מה קרה שם? זוהי הדמות הראשית שלא תחזור לסדרה המצליחה של נטפליקס

השחקנית אמה מקי, שמגלמת את דמותה האהובה של מייב וויילי, חברתו וידידתו של אוטיס בסדרת הלהיט "חינוך מיני", הודיעה רשמית כי לא תשתתף בעונה החמישית של הסדרה - באם תאושר ותוזמן על ידי החברה - והיא גם לא היחידה • מי בכל זאת יישאר? • כל הפרטים

"חינוך מיני", צילום: נטפליקס

נגמרו השיעורים: השחקנית אמה מקי, שמגלמת את חביבת הצופים מייב וויילי בסדרת הלהיט של נטפליקס "חינוך מיני", הודיעה כי לא תשתתף בעונה החמישית של הסדרה - אם וכאשר תאושר על ידי ענקית הסטרימינג.

• המעריצים נלהבים: נחשפו פרטי העונה החדשה של סדרת הלהיט של נטפליקס

• הסדרות הלוהטות והשנויות במחלוקת של HBO חוזרות - אבל לא כפי שחשבתם

למעשה, העונה הרביעית של "חינוך מיני", שצילומיה הסתיימו לאחרונה ועתידה לעלות לשידור בהמשך השנה, תהיה האחרונה של השחקנית הבריטית-צרפתייה בתפקיד תלמידת התיכון המרדנית אך טובת הלב - וגם בה יהיה לה תפקיד מצומצם.

"חינוך מיני", צילום: נטפליקס

מקי בת ה-27 אישרה את הפרטים אתמול (ראשון), כשהגיעה לטקס פרסי הבאפט"א (BAFTA - ה"אוסקר" הבריטי), שבו זכתה בפרס "הכוכב העולה". כשהשחקנית המוכשרת נשאלה אם תשוב לעונה נוספת של "חינוך מיני", היא השיבה "עונה חמש? רק סיימתי לצלם את העונה הרביעית בשבוע שעבר! לא, אני לא חושבת שאהיה בעונה החמישית".

האמת היא שלא מעט דמויות אהובות צפויות להיפרד מההפקה עטורת השבחים בשתי העונות הבאות שלה. השחקניות פטריסיה אליסון (אולה), טניה ריינולדס (לילי), סימון אשלי (אוליביה) ורקי ת'קאר (המורה אמילי) לא ישתתפו כלל בעונה הרביעית, ואילו שוטי גטווה (אריק) הודיע מוקדם יותר החודש שהעונה הרביעית תהיה האחרונה שלו, אחרי שקיבל הצעה שאי אפשר לסרב לה: גילום דמותו האייקונית של החייזר דוקטור הו בסדרת המדע הבדיוני המפורסמת.

אמה מקי בטקס פרסי ה-BAFTA, צילום: EPA

אז עם כל כך הרבה עזיבות, מי בעצם נשארים בעיירה שוקקת ההורמונים מורדייל? אל חשש, שכן הכוכבים הראשיים אסא באטרפילד היפהיפה (אוטיס) וג'יליאן אנדרסון (ג'ין), כמו גם קונור סווינדלס (אדם), מימי קין (רובי), קדאר ויליאמס-סטירלינג (ג'קסון) ואליסטר פטרי (המנהל-לשעבר גרוף) עדיין לא אמרו את המילה האחרונה שלהם, ויופיעו כולם בעונה הרביעית לפחות.

אסא באטרפילד, צילום: יוטיוב

כמו כן, השחקן הקנדי דן לוי (כוכב ויוצר "שיט'ס קריק") יצטרף לסדרה ויגלם סופר מפורסם ושרמנטי - שבמקרה גם מלמד את מייב בקולג' היוקרתי בארה"ב, אליו עברה בסוף העונה השלישית אחרי שקיבלה מלגה ללמוד מעבר לים. האם יש לאוטיס סיבה לקנא? בטוח.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר