ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
בעקבות ההסכם

בשורה למטיילים: קו תעופה ישיר יפתח בין שתי המדינות

משרד התיירות שמח להכריז על מינוף שיתוף הפעולה התיירותי עם סלובקיה | שר התיירות חיים כץ נפגש בישראל עם מקבילו בסלובקיה, אנדריי דולזאל, לחתימה על הסכם תיירותי ובישר על קידום קו תעופה ישיר

בשורה למטיילים: קו תעופה ישיר יפתח בין שתי המדינות
אילוסטרציה צילום: pexels

שר התיירות חיים כץ נפגש היום (שלישי) עם מקבילו הסלובקי, השר אנדריי דולזאל. השניים חתמו על הסכם שיהדק את שיתוף הפעולה בין המדינות בהשקעות בתיירות, בהחלפת ידע בנושאי תיירות עסקית, קיימות, חינוך, חדשנות ועוד. כמו כן, השר הכריז על פתיחה בקרוב של קו תעופה ישיר בין שתי המדינות, שעתיד להגדיל את התיירות הנכנסת מסלובקיה לישראל ולהפך.

ההסכם החדש נועד, בין היתר, להחזיר את המומנטום החיובי טרום הקורונה ולקדם הסכמים עם סיטונאים מובילים, במטרה להגדיל את מספר התיירים המגיעים לישראל. עוד דובר בפגישת השרים על עידוד שיתוף הפעולה במסגרת ארגונים בינלאומיים הקשורים לתיירות, לרבות ארגון התיירות הבינלאומי של האו״ם (UNWTO).

בטקס החתימה על הסכם התיירות בירך השר כץ על היחסים החמים בין המדינות וקרא לסלובקים להגיע לבקר בישראל: "לפני הקורונה, כ-40 אלף תיירים הגיעו מסלובקיה לישראל, בדומה למספר התיירים הישראלים שנסעו לבקר שם. השנה צפוי להיפתח קו תעופה ישיר בין תל אביב לבין עיירת הנופש והספא פישטני, הקרובה לבירה ברטיסלאבה, שבוודאי יתרום להגברת תנועת התיירות בינינו".

 

תיירות מטוסים נסיעות חופשה שדה תעופה נתב"ג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד