יום שני, 10.06.2024 שעה 16:27
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"הרגשנו הקלה אחרי הניצחון, נקווה להמשיך"

אחרי שהפועל ת"א הצליחה לנצח 0:1 את עירוני ק"ש, היא תנסה לגבור בשבת על מ.ס אשדוד. סילבס: "מצפה משחק קשה, אבל השחקנים שלנו קיבלו יותר ביטחון"

|
חיים סילבס (שחר גרוס)
חיים סילבס (שחר גרוס)

בהפועל ת"א כבר חשבו שזה לא יגיע, אבל אחרי 12 משחקים רצופים ללא ניצחון - כולל חמש תוצאות תיקו ברצף - זה קרה: האדומים באמת לקחו שלוש נקודות. במשחק אחד. זה קרה ב-0:1 על עירוני קריית שמונה ובשבת (15:00) הקבוצה תנסה להמשיך לברוח מהתחתית כשתארח את מ.ס. אשדוד באצטדיון בלומפילד. היום (חמישי) המאמן חיים סילבס דיבר על ההכנות במסיבת עיתונאים שהועברה בשידור חי באתר.

“הוקל לקבוצה אחרי הניצחון מול קריית שמונה, אין ספק בכך”, פתח סילבס את דבריו. “האווירה נבנתה מהרגע הכי נמוך העונה מבחינה נפשית למועדון, לשחקנים, האימון הראשון שלי אחרי ה-6:0 מול ב”ש, ומשם טיפסנו לאט לאט. הניצחון הזה מאוורר אותנו טיפה, מקל על התחושה אבל יחד עם זאת, לא ראיתי שינוי יוצא דופן, אלא פשוט הקלה. כולם הבינו בצורה מאוד מהירה שהדבר הזה צריך להיות מאוזן ושזה רק שלוש נקודות. אנחנו בעונה קשה ועכשיו אנחנו רוצים להמשיך לטפס כמה שיותר”.

סילבס מדבר לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד

“מאז שהגעתי לא הפסדנו ובכל המשחקים היינו טובים מהיריבה”, הוסיף המאמן. “התקדמנו, שיחקנו כדורגל שרצינו לשחק ועשינו תוצאות תיקו, ודווקא בקריית שמונה זה היה פחות ככה אבל ניצחנו. ידענו שנגיע למשחק שיקום וייפול על עצבי ברזל, בגרות, על אלמנטים שלאו דווקא הכדורגל הוא זה שינצח, לא הצגנו יכולת דומה למשחקים הקודמים אבל ידענו שהניצחון זה הדבר הכי חשוב, הקדשנו את הכל להשגת המטרה הזו, עשינו את זה בצורה טובה והייתי מרוצה מכך שהשגנו את זה. היכולת הייתה פחות טובה אבל שיחקנו כקבוצה קשה, שיודעת מה היא רוצה להשיג בכל משחק ועם זה נרצה להמשיך למשחק מול אשדוד”.

חיים סילבס (שחר גרוס)חיים סילבס (שחר גרוס)

על היריבה הקרובה והסגל למשחק, אמר סילבס: “מ.ס אשדוד הוכיחה במחזור האחרון שהיא קבוצה מוכשרת מאוד. הם קיבלו בוסט רציני אחרי הניצחון שלהם על מכבי חיפה. זה משחק קשה מאוד אבל נדאג שגם להם יהיה קשה. אני מעריך שיהיה מגרש מלא ומחכה כבר לראות את היציעים. הישאם לאיוס? רק מחר נקבל החלטה אם יחזור לסגל וגם אם כן אז זה יהיה רק צעד ראשון, במשחק הספציפי הזה הוא לא יהיה דומיננטי. קלטינס מוצהב, דור אלו ושגיא גניס פצועים אך סביר להניח שבן ביטון שחוזר מפציעה יהיה בסגל”.

“מתי נבטיח הישארות? התפקיד שלי בכל שבוע נתון הוא למקד את השחקנים ואת כל המערכת למשחק הקרוב, אנחנו לא יכולים לחשוב מעבר לכך, אנחנו מבינים שאם נהיו טובים ונצליח לעשות מה שמצפים מעצמנו זה ישפר לנו את המעמד בטבלה ואת הרגשת האוהדים שזה משהו שמאוד חשוב. הם מגיעים לכל מקום, שרים כל הזמן, לא משנה באיזה דקה וסיטואציה וזה מייצר לנו כל הזמן תחושת מחויבות, אנחנו רוצים לתת להם כל הזמן את מה שהם מצפים ומחכים לו. הם עושים הכל שהקבוצה תתרומם ויש להם חלק גדול בהתאוששות שלנו. נרצה להתקדם צעד צעד כדי להרים את המועדון בחזרה עד שנגיע לחוף מבטחים”.

חיים סילבס ויהב גורפינקל (שחר גרוס)חיים סילבס ויהב גורפינקל (שחר גרוס)

על משחק ההגנה של קבוצתו לאחרונה, אמר המאמן: “ספגנו פעמיים בששת המשחקים האחרונים, זה שיפור יוצא דופן. שיפרנו את ההגנה אבל זה משהו יותר עמוק מזה. היה פה משבר עמוק של כל שחקן ושחקן. כל אחד היה מוכן להקריב מעצמו כדי להחזיר את הקבוצה לסוג של מקום בטוח. הצלחנו לחבר תלכיד שבא והקריב בצניעות מוחלטת כדי שנתרומם מחדש. כל משחק היה עוד צעד, כרגע השחקנים מרגישים קצת יותר בטוחים, הם יכולים לבוא לידי ביטוי וכעת נרצה שהשחקנים יצליחו לבטא את עצמם יותר בצורה אישית, להראות את היכולות האישיות שלהם”.

“ביום שהגעתי דיברו להחליף את השחקנים ולהביא רכש”, הוסיף. “אמרתי שעם כל הכבוד לזה שצריך קצת עזרה מבחוץ, גם אלה שפה יכולים להיות טובים יותר ממה שהם מראים ואני שמח שזה קורה. הרכישה של המועדון? נבחרנו להיות חוד החנית של ההווה בעונה הזו ולגרום לקבוצה לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר עם תקוות לעונה הבאה. זו החובה שלנו להתנהל בתוך אי הוודאות הזה ולעשות את המוטל עלינו בכל משחק. אם יקרה מה שיקרה, כל אחד יתנהל לפי ההחלטות שיתקבלו ולנו אין שליטה בזה. כרגע אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו צריכים לעשות, שום דבר מזה הוא לא תירוץ לתוצאות לא טובות ויכולת לא טובה”.

חיים סילבס (שחר גרוס)חיים סילבס (שחר גרוס)

יהב גורפינקל הוסיף: “אין ספק שהוקל לנו בעקבות הניצחון על קריית שמונה, בטח עם טבלה כזאת צפופה, התרחקנו קצת מהתחתית ואנחנו יכולים לנשום קצת. אנחנו עם הפנים קדימה לאשדוד, קבוצה חזקה שמגיעה במומנטום, אבל גם אנחנו עם קצת יותר ביטחון וחופש לעשות דברים עם אנרגיות טובות. הגיע מאמן חדש שבאמת ייצב אותנו מצוין הגנתית והלכנו צעד צעד קדימה. כולנו פה היינו די מפורקים וממשחק למשחק בנינו את הביטחון והגיבוש שלנו פה. אני חושב שאנחנו בדרך טובה ובמסלול נכון למעלה. הקהל שלנו מגיע לכל מקום, תומך ומעודד בכל מצב ובשבילם ראוי שנעשה תוצאות טובות יותר”.

יהב גורפינקל (שחר גרוס)יהב גורפינקל (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןהצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
הצצה לדבר האמיתי: המשחק החדש של היורו
נגןצ'ארלס בארקלי כמעט ומכניס אגרוף לאוהד
צ'ארלס בארקלי מאיים על אוהד מציק באגרוף
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */