הפועל חיפה ובית"ר ירושלים נפרדו אתמול (ראשון) ב-0:0 מאכזב במסגרת המחזור ה-23 בליגת העל. זה התיקו המאופס השני בין השתיים העונה. שער של אליאל פרץ נפסל בדקה ה-64 לאחר שהמהלך החל בנבדל, גם גול של לירן סרדל בתוספת הזמן לא אושר לאחר נגיעת יד שלו.
מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, לא ידע איך לקבל את התוצאה: "האמת שאני בתחושות מוזרות. רצינו לנצח, אבל בסוף ראיתי שאנחנו לא יכולים לכבוש ואז אמרנו שגם תיקו לא כזה נורא. השארנו אותם מאחורינו וזו עוד נקודה במאבק. לא שיחקנו טוב, אבל היו לנו כמה מצבים. הפועל חיפה קבוצה טובה והיא שלטה בכדור, אבל המצבים הטובים היו שלנו. זה תיקו משקף".
3 צפייה בגלריה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים עם רוני לוי מאמן הפועל חיפה
יוסי אבוקסיס מאמן בית"ר ירושלים עם רוני לוי מאמן הפועל חיפה
"גם תיקו לא כזה נורא". אבוקסיס עם לוי
(צילום: נחום סגל)
"אתם מצפים שבכל משחק החלק הקדמי שלנו יכבוש שערים?", הוסיף מאמן בית"ר. "קבוצות גם סוגרות אותנו ולומדות אותנו. היה פה קרב. ידענו שב-0:0 הם יהיו חשופים, אבל לא היינו מספיק חכמים במסירה האחרונה. אם היינו קצת יותר מרוכזים, היינו יכולים להכריע את המשחק. נצטרך להשיג נקודות עכשיו בשביל להגיע לפלייאוף, נשארו לנו שלושה משחקים קשים מתוכם שניים בחוץ. אם היינו מתחילים את העונה עם הסגל הזה, אולי היו לנו עוד נקודות".
קשר הצהובים-שחורים, תמיר עדי: "תיקו זו תוצאה משקפת. רצינו לנצח ולאסוף את הנקודות האלה. אני לא חושב שמשהו נעצר. כן הגענו למצבים. לפעמים תיקו זו לא תוצאה כל-כך רעה. ידענו שכל משחק זה כמו גמר ואנחנו יודעים את המשמעות של כל משחק שנגיע אליו. יש לנו עוד שלושה כאלו כדי להשיג את מה שמצופה מאיתנו".
3 צפייה בגלריה
אליאל פרץ שחקן הפועל חיפה מול אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
אליאל פרץ שחקן הפועל חיפה מול אוראל דגני שחקן בית"ר ירושלים
דגני מנסה לעצור את פרץ
(צילום: נחום סגל)

רוני לוי: "השערים נפסלו בצדק? חוסר מזל"

מהעבר השני, מאמן הפועל חיפה, רוני לוי, סיכם: "היה משחק טוב שלנו. היינו הרבה יותר טובים מהיריבה. הגענו להרבה מצבים ואפילו כבשנו פעמיים ופסלו לנו אותם. זה מאכזב מאוד. בית"ר קבוצה חזקה שמתגוננת כמעט כל משחק עם עשרה שחקנים וקשה להגיע למצבים. בתוך זה הגענו למספיק הזדמנויות כדי להכריע את המשחק. הייתה חסרה לנו קצת הרגל המסיימת, אולי קיבלנו החלטות לא נכונות. השערים נפסלו בצדק? מה לעשות? זה לפעמים קצת חוסר מזל".
לקראת המשחק הבא של הפועל חיפה - מול הפועל ירושלים בטדי, אמר לוי: "הפועל ירושלים אחת הקבוצות המפתיעות של העונה, זו משימה קשה מאוד אבל אני מרוצה מרמת המשחק שלנו. המשחק הקבוצתי והטקטי שלנו מצוין. יש לנו חבר'ה טובים, אני סומך עליהם והולך איתם בביטחון בכל משחק. הפלייאוף העליון עדיין בהישג יד. אנחנו מתרכזים עכשיו בהפועל ירושלים, מקווים לנצח ומאמין שנצליח".
3 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
עדיין מאמין שהקבוצה שלו יכולה להשיג את הכרטיס אל הפלייאוף. לוי
(צילום: נחום סגל)
אליאל פרץ: "שיחקנו היום מהדקה הראשונה טוב, שלטנו במשחק, הנענו טוב את הכדור. אני חושב שלא ניצחנו כי לא ייצרנו מספיק מצבים ולא הגענו עם מספיק שחקנים לאזור השער. בגלל זה לא ניצחנו. אנחנו טובים עד השליש האחרון ונצטרך להשתפר. אני שמח על המשחק הטוב שעשינו. אין ברירה, נצטרך להביא את הנקודות משלושת המשחקים הבאים. יש לנו הפועל ירושלים ואז עוד שני משחקים קשים. אנחנו צריכים לראות מה עשינו פחות טוב בחלק הקדמי, איך אנחנו יכולים להביא את היתרון מהנעת הכדור אל החלק האחרון ופשוט לכבוש. אם לא נכבוש, לא ננצח. זה הדבר הכי חשוב בכדורגל. אני מקווה שכבר בשבוע הבא נצליח לעשות את זה".
פורסם לראשונה: 22:31, 19.02.23