"יש הרבה לחץ עלינו, אבל זה בסדר כי אני אחד השחקנים הכי גדולים בהיסטוריה". קווין דוראנט הוצג הלילה (בין חמישי לשישי) רשמית כשחקן פיניקס סאנס, ונתן הופעה כמו שהוא רגיל.
"יש לנו את כל מה שצריך כדי להצליח", אמר דוראנט לעיתונאים ו-3,000 האוהדים שהגיעו לראות אותו וקיבלו אותו במחיאות כפיים סוערות, "זה עוד לא מגיע לי", הצטנע הפורוורד, "יש לנו עוד הרבה עבודה. אני מרגיש שאני עדיין צריך להוכיח את עצמי, אני רוצה שנשחק טוב בכל פעם, זה הדבר היחיד שאני רוצה כרגע. אני מצפה כבר לבכורה שלי. ראיתי איך הקבוצה הזאת מתפתחת למה שהיא היום ורציתי להיות חלק מהפרויקט הזה. הקבוצה הזאת כבר צברה ניסיון במעמדים הגדולים, הגיעה לגמר ב-2021 (והפסידה 4:2 למילווקי) והיא יכולה לעשות את זה שוב. אני יודע מה אליפות תעשה לעיר ומבין כמה זה חשוב". דוראנט, שמחלים מפציעה, אמר שהוא מקווה לחזור לשחק אחרי פגרת האולסטאר בסוף החודש.
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
מתרגש להיות בפיניקס. דוראנט
(צילום: AP)

2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
קווין דוראנט
(צילום: רויטרס)
על התקופה בברוקלין ועל טריו הכוכבים שהתפרק אמר דוראנט: "פשוט לא יצא לנו לשחק הרבה ביחד. קיירי ארווינג, ג'יימס הארדן ואני שיחקנו רק 16 פעמים ביחד וזה פשוט לא הספיק, כדי לזכות באליפות אתה צריך יותר מזה. למדתי הרבה מהתקופה הזאת, אני מאחל להם הרבה בהצלחה. זה פשוט לא עבד"
"היו לנו הרבה עליות וירידות בברוקלין", המשיך, "בסך הכל אהבתי מאוד להיות שם, ברוקלין תמיד תהיה חלק מהמסע שלי אבל נהניתי מהתקופה שלי שם למרות שלא השגנו את המטרות שלנו. עשינו כל מה שיכולנו. הגעתי לשם עם פציעה קשה, הם עזרו לי מאוד בהחלמה ואין לי מילה רעה להגיד עליהם".
"ביקשתי טרייד אחרי שקיירי עזב כי איבדנו את הזהות שלנו כקבוצה", סיכם דוראנט, "קיירי היה חלק מאוד משמעותי בקבוצה, הוא שחקן מעולה שעושה הכל על המגרש. הוא גם יהיה בהיכל התהילה בעתיד. כעסתי שלא נוכל לסיים את מה שהתחלנו, היינו במומנטום טוב, סוף סוף התחלנו לבנות את מה שתמיד רצינו, אבל בסופו של דבר זה לא קרה".