לך את הסכם הכניעה של לפיד וויתור על מים טרטוריילים אוצרות מדינה שחס וחלילה חיזבאלהנלא יאיים. |
פלומה |
23.02.23 17:26 |
186 |
חחח |
פריווילגית |
23.02.23 16:01 |
149 |
פלומה... יש בעזה טילי 250 ק''ג כבר 7 שנים... ההטית אישור שלך מצחיקה. במה עוד גנץ אשם? שהרומאים פרצו את חומות י-ם? |
החלילן |
23.02.23 16:57 |
172 |
התוצאות הארוכות הטווח של המחסור האקוטי שלנו בכיבוש. |
צזיום |
23.02.23 14:48 |
80 |
הממשלה והעומד בראשה הכריזו מלחמה על חצי מהעם, לפחות יש גם אוייב המשותף לכל העם. |
לירון |
23.02.23 15:00 |
95 |
הדרך הכי טובה לצאת מה''בעיה'' שיש לביבי כרגע - זה לפתוח במלחמה |
ORR |
23.02.23 15:04 |
99 |
ההבדל הפעם הוא שהצד שהכריזו נגדו מלחמה לא יצא מהבית להילחם ביום פקודה |
לירון |
23.02.23 15:15 |
110 |
לא נראה לי שאתה מאלו שלא יתייצבו בצו גיוס |
ORR |
23.02.23 15:19 |
112 |
Orr מלחמות נקבעות בשמים והדין יורד לארץ דווקא ביבי לא יוזם רק נגרר |
DOMINO D |
23.02.23 15:35 |
128 |
אתה יכול להמשיך להאמין אבל אם אתה לא אוחז בנשק אל תביע עמדה |
ORR |
23.02.23 15:47 |
138 |
אז זו לא תגובה כ״מקובל״? 😂 |
LionInZion |
23.02.23 15:01 |
96 |
מקובל מאוד |
oshiEL |
23.02.23 15:07 |
102 |
אלה לא טילים, אלה רקטות. הגיע הזמן שנקפיד על המשגה נכונה |
FireSky |
23.02.23 15:14 |
108 |
כל פעם שיש ממשלה גרועה אתה אומר לעצמך, יותר גרוע לא יכול להיות. ואז באה ממשלה חדשה.. ובום! יכול להיות יותר גרוע |
איזי מהחונטה |
23.02.23 15:19 |
113 |
הלו בן גביר? |
FAO |
23.02.23 15:22 |
117 |
זה גנץ אשם |
איזי מהחונטה |
23.02.23 15:23 |
120 |
מאז שנתניהו בשלטון הטפטופים חזרו לעניין שבשיגרה |
דידי האגדי |
23.02.23 15:27 |
124 |
שטויות נו באמת |
Existent |
23.02.23 15:29 |
125 |
מירי אמרה לכם, אז מה אם ירו על אשקלון?! יאללה אוסקוט יא בכיינים |
R_T |
23.02.23 15:38 |
131 |
השעה המאוחרת היא מתוך תפיסה שצה''ל לא יתקוף באור יום |
במבה |
23.02.23 15:45 |
135 |
מתי בן גביר מקים לשכה באשקלון ושדרות? |
TheNews |
23.02.23 15:45 |
136 |
אוי לבושה |
ירוק בעיניים |
23.02.23 16:26 |
158 |
מזל שהראינו להם מה זה בתקיפה ויצרנו הרתעה |
Snow |
23.02.23 15:59 |
146 |
אנשים כאן עיוורים וקצרי רוח |
עוזי מזרחי |
23.02.23 16:08 |
151 |
מקווה שאתה לא באמת מאמין לזה.. |
oshiEL |
23.02.23 16:56 |
171 |
אומר לך כמצביע ימין... |
חדווה ויעקב |
23.02.23 17:04 |
173 |
תירוצים תמיד יש. תאומר יש פה ראש ממשלה חדש הוא רק חודש בתפקיד |
קרלוס |
23.02.23 17:08 |
178 |
אויש כמה תירוצים... אם זה לא היה עולה לנו במציאות דבריך היו ממש מצחיקים |
SomeonElse |
23.02.23 18:45 |
189 |
רקטות, ברוך ה לא טילים |
Brain Damage |
23.02.23 16:25 |
157 |
לתקוף לפני טילים |
בומבילה |
23.02.23 16:27 |
160 |
איפה צהל ? איפה ההנהגה שלנו לפרק מחסנים עם התחמושת הזו ? |
רק ימין |
23.02.23 16:28 |
161 |
אין ספק, ההרתעה עובדת |
אלעד |
23.02.23 16:49 |
170 |
איפה מלך הפיתות? |
AFP |
23.02.23 17:05 |
174 |
בדיוק מצלם משהו לטיקטוק.. |
איזי מהחונטה |
23.02.23 17:07 |
176 |
העם בחר באדר 3 אז תכבדו את הבחירה שלו |
BoomBoX |
23.02.23 18:44 |
188 |
וכאילו שבשאר הטילים שלהם הם מילאו צמר גפן מתוק... |
Investjour |
23.02.23 18:57 |
191 |
כל תקיפה שלנו הם גם יורים טילי כתף נגד מטוסים ובסוף לצערי גם יפגעו במשהו רק בגלל הכמויות המצטברות של ירי |
doc011 |
23.02.23 18:59 |
193 |
איפה שר הפיתות ושר המנהל האזרחי שלא אחראי על המנהל האזרחי? |
מגן ציון |
23.02.23 19:06 |
194 |
טילים או רקטות? תחליטו |
SpinozaB |
23.02.23 19:44 |
197 |
חבר מתאריך 31.7.14
17458 הודעות, 370 מדרגים, 733 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ניסי ניסים שבכל יום ויום עמנו .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1966 הודעות, 17 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
17458 הודעות, 370 מדרגים, 733 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
הדבר ממחיש לנו כי לא ניתן לסמוך/להאמין לנבחרי ציבור .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.10.17
12550 הודעות, 84 מדרגים, 148 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
כרגיל-תמיד כותב בדיוק את הדבר הנכון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
17458 הודעות, 370 מדרגים, 733 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 145
באתי רק להזכיר ! וכיהודים אנו מודעים כי הכל בידי בורא עולם ופעם אחר פעם אחר פעם אנו נוטים לשכוח זאת .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
12566 הודעות, 51 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.14
17458 הודעות, 370 מדרגים, 733 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 175
בנקודת הזמן הנוכחית כאשר היוקר מאמיר בכל אספקט אשר נתבונן בו ובכל זאת נבחרי הציבור עסוקים בגחמות שטותיות ובמה שיועיל להם ,במחילה ..אני מאמין להם .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
12566 הודעות, 51 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4294 הודעות, 38 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
9960 הודעות, 100 מדרגים, 198 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.20
2334 הודעות, 13 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
אגב, היום ב' אדר, יותר מתאים אפילו - באדר ב'אדר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
4294 הודעות, 38 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
כנראה בגלל שראש חודש היה יומיים.
תודה על התיקון. אשריך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.12.20
9960 הודעות, 100 מדרגים, 198 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 159
אבל גם ב, באדר מתאים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.14
12566 הודעות, 51 מדרגים, 40 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
הותקף המשגר מיידית?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
12977 הודעות, 98 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 179
הלוואי והותקף גם לא מיידית.
עם הרופס מספר אחת על ההגה אני לא בטוח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.8.19
762 הודעות
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
3218 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.21
3397 הודעות, 47 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
45815 הודעות, 146 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.16
7575 הודעות, 47 מדרגים, 85 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7139 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ואכן, תגובה רופסת כרגיל נגד הטרור המשתולל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אני לא ילד, הסיפורים על זה שאין לו כח זה סיפורים, הוא קיבל את מה שקיבל על סמך הבטחות, והנה עוד חרטטן שבא לעשות עלינו סיבוב, צועק צועק וכלום ושום דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
תחפש מנהיגים צנועים, לא חולי תקשורת וסרטוני טיקטוק
מה ציפית מבן אדם שרץ לכל זירה וקרא לכולם להתפטר ולהכנס בערבים
שהוא באמת יעשה משהו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.15
52439 הודעות, 218 מדרגים, 332 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17367 הודעות, 113 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
ביבי הזה מנוול הגדול ביותר אבל לפחות ציפיתי לחצי מהדיבורים של בן גביר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17367 הודעות, 113 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
18161 הודעות, 283 מדרגים, 551 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
כבר בבחירות זה היה שקוף כשהוא רץ לכל זירת פיגוע כדי לאיים ולהתכתש עם ברלב, כשהקים לישכה בכל חור אפשרי...
עכשיו הוא מגיע כשר האחראי אז פתאום הוא השתתק כמו כלבלב חמוד, פתאום כבר אין לישכה בכל חור במדינה, פתאום לא צריך לקושש קולות מצביעים אז לא צריך להתלהם....
זה היה ברור שיש לו באופוזיציה אפס הבנה וידע במה שקורה בשטח אבל זה לא הפריע לו לנבוח כמו כחב תקיפה ולגרור אחריו עדת מאמינים שהנביחות שלו הן גם נשיכות...
חביבי, יש כלל בחיים, כחב נובח אינו נושך ומי שנובח הכי חזק זה זה שבסוף יקפל את הזנב בין הרגליים....
עצוב אבל בן גביר הוכיח שהוא לא שונה מכל אחד מ 120 הנהנתנים המושחתים שם בכנסת....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.16
6307 הודעות, 62 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
מלבד זאת אין לי מושג
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.1.15
18161 הודעות, 283 מדרגים, 551 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.5.13
451 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
10626 הודעות, 155 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
כי יש לפחות מפלגת שמאל קיצוני אחת שתיכנס במקרה הזה.
אם עם ישראל באמת היה רוצה לנצח, אז היה נותן 30 מנדטים לפחות לציונות הדתית, ולא לליכוד ושאר מתחזים.
וגם אז, היה צריך להמתין ולהיות סבלניים, כי מה לעשות, אחרי כל-כך הרבה שנות שמאל ומתחזים לימין ("ימין חזק!"), יש הרבה תיקונים והכנות שצריך לעשות לפני שאפשר לפעול.
למשל:
אין אפשרות לנצח את אויבינו בלי להתכונן לסנקציות כבדות. כי את העולם לא מעניין צדק, אלא כסף, ואם ישראל מכינה יכולת עמידות לסנקציות כבדות, אז העולם כבר יבין שאין הרבה טעם להטיל כאלו.
בנוסף, מול האויב הזה, ותחת איום בסנקציות כבדות, אין הרבה טעם בלוחמה ישירה. מה שכן צריך לעשות זה לגרום למלחמות פנימיות אצל האויב. שכל מדינה של האויב תהפוך לסוריה נוספת.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.11.20
140 הודעות
בתגובה להודעה מספר 41
עד היום הייתי במרכז.
עכשיו למדתי מכם לעשות דווקא.
אז בחירות הבאות - רק מרץ.
עד לא מזמן סלדתי מהם אבל הקיצוניות הימנית המשיחיסטית הביאה אותי להקצין בעמדותיי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
10626 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
אמונה בסוציאליזם ויצירת "אדם חדש סובייטי" זה לא משיחיות?
ואגב, זה לא עניין של לעשות דווקא, אלא עניין של לשנות ספק, כשהספק הקודם "לא מספק את הסחורה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
979 הודעות, 3 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
אולי, רק אולי, הבעיה היא לא ב'שמאל'.
אולי תנסה לעזוב את הקשקשת הזו.
שנה וחצי של ממשלה אחרת היה הרבה יותר שקט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
10626 הודעות, 155 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
עד 1967 מפלגות "השמאל" (בענייני ביטחון וחוץ הן היו יותר ימין מאשר שמאל), הובילו מגמה של ניצחון.
מאז זה השתנה. למה?
התיאוריות רבות, ולדעתי בראשן עומדת השפעה של לוחמה פסיכולוגית על הנוער מצד ברה"מ, אבל בשורה התחתונה, אותן מפלגות שמאל כבר לא מובילות לניצחון.
ובאותן מפלגות אני מוכן להכליל גם את הליכוד, שהוא יותר מתחזה לימין מאשר ימין.
אז מי נשאר לאותו קהל בוחרים המעוניין בניצחון על האויב?
ולא, חסוך ממני את הקשקושים שניצחון הוא בלתי-אפשרי. אלא אם כן אתה כותב זאת כשאתה כבר בנתב"ג, על המזוודות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.16
9462 הודעות, 77 מדרגים, 128 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
גם בשנות השבעים יום כיפור השמונים לבנון והתשעים רצועת הביטחון.
והיום כולם צועקים "רק מהאויר".
אז איך אתה רוצה לנצח?
יש מחיר לניצחון וכל אלו שמציגים עצמם כימין אין להם חצי מהביצים שהיו למפלגת העבודה בזמנו.
וגם אנחנו השתננו ואנחנו כבר מדינה עשירה שיש לה מה להפסיד כלכלית.
לדעתי לפחות בעת הזו המחנה המכונה שמאל הוא לפחות לא שקרן ואומר את האמת שכדי לחיות בלי הרבה הרוגים צריך להתנהל לא רק בכח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
10626 הודעות, 155 מדרגים, 256 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
1) חיילים שנהרגים בכמויות זה שווה ערך לחתירה לניצחון?
2) אז לא היה לנו מה להפסיד? באמת?
או שבעצם אתה רוצה לומר שכסף יותר חשוב מחיים?
או אולי אתה רוצה לומר שעדיף לחכות קודם שלחימת האויב תהפוך אותנו לעניים, או תביא אותנו לסף פשיטת רגל, כמו ב-2003, ורק אז לפעול?
3) השמאל לא משקר? רבין מר ביטחון אומר לך משהו?
ואני לא מדבר רק על רבין של 1992, אלא גם על רבין של 1975, עם ההסכם שהוא ניסה לקדם מול מצריים.
תכל'ס, מי שאשכרה חופר לתוך ההיסטוריה ימצא המון דמיון בין אז להיום, מבחינת התנהלות השמאל.
אפילו השוואה של ההתנהלות מול גרמניה הנאצית, להתנהלות מול איראן.
הימין דאז תמך בחרם וסנקציות, ואילו השמאל תמך בהגעה להסכם מול הגרמנים.
4) מי אמר שצריך להתנהל רק בכוח? איפה כתבתי את זה? ואיפה הציונות הדתית אמרו את זה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
756 הודעות, 3 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 66
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
59712 הודעות, 175 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.15
12977 הודעות, 98 מדרגים, 192 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
הפוך! תן לו עוד כח כדי שהוא לא יצטרך לצעוק ואז לחטוף בזיונות כי ביבי הרופס לא רוצה לעשות כלום.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
1442 הודעות, 6 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
צריך לחשוב על התקופה הזו כעל תקופת מעבר עדיין, המשוואה תשנה בדרום בעוד מספר חודשים כשהממשלה תחזיר לעצמה סופסוף את הכח להחליט ולבצע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
עוד קצת סבלנות, אחרי שכל החוקים יעברו יגידו רגע רגע
יש דברים חשובים, סודיים, אתם תגלו בעתיד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.13
21980 הודעות, 310 מדרגים, 568 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.14
12397 הודעות, 170 מדרגים, 144 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
בן אדם יכול לכתוב משהו בלי כל התגובות המביכות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.22
93 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
א - הממשלה עוד לא 60 יום בתפקיד.
ב - לאיתמר אין יכולת השפעה על תקיפות בעזה מלבד לאיים בהתפטרות. גם זה יגיע.
ג - המשטרה מתחילה לעבוד לפי התכנית עבודה שלו אפילו שעוד לא רואים תוצאות גדולות בשטח.
ד - בוא נשפוט את אלו שבחרנו בהם בעוד שנה פלוס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
חיילים נהרגים בממוצע כל שבוע.
אזרחים נשחטים בדרך חזרה מבית כנסת.
אתה רוצה לחכות לשנה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.22
93 הודעות
בתגובה להודעה מספר 28
כתושב הדרום אני מאוכזב כבר שנים מהיחס של הממשלה לחבל הארץ הזה.
אני עדיין מאמין שאיתמר והחברה מעוצמה יהודית יעשו את מה שהבטיחו.
לגבי עזה, ביבי תמיד היה שפן שזה הגיע למצב של תקיפה שם. כולי תקווה שזה ישתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
756 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
נשגב מבינתי איך אפשר עדיין להאמין לאיש ששיקר כל כך הרבה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4061 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אני לא מתרשם ממבצע גדול אחת לכמה זמן. צריך ביצוע מיידי. אי אפשר לחיות ככה. צריך כתושבי הדרום לחסום את צומת יד מרדכי ביום ראשון ולהגיד לממשלה הזאת די
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
שימשיכו לדבר ולצעוק ולהבטיח 50 טילים על כל טיל
זה עושה נעים בגוף
גם כשיודעים שמשקרים לנו בפנים
הם בנתיים מעבירים חוקים שנוגעים לעצמם, אבל מדברים יפה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4061 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
בטוח שלא הוא. מי כן? עוד נראה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
היה מהלך הטעיה טוב
מחכה ליוזמה כזו של ביבי…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4061 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
סגרו נתיב באיילון בגלל בולען לכמה ימים והם לא הפסיקו לבכות. ארגון טרור אשכרה הכתיב להם מהלך הטעיה שכזה. מה יהיה עם איראן? חודשיים בבית לפני תקיפה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 62
לא מקנא בכם ורק רוצה שתחיו בשקט ובבטחון
תאר לך 3 ימים ובלי לתת מכה רצינית
עוד תקבל כזה עם ביבי בסוף
מר הסטטוס קוו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4061 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
בלבנון וגם בעזה היו נותנים מענה עד צוק איתן, הפוגות ארוכות יותר וגם לא התחושה המגעילה הזאת של המדינה מפקירה אותך. מאז כבר כמעט עשור שההפוגה הארוכה ביותר היתה גג חצי שנה.
ביבי? אם היתה לי טכנולוגיה לתקוע למישהו שמע מסויים באוזן הייתי תוקע לו רעש של טילים עם יציאות כיפת ברזל ואזעקת צבע אדום ברקע. לא מבין איך הצביעו לו שוב בדרום בכמויות.
כיפת ברזל רק מעצימה את הפגיעה כי נותנים להם לירות הרבה יותר מפעם והרעש של יציאות המיירטים גורמים לאנשים בריאים בנפשם להשתין במכנסיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.16
4061 הודעות, 28 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.10.08
14804 הודעות, 115 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
12866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
אולי לא האשמה בבן גביר, אלא המצב עם שכניננו שלעולם לא יפסיקו לחשוב על טרור?
המסקנה שלי. להפעיל את המוחות הטובים. מזל שיש לנו כיפת ברזל! ותמיד נצטרך להיות כמה צעדים קדימה מבחינת חוזק המדינה והפטנטים שלה.
והכי חשוב. לא להתבכיין ולקטר. אכלו לי שתו לי. השמאל אשם! והימין לא ימין אלא שמאל. כל אנשי הצבא מטומטמים ונס שהמדינה קיימת. את זה כתבתם היום! התביישתי מאוד בשבילכם.
וההתלהמות והשנאות. משחקים לידיים של רוקמי הרעות מנגד.
וזה לא סתימת פיות. זה פשוט לסתום את שיתוף הפעולה עם האוייב. כל הקללות. הנאצות. לשון הרע. מעצימים את האוייבים שלנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
לא מבין מה את רוצה ממני אבל שאת מדברת ברבים אני פשוט אתעלם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.5.22
357 הודעות
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
9044 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
צר לי על המילים הבוטות.
כבר שנים שבשדרות בוחרים שס וליכוד.
מפלגות שרק רוצות את הקולות שלכם ולא עוזרות בכלום.
בבנט שהיה הכי טוב לשדרותים בעטתם הביתה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
4089 הודעות, 34 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
והם לא בעטו בבנט, הוא פירק את הממשלה, ופרש מהפוליטיקה בעצמו. אפילו לא רץ בבחירות האחרונות. אם כבר אז ראש העיר דוידי היה במפלגה שלו. בזכות פרישתו מהרשימה סילמן נכנסה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 52
תמיד מכללים את השדרותים
אנחנו עיר מוכה ותושבים שחיים בפחד וילדים שגודלים בחרדות.
אנחנו המגן האנושי בשביל שאתה תוכל לישון בלילה בשקט
קצת אמפתיה לא תזיק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.19
684 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
בינתיים אני לא מאוכזב ממנו. אבל אולי אני מצפה לפחות ממנו מאשר אתה. ובכל זאת, הוא בהחלט סמן ימני, ויותר ימני בשלטון מכל אחד אחר שאני זוכר לפחות ב-20 שנה האחרונות.
וזה לא קל להישאר ימני בשלטון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.15
735 הודעות, 4 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
במציאות רק השמאל יודע ולא חושש להפעיל את צהל בשיא העוצמה.
הימין מפוצץ בפופוליזם והבטחות שווא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
1808 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מפגין בתגובה הזו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.3.14
8357 הודעות, 61 מדרגים, 110 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
5960 הודעות, 64 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
ערכתי לאחרונה בתאריך 23.02.23 בשעה 15:25 בברכה, DOMINO D
שהרי אם יצליח 14 מנדטים יהפכו לשלושים ואז הלך על הליכוד .אז ביבי יעשה הכל שבן גביר לא יצליח ולכן צפויות דרמות ביניהם בעתיד שחלקן יבוימו על ידי אנשי ביבי איתמר בן גביר אותיות יגבר ריב ביבי .אותיות יגבר ריב אבן ( אבן השתיה הר הבית בזמנו התגברו שם הצרות עד שנחזיר שליטה מלאה וכן יהיה גירוש .כבר שלוש שנים שאני כותב על גירוש שגם השמאל ירצה בו כי בדרך צרות בצרורות )
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.7.20
4089 הודעות, 34 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
יחד עם זאת גם ברטוריקה יש הרבה משמעות. רק תשים לב כמה שאנחנו בימין כועסים על ביבי בגלל נאום בר אילן ועד היום לא סולחים.
את בן גביר אפשר יהיה לשפוט באופן אובייקטיבי לכל הפחות באמצע הקדנציה, אחרי שהיה פה איזה מבצע, אפילו משהו בתוך בקו הירוק, לא רק מול עזה, ואז נוכל להשוות באמת מול מה עשו קודמיו בתפקיד ואיך התבטאו פוליטיקאים אחרים במקרים דומים.
שינוי מתחיל ממילים ונגמר במעשים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
59712 הודעות, 175 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
אם שדרות תצביע ברובה שמאל, הגיעו ימוֹת המשיח
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.2.19
3819 הודעות, 23 מדרגים, 46 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
בו גביר אשם שביבי מונע ממנו להרוס בתי מחבלים ובניה בלתי חוקית ולהגביר המשילות בירושלים ובמיוחד אשם שהקואליציה אינה מעבירה את השינויים שהובטחו לו שיוכנסו בפקודת המשטרה שייאפשרו לו לכפות על המפכ"ל שיתחיל לעבוד...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12967 הודעות
בתגובה להודעה מספר 133
הריסת בתים בירושלים זה מה שימנע ירי מעזה ?
הגברת המשילות בירושלים או בשמה הלא מכובס, התעמרות בתושבי ירושלים הערבים, זה מה שימנע ירי מעזה ?
עם כזה היגיון, לא פלא שהגענו לאן שהגענו
מרגע שהממשלה הזאת קמה, הפיגועים כאן נוראיים, יש ירי בלתי נסבל של טילים מעזה ללפחות פעם בשבוע.
יש הפגנות
יש אונס נשים בבתיהן, רציחות נשים בתוך בתיהן, ירי מטורף ברחובות הערים הערביות והמעורבות
פשוט תענו לבטחון האישי והלאומי מאז שבן גביר נבחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12967 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
שהיית חייב קצת בן גביר בחיים
קצת אקשן
קצת אזעקות
מי שנדפק עם אחת - כבר לא יכו להיגמל מזה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 162
המבצעי פינצטה בסופו של דבר לא מזיזים לאויב, ויש התנגדות מקיר לקיר לכל מה שישנה את המצב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.5.13
1943 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
עצוב לי שהיית צריך לגלות את זה בדרך הקשה. כולי תקווה ותפילה שלא נראה יותר צבע אדום בשדרות ושאר חלקי הארץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה זה טיל באדר 3?
האם הוא יותר חזק מקסאם שעושה רק נזק נקודתי?
האם הממדים בשדרות עמידים לטילים כאלה?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 10
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
20 ס״מ של קיר בטון הוא חודר בקלות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אז איך מתגוננים במקרה של התקפת טילי באדר במקרה שאין מקלט רק ממד? (בית פרטי)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 59
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 104
קיר ותקרה של מקלט זה 40 ס״מ .
250 קילו חומר נפץ חודר קיר 20 ס״מ בקלות, בקיר 40 יהיה לו קשה .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 105
הכל תלוי לפי רמת הסיכון.
הבעיה אצלכם היום זה עובי חלונות וביצוע
כושל של פרטי זיון-סליחה על המושג- סביב
החלונות והדלתות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.4.18
8140 הודעות, 81 מדרגים, 155 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
250 קילו חומר נפץ זו חתיכת רקטה, נקווה שלא ייפול לא על זה ולא על זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 130
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.8.22
303 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
גרמו בעבר באשקלון לפגיעות ישירות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
12866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
האם הממד עמיד בפני באדר 3?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
12866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
בדרך כלל, מקבלים שם תשובות לכל. אין אצלכם בשדרות אנשי בטחון שאפשר לשאול אותם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אבדוק במרכז חוסן אם יש תשובות לחרדות שלי ושל הילדים❤️תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.19
12866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 64
אבל אני ממש לא מבינה בזה.
תשמרו על עצמכם! 💖
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
יש פצצות חודרות שיחדרו למקלט.
אז ככה.
כל הטילים האלה הם למעשה ממשפחת הקטיושות אבל לא רוצים
להגיד שהימין צדק.
ממד רגיל אמור להחזיק פגיעה ישירה של טילים
אפילו עד 50 ק"ג. אבל אם שמו ברזל בצורה
לא נכונה בדלת ובחלון אז החלון והדלת יעופו.
ממד טוב יהיה בנוי עם קירות 40 ס"מ ופלטות פלדה
על קירות הפנים. החלון יהיה מוגן בסינר בטון והדלת והחלון
יהיו בעובי משמעותי 50 מ"מ?
לא שמח אם לא הרגעתי אותך אבל חייבים
להגיד האמת. יש היום כיפת ברזל ובקרוב לייזר.
מבטיח לך שנוכל להסתובב ברחובות בלי חשש ופחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.9.21
890 הודעות, 6 מדרגים, 0 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 143
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
1808 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
אני מגיב למה שכתבת, היות ואתה עונה למישהו אחר ששאל שאלה, וייתכן שהוא/היא ינסו להסתמך על הדברים שכתבת. יש בתגובה שלך אי דיוקים/דברים לא נכונים:
1. מה הקשר בין פצצות חודרות מקלט לבין האיום הרקטי? הדיון בפצצות כאלו לא רלוונטי כאן.
2. אין כרגע איום טילי, אלא רקטי, ולא, היום רב האיומים לא מבוססי קטיושות. לקטע עם צדקת הימין - לא אתייחס.
3. ממד רגיל כדבריך, לא אמור לשרוד פגיעה ישירה של כל טיל.
4. מה זה טיל של 50 ק"ג? למילה אפילו אין מקום, כי טיל של 50 ק"ג הוא טיל זעיר שלא משקף האיום הרקטי מדרום.
5. "בקרוב יהיה לייזר" - כבר עכשיו יש הרבה לייזרים, אף אחד מהם לא נותן מענה. אני חולק על דעתך ש"בקרוב" יהיה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.2.23
86 הודעות
בתגובה להודעה מספר 182
1. רציתי להגיד שאין מיגון מושלם ומוחלט.
2. להבנתי המושג פצצה לא קיים היום כיום יש טילים עם הנעה רקטית
ויש טילי גלישה.
3. יש איום טילי. רקטה היא טיל. וצר לי שאתה פוסל
את הטענה שלי לגבי הקטיושה. עד הקטיושה היה רק פגזים
היוצאים מקנה באמצעות חומר הודף הקטיושה יצרה תחום חדש
של פגז מונע עצמי ולכן קאסם גראד הם קטיושות.
להזכירך שיורים מלבנון עדיין משתמשים במושג קטיושות.
4. טילים של חיזבאללה עם ראשים של 250 ק"ג חומר נפץ תקני
סביר להניח שלא יחדרו מקלט צבאי אבל בפגיעה ישירה
ישביתו את מי שבפנים.
5. יש טילים עם 10 ק"ג חנ"מ שיחסלו כל מי
שנמצא בתוך מקלט עם
קירות בעובי 50 ס"מ.
6. לגבי לייזר. ימים יגידו. וחבל להשחית מילים.
ושוב תודה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
1808 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 187
1 - שמח להסכים איתך.
2 - יש פצצות, המושג והאובייקט חי , קיים ובועט.
לגבי שאר הנקודות, נראה שנישאר חלוקים. כל עוד השיח נעים - זה לגיטימי לחלוטין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
1808 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הקאסמים, יש דברים הרבה יותר רציניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.12
4223 הודעות, 26 מדרגים, 21 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3856 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לוקחים דוד שמש וממלאים אותו בחומר נפץ, מרתכים מאחוריו רקטה ושולחים.
הגיע היישר מהמורדים הסורים אשר ניסו לתקוף את כוחות אסד בחזרה.
לא צחוק השיט הזה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.14
4313 הודעות, 20 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.11.14
4313 הודעות, 20 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.18
3856 הודעות, 16 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
וזה לא משנה אם יש לך ממ"ד או חניון תת קרקעי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.6.20
1808 הודעות, 6 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
כיפור
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.4.19
15697 הודעות, 265 מדרגים, 524 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
10461 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.11.12
2399 הודעות, 17 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
ישראל השנייה והמתוקה תמיד חיפשה מלוכה אבל בסוף קיבלנו אתונות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
10461 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.6.21
3587 הודעות, 29 מדרגים, 58 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.15
8463 הודעות, 29 מדרגים, 43 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וימשיכו לקום בלילה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17367 הודעות, 113 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.3.18
618 הודעות, 2 מדרגים, 4 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88926 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17367 הודעות, 113 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88926 הודעות, 363 מדרגים, 672 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 43
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
59712 הודעות, 175 מדרגים, 258 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
1261 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.8.18
5593 הודעות, 33 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.8.20
3966 הודעות, 34 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יותר חשוב לעסוק בכנסת מאתמול בצהריים עד היום באישור תקציב נוסף לבזבוזים של שרה וביבי ומימון ל2 בתים.
אחרי זה יתפנו לטפל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 16.6.14
9044 הודעות, 48 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
זה לא שהממשלה "השמאלנית" קיבלה בהבנה דברים כאילו אלא המסרים שהיא שידרה כבר מההתחלה.
כאשר המסר הוא: תהיו בשקט ואנחנו נשמח לדאוג שיהיו יותר אישורים לצאת לעבודה = יותר פרנסה ויותר שקט ברחובות, יש סיכוי שפחות יהיה רצון לקלקל.
כאשר המסר הוא מההתחלה: אנחנו ימין על מלא ונראה לכם מאיפה "משתין הדג" - צפה לתגובה.
הכל מתחיל ונגמר בכסף.....
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 79
הטיפשים שהפגינו נגד חומת מגן בעזה, ההתנתקות, ההסדרה המטומטמת, אפשר לתת רשימה ארוכה. הכל ינקה רק כשצה"ל יחזור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
הטילים האלו היו בעזה לפני 60 יום. ציפית ששר משטרה יכנס לעזה ויהרוג את כולם כמו רמבו? בשביל לשנות את המצב באמת, צה"ל צריך להיכנס, ובשביל שצה"ל יכנס צריך שמקבלי ההחלטות יבינו שמצפים מהם לפתור את הבעיה ומוכנים לשלם מחיר בשביל זה.
במקרה שלך, אני זוכר מדיוני עבר שהיית מאוד עוין לרעיון להכניס את צה"ל ("יש לי בנים בקרבי, לא הייתי נותן להם להתגייס אם אנשים כמוך היו מקבלים החלטות"), אבל פשוט אין פתרון אחר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
(אז כתבתי תחת שם המשתמש הקודם עד שהוא נחסם אפילו שלא כתבתי כאן חודש)
מה לעשות ופוליטיקאים מאוד רגישים לציבור, אם אפילו אנשים כמוך לא מוכנים לשלם מחיר בשביל לשנות את המצב, המצב לא ישתנה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12967 הודעות
בתגובה להודעה מספר 101
משר המשטרה, אדם שישב במעצר והיה חבר בארגון טרור בעצמו, אדם שבר' גלי איים על חייו של ראש ממשלה שנרצח, אני מצפה רק לדבר אחד והנה זה באמת מתגשם, כאוס נורא, פילוג ועוד ועוד.
יש קולאליציה, היא רוצה לצאת למלחמה שתעלה לנו בעשרות אם לא במאות הרוגים ?
אדרבא, שכל השותפים הקואליציונים יגייסו כוחות.
אבל.....
לא את הילדים שלי.
לא מתכוון להקריב אף ילד שלי או של חבריי על מזבח הטימטום של הליכוד והחרדים
מי שרוצה לתרום את הילד שלו, אהלן וסהלן, מבטיח לעמוד לזכרו ביום הזיכרון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
מה לעשות ויש מחיר לתיקון כל השטויות שקונצפציית הבריחה של השמאל עשתה. אם אתה לא מוכן לשלם אותו, אז אין לך רשות להתלונן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.10.18
14399 הודעות, 121 מדרגים, 229 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
👎
הבעיה לא בדמויות, אלא בערכים, ומי שויתר על צדקת דרכו ויתר בעצם על צדקת קיומו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
81880 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.13
21980 הודעות, 310 מדרגים, 568 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.13
21980 הודעות, 310 מדרגים, 568 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 78
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
זה פארודיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.08
21733 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.16
17367 הודעות, 113 מדרגים, 206 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
נחשוב רק על גנץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
81880 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
בית המקוקקים משסעים את החברה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
81880 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 163
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 166
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6491 הודעות, 47 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
81880 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 185
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.8.20
9928 הודעות
בתגובה להודעה מספר 71
תגובה נהדרת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.8.18
6491 הודעות, 47 מדרגים, 59 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.8.22
1331 הודעות, 5 מדרגים, 10 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יום אחד תקום כאן ממשלה שתבין שאת הגידול בעזה יש לכרות. זו לא תהיה ממשלת שמאל (קיבוע אידאולוגי פסיכי נגד 'כיבוש') ולא ממשלת ימין (קיבוע אידאולוגי פסיכי שחושב שצריך לבחור בין הרשות לחמאס), אלא ממשלה שתגרר לזה בעל כורחה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.04
7066 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
אני כבר לא יודע מי מפחיד אותי יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
ואז הכל אפשרי בבחינתו.
אנחנו נשלם את המחיר ליד הקברים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.5.04
7066 הודעות
בתגובה להודעה מספר 99
אני מתכוון לשבת בבית מול הטלויזיה על כוס בירה ולתת לאלה שבחרו ימין על מלא לצאת ולהילחם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
הלוואי ויכולנו להתעלם מזה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.10.17
5960 הודעות, 64 מדרגים, 68 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
זה לא תלוי בו חוץ מזה שהוא היה צריך למוטט את שלטון עזה הפלישתים וכמו שאול המלך משבט בנימין הוא נכשל שוב ושוב.זהו הוא קיבל אפשרות אחרונה .מכיוון שתשפג וחצי מתשפד שנים של התגברות מלחמות בעולם .גם לפי האסטרולוגיה לא רק לפי תורת ישראל אזי זה לא קשור בביבי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.10.07
2277 הודעות, 51 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
23551 הודעות, 149 מדרגים, 272 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.13
21980 הודעות, 310 מדרגים, 568 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
כולה אשקלון והעוטף
מוחלים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.13
23789 הודעות, 212 מדרגים, 400 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.8.18
16217 הודעות, 45 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אתה פה? פה לא פה לא פה פה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.4.19
2577 הודעות, 24 מדרגים, 25 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ועל בן גביר בכלל אין מה לדבר… האיש שרק בילבל את המוח לפני הבחירות והיום כלום ושום דבר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.20
756 הודעות, 3 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בזה מתעסקים כשיש דברים הרבה יותר חשובים כמו סבסוד מעונות ראש הממשלה או חוק דרעי
תתבגרו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
13958 הודעות, 84 מדרגים, 116 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
12967 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.11
6827 הודעות, 46 מדרגים, 92 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
"50 מחבלים הרוגים על כל טיל "
https://twitter.com/itamarbengvir/status/1231994927560744960?t=8mUZcieFYYENLog5TO4keA&s=19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
8596 הודעות, 63 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.6.15
5052 הודעות, 25 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.5.08
11658 הודעות, 137 מדרגים, 264 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
א. לשנות כיוון לוקח זמן
ב. אתם לא רואים איזו מעמסה וקשירת ידיים ורגלים השמאל עושה???
במצב כזה קשה לתפקד וצריך אורך רוח
בואו נדבר עוד שנה תנו להם לעבוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.6.13
21980 הודעות, 310 מדרגים, 568 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
הים אותו ים הערבים אותם ערבים וביבי אותו ביבי.
שם פס על הדרום ולא מהיום..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.5.21
696 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מה אשם השמאל ?
12 שנים היתה ממשלת ימין ברציפות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19802 הודעות, 77 מדרגים, 118 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.6.18
10461 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.20
3051 הודעות, 9 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.7.18
1656 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
3218 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יכול להיות שאני טועה אבל בהיותי צעיר יותר לפני 15 שנה ואחורה צה"ל ושבכ היו מוצאים ומאתרים מודיעין על מחסנים ומרימים אותם באוויר.
מה קרה עכשיו למודיעין? אין לי ספק שהוא נחלש בעזה בצורה דרמתית כמו כן הם למדו לשמור על בטחון מידע ושדה בצורה טובה יותר.
אבל גם היום יש פתרון צריך לחסל מנהיגי חמאס וגאפ מדינים וצבאים ללא הרף עד שיתחחנו למצרים להפסקת אש כמו בתקופה של אולמרט וכן אני מתבייש לרשום את זה כי הוא לא ימין אבל פירק אותם יופי יופי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.9.07
4131 הודעות, 56 מדרגים, 78 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן גביר, תודה שהראית לערבים האלה מאיפה הדג משתין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.10.15
1693 הודעות, 12 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
47830 הודעות, 142 מדרגים, 223 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 174
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.2.15
22730 הודעות, 121 מדרגים, 235 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.4.21
3178 הודעות, 15 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.20
1261 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 7.10.15
5497 הודעות, 49 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אולי שיעמדו באבטחות שלהם חוץ מלעשות D9 לשמאל???
ממשלת מלא על מלא עסוקה 100% במלחמת חורמה נגד השמאל. כל מי שחושב אחרת הוא מבחינתם האוייב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.7.14
48735 הודעות, 176 מדרגים, 314 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד