שתף קטע נבחר

בכורה ליוסי בניון, הפסד לצ'לסי

הישראלי רשם 45 דקות ראשונות במדי הבלוז, איינטרכט פרנקפורט התעלמה וניצחה 1:2. פרנק למפארד כבש לצ'לסי. צמד לראול במדי שאלקה ב-1:3 על באיירן מינכן

ברוכים הבאים. הקשר הישראלי יוסי בניון רשם הערב (א') הופעת בכורה במדי קבוצתו החדשה צ'לסי, כששיחק מחצית בהפסד במשחק הידידות 2:1 לאיינטרכט פרנקפורט. בניון פתח בהרכב הראשון של קרלו אנצ'לוטי, אך הוחלף במחצית במיקל אסיאן.

 

 

ג'ון טרי פתח אף הוא בהרכב של האלופה האנגלית, ופרנק למפארד עלה כמחליף במחצית השנייה. בשער פתח פריירה, שהוחלף במאטיץ' בהפסקה. בדקה ה-24 עלו המארחים ליתרון, כשפטריק אוקס ניצל טעות של השוער הפורטוגלי, שניסה לכדרר ברחבה, כדי לקבוע 0:1.

 

למפארד, לצד ריקארדו קארבליו וברניסלאב איבנוביץ', נכנסו לאחר ההפסקה כדי לייצר את השינוי המיוחל. ואכן, היתרון הזה החזיק מעמד עד לדקה ה-63, אז הצליח למפארד להשוות את התוצאה. שש דקות לסיום המשחק נקבעה התוצאה הסופית, כשחליל אנטילופ כבש בכדור חופשי לרשת של מאטיץ'.


חליל אנטילופ, במהלך המשחק מול צ'לסי (צילום: AFP)

 

מאמן צ'לסי, קרלו אנצ'לוטי, אמר בסיום המשחק: "שיחקנו טוב, אבל המשטח היה מוזר והכדור לא נוח. השחקנים ששבו מהמונדיאל לא היו יכולים לשחק יותר מ-45 דקות ובפעם הבאה ישחקו יותר. אנחנו נהיה מוכנים לפתיחת העונה".

 

על האפשרות שאשלי קול יעבור לריאל מדריד שהביעה בו עניין, אמר אנצ'לוטי: "אשלי לא יימכר לאף קבוצה בשום מחיר. אנחנו מאמינים שהוא המגן השמאלי הטוב בעולם, ובגלל זה הוא נשאר איתנו. אין שום שינוי בעמדה שלנו וכולם יכולים לשכוח מזה שאשלי קול יעזוב".


קרלו אנצ'לוטי. קול לא הולך לשום מקום (צילום: AP)

 

עוד הערב: צמד לראול במדי שאלקה

מספר 7 האגדי של ריאל מדריד, ראול, כבש הערב את שער הבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה שאלקה. הספרדי כבש צמד ב-1:3 על באיירן מינכן, וכבר עכשיו מרגיש בעל הבית.

 

דניס מוז'יץ' היה זה שהעלה את באיירן ליתרון ראשון כבר בדקה השישית, את כאן פחות או יותר הסתיים חלקה של האלופה הגרמנית וסגנית אלופת אירופה, כשזו ספגה שלושער תוך שמונה דקות.

 

ראול כבש מקרוב בדקה ה-25 וחגג את שערו הראשון בשאלקה. כעבור שתי דקות קבע אדו בקלות 1:2, אך המהפך הושלם בדקה ה-33, כשראול כבש שער יפהפה וקבע את תוצאת הסיום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים