אכזבה למכבי ת"א, לאחר שעתירתם בנוגע לדחיית ריצוי העונש שהוטל עליהם בעקבות אירועי הדרבי - נדחתה היום (רביעי) בידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. כזכור, על פי העונש שנגזר על הצהובים, רק נשים וילדים עד גיל 10 יוכלו לרכוש כרטיסים לשערים 10-11 במשחק הבית הקרוב מול הפועל באר-שבע.
בקבוצה של אייטור קראנקה קיוו לרצות את העונש במשחק הביתי מול הפועל ירושלים שצפוי להתקיים ב-4 במרץ במסגרת המחזור ה-25, במקום במפגש הצמרת המסקרן עם הדרומיים. עם זאת, הדיין אמנון סטרשנוב לא התרשם מהטענות ואף תקף: "זו הפעם השנייה בה מנסה המבקשת, קבוצת מכבי ת"א, לשנות סדרי עולם ולערוך 'מקצה שיפורים' באופן ריצוי העונש שנגזר עליה ע"י ביה"ד המשמעתי".
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א
אוהדי מכבי ת"א
רק נשים וילדים עד גיל 10 יוכלו להיכנס לשערים 10-11 מול באר-שבע. אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
סטרשנוב הזכיר כי מכבי ת"א כבר ניסתה להגיש עתירה דומה בנוגע לריצוי עונשה, כדי שיחול במשחק הבית מול סכנין (שהסתיים ב-1:1) במקום מול הקבוצה של אליניב ברדה. השופט בדימוס הזכיר את תגובתו אז: "הוראות התקנון ברורות וחד משמעיות לגבי אופן ריצוי עונשים שהוטלו על ידי בתי הדין, ואין מקום לסטות מהם לפי נוחיותה של הקבוצה הנענשת, מטעמים אלה או אחרים... לפיכך, הוראות התקנון מחייבות את כל הצדדים".
סטרשנוב לא התרשם גם מטענותיה של מכבי ת"א, לפיהן הפועל ת"א קיבלה הסדר דומה לזה שביקשו הצהובים. "הנני סבור כי מדובר ב'הליך סרק'", כתב הדיין, דחה את העתירה - וחייב את המועדון 2,000 ש"ח בעבור הגשת הבקשה.