אחרי שניצחה 0:3 את מכבי חיפה, מכבי ת"א לא חשבה שהיא תגיע למשחק הביתי מחר (שני, 20:30) מול הפועל באר-שבע עם שתי נקודות בלבד בשלושת משחקיה האחרונים. הודות להפסד של אותה חיפה אתמול 3:1 למ.ס אשדוד, הצהובים יכולים למצוא את עצמם שוב במאבק האליפות אם ישיגו שלוש נקודות, מה שהופך את משחק צמרת המסקרן ללוהט עוד יותר. הבוקר קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיברו המאמן אייטור קראנקה והקשר דור פרץ לקראת ההתמודדות.
"מעולם לא היו לי שחקנים שמבקיעים כל כך הרבה כמו ג'ולה (יובאנוביץ') וערן (זהבי). כשיש לך שחקנים כאלה אתה צריך לתת להם לשחק", אמר קראנקה על הבחירה שלו לשחק במערך של שני חלוצים. "אני צריך למצוא את המערך הטוב ביותר והשחקנים הטובים ביותר".
3 צפייה בגלריה
"באר-שבע קבוצה שלמה". קראנקה
"באר-שבע קבוצה שלמה". קראנקה
"באר-שבע קבוצה שלמה". קראנקה
(רדאד ג'בארה, one)
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב
בתקופה רעה. שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים אחרי התיקו מול הפועל תל אביב
(צילום: עוז מועלם)
על תקופה הרעה: "כמאמן הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא להתעלם מהרעש מסביב. זה נכון שאנחנו לא משחקים טוב וצריכים להשתפר, אבל ככל שנשמע יותר רעש נהיה יותר מאוחדים. כולם פה יודעים שאנחנו עובדים היטב, אמרתי אחרי נתניה שאני גאה בסגל הזה. כדורגל משוחק בעונה שלמה ולא רק במשך חודש, אני מרוצה מהקבוצה, מהדרך בה היא עובדת והדבר הראשון שאנחנו צריכים לעשות כדי להשתפר זה להתעלם מהרעש".
על המשחק מחר: "זו קבוצה שלמה, הם מגינים טוב, מנסים להניע את המשחק מאחורה, הם אגרסיביים וזה לא צירוף מקרים שהם במקום השני. למרות כל זה, אני עדיין מסתכל על עצמנו, בקבוצה כמו מכבי אתה צריך לחשוב על עצמך".
על ההתחלה בקבוצה: "לא הגעתי לכאן לחודש, אלא לתקופה ארוכה, וכשאעזוב נחליט אם הייתי טוב או לא. אין סיבה לעשות סיכומים עכשיו. המטרה שלי היא לשפר את הקבוצה ולצבור כמה שיותר נקודות".
על ההחתמה החדשה רארש איליה וההתאקלמות שלו: "הוא מסוגל לשחק בכנפיים לצד ערן ויובאנוביץ'. כשמישהו מהם לא משחק, הוא מסוגל לשחק גם בתור חלוץ. זו הסיבה שהבאנו אותו לכאן".
3 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
"כל משחק הוא הזדמנות עבורנו להיות במרוץ עד הסוף". פרץ
(צילום: עוז מועלם)
בעקבות אישור השער של דיא סבע נגד אשדוד, שהיה מעמדת נבדל, התייחס דור פרץ לאיגוד השופטים: "בסופו של דבר אנחנו במכבי ת"א, המועדון הכי גדול בארץ. אבל ההתנהלות של האיגוד ושל השופטים ראויה לקבל ביקורת. זה לא הגיוני מה שהיה אתמול, צריך לבדוק את זה כמו שצריך. כי במשחק שלנו באשדוד כן בדקו כמו שצריך".
על מאבק האליפות: "כל משחק הוא הזדמנות עבורנו להיות במרוץ עד הסוף. כרגע יש לנו אפשרות לצמק את הפער ולרדוף הכי חזק שאפשר אחרי המוליכה. אנחנו רוצים לשוט קדימה, זה בידיים שלנו. ככל שאנחנו באים מוכנים, אנחנו לוקחים את הנקודות ומתקדמים לעבר המטרה שלנו".