צילום depositphotos

החלפת מנעול לדלת, כמה זה עולה?

מציאת המנעולן המתאים להחלפת מנעול הדלת יכולה להיות תהליך גוזל זמן מצד אחד, אבל מצד שני, אפשר לעשות את זה בצורה הרבה יותר קלה. רגע לפני בירור מחיר החלפת מנעול לדלת, הנה כל מה שצריך לדעת על מציאת המנעולן הנכון במחיר הנכון

בשיתוף Welock

החלפת מנעול לדלת מצריכה, בראש ובראשונה, להבין אם בכלל צריך להחליף את המנעול או שמא הוא מצריך תיקון מסוים. מחיר החלפת מנעולים יכול לנוע בין עשרות שקלים למאות שקלים ויותר, כאשר מחיר החלפת מנעול לדלת בד”כ יתחיל בכ-150 ₪ – 350 ₪ ומעלה. אם צריך להחליף גם צילינדר, חשוב לברר מראש כמה עולה להחליף מנעול לדלת במקרה זה. לפני שמזמינים מנעולן, חשוב לבדוק את הפרמטרים האלו:

  1. הניסיון של המנעולן בתחום
  2. הניסיון של המנעולן עם סוג התקלה הספציפית
  3. המוניטין של המנעולן (אפשר לברר ברשתות החברתיות או בגוגל, בפורטל ועוד)
  4. צפי הזמן לפתרון התקלה וזמינות חלקי החילוף

כמה עולה החלפת מנעול בדלת?

החלפת מנעול דלת עולה בדרך כלל בין כמה מאות שקלים בודדים או אפילו פחות, תלוי בסוג המנעול שצריך להחליף ובמקום המגורים של הלקוח. לכן חשוב לאתר מנעולן לפי אזורי מגורים, כדי להוזיל עלויות ככל הניתן. אם מדובר על דלת עץ המצריכה החלפת מנעול, השירות במקרה זה יעלה כ-200 – 500 ₪ בממוצע.

בכל הנוגע להחלפת מנעולים לדלתות רב בריח (תואם או מקורי), העלויות יכולות לנוע בין כ-250 ₪ – 950 ₪ בממוצע. אם מדובר על דלת חוסם (תואם או מקורי), המחירים ינועו בין כ-250 – 1,250 ₪ בממוצע. במקרה של דלתות מחוסמות, מחיר החלפת מנעול לדלת ינוע בין כ-550 – 1,500 ₪ בממוצע.

אילו שירותי מנעולן נוספים צריך להכיר?

מנעולנים בדרך כלל מספקים את השירותים הבאים, אותם כדאי לבצע במקרים של תקלות בדלתות, במנעולים ועוד:

צילום מסך

.

לאחר שסוקרים מחירון מנעולן, חשוב לערוך השוואת מחירים להחלפת מנעול, תיקון הדלת או כל שירות מנעולן אחר שצריך להסתייע בו. כך יהיה אפשרי לוודא שנעזרים באיש המקצוע הנכון ובמחיר הנכון ביותר לכיס.

טיפים למציאת מנעולן “שפוי” במחיר ומקצועי בשירות

  1. מחקר שוק מקוון – בשלב הראשון, חשוב להתחיל עם כמה בדיקות מקוונות ולאתר מנעולנים באזור מגורים נתון. יש לחפש ביקורות מלקוחות קודמים כדי לקבל מושג לגבי האיכות והאמינות של השירות של המנעולן, מה שאפשר לעשות טלפונית והן אונליין.
  2. השוואת מחירים בין מנעולנים – חשוב לבצע השוואת מחירים בין מנעולנים לפי אזורי מגורים, מכיוון שככל שהמנעולן מגיע ממקום מרוחק יותר, ככה מחיריו יהיו בהתאם.
  3. פתרון תקלות טלפוני – חלק מהמנעולנים יכולים לסייע בתקלות קלות דרך הטלפון, כמו למשל מתן דבר עצה בנוגע לשימון חלקים שונים במנעול הדלת. במקרה זה, ייתכן שהלקוח יידרש להעביר למנעולן סכום סימלי בביט או בהעברה בנקאית.

לאילו תקלות נפוצות יש לצפות?

רגע לפני ביקור מנעולן בבית, חשוב להכיר את סוגי התקלות הנפוצות שעשויות להצריך מנעולנים. למשל, דלתות יכולות להיתקע, צילינדרים עשויים להחליד, מפתחות עלולים להישבר בתוך הצילינדר, צירים יכולים להחליד או להיתקע, גומיות יכולות להיקרע וכולי.

חלק מהתקלות הנ”ל ניתנות לתיקון עצמי, אבל בדרך כלל ההמלצה היא לאתר אנשי מקצוע נכונים, קרי מנעולנים. אלו יוכלו לא רק לתקן את התקלה, אלא גם לנקוט בצעדי מנע שלא יאפשרו לתקלה לחזור בשנית בעתיד. כל עוד מאתרים את המנעולן הנכון, תיקון התקלה אמור להיות סביר במחיר וכזה שמונע תקלות עתידיות בהמשך הדרך.

בשיתוף Welock