מתיקות שיא: כשאלן פומפאו הגיעה עם בתה הקטנה לשטיח האדום

השחקנית הופיעה לתצוגת האופנה של מייקל קורס עם בתה בת השמונה • השתיים לבשו צבעים משלימים, ונראו מתוקות להפליא

אלן פומפאו באירוע בדובאי, ינואר 2023, צילום: GettyImages

כוכבת "האנטומיה של גריי" אלן פומפאו, הגיע לתצוגת האופנה של מייקל קורס בניו יורק עם אורחת מפתיעה: בתה הקטנה בת השמונה, סיינה. מדובר בהופעה נדירה, בהתחשב בכך שהשחקנית בת ה-53 ממעטת להגיע עם ילדיה לאירועים רשמיים.

כוכבת "האנטומיה של גריי" פרסמה פוסט פרידה מרגש

נחשף: כך ייראה הפרק האחרון ב"אנטומיה" בכיכובה של ד"ר גריי

המופע של אלן: משהו רקוב בממלכת "האנטומיה"

השתיים הגיעו לתצוגה אתמול (רביעי) ופומפאו נצפתה כשהיא מנשקת את ראשה של סיינה ולוחשת לה מילות עידוד מרגיעות, רגע לפני שעלו על השטיח האדום.

אלן פומפאו ובתה סיינה בתצוגה של מייקל קורס, צילום: אי.פי

לשחקנית יש עוד בת ובן בגילי 13 ו-6 עם בעלה – מפיק התקליטים כריס אייברי. השניים נשואים מאז 2007.

הכוכבת שמרה על לידתה של סיינה בסוד במשך חודשיים. מאוחר יותר הסבירה כי היא נולדה דרך פונדקאית, "הרגשתי חובה עליונה לשמור על הפרטיות שלה".

פומפאו ובתה התלבשו בצבעים מנוגדים, שהשתלבו מצוין ביחד. השחקנית בחרה ללכת על לוק מונוכרומטי בצבע בז'. היא לבשה סריג גולף, חצאית שעשויה מרצועות דקות בצבעי כסף-זהב מנצנצים, מעיל צמר ארוך בצבע בז', נעלי עקב שפיציות באותו הצבע, ותיק יד בטקסטורת קרוקודיל וחגורה בהירה שנקשרה על מותניה השלימו את הלוק.

בתה סיינה בחרה בלוק אופנתי בצבע שחור. היא לבשה ז'קט בומר מקטיפה שחורה של מייקל קורס, חולצת צווארון לבנה שבצבצה מלמטה, חצאית קצרה עם שיבוץ אבנים מנצנצות, גם היא מקטיפה שחורה, טייץ שחור ומגפיים שחורים של ד"ר מרטינס עם תיפורים צהובים. אהבנו מאוד את הבחירות של הקטנה, ואנחנו חוזים לה עתיד מזהיר בתחום.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר