שחקני מכבי נתניה חגגו ארוכות עם האוהדים בתום ה-1:2 הערב (שני) על מכבי ת"א במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. הקבוצה מעיר היהלומים סופרת שלושה ניצחונות ליגה רצופים והיא כבר במקום החמישי, עם אותו מספר נקודות כמו בית"ר ירושלים הרביעית.
מנגד, אכזבה גדולה במכבי ת"א, שהשיגה רק 2 נקודות מתוך 9 בשלושת המחזורים האחרונים ורחוקה 8 נקודות ממכבי חיפה שבפסגה ו-4 נקודות מבאר-שבע שבמקום השני. ערן זהבי הצליח לצמק בדקה ה-87 לאחר שני שערים של לירן רוטמן ופטריק טוומאסי, אך זה לא עזר לאורחת - שרואה את שתי הראשונות מתרחקות ממנה.
2 צפייה בגלריה
רן קוז'וק מאמן מכבי נתניה עם עוזרו יובל עזריה
רן קוז'וק מאמן מכבי נתניה עם עוזרו יובל עזריה
"כולם מאמינים בתהליך וזה מתחבר". רן קוז'וק
(צילום: עוז מועלם)
מאמן מכבי נתניה רן קוז'וק אמר בסיום: "אני חושב שבסופו של דבר ידענו שיש לנו סגל טוב. למדנו אותם, עמדנו בעקרונות שלנו. אני חושב שתמיד מזהים את מכבי נתניה לפי המשחק - אנחנו לוחצים גבוה, אנחנו מניעים את הכדור. כולם מאמינים בתהליך וזה מתחבר. קודם כל אנחנו מסתכלים על עצמנו ומאמינים שאנחנו יכולים להגיע רחוק יותר מאיפה שאנחנו נמצאים היום".
על ההכנות לקראת המשחק הערב: "ידענו שאנחנו משחקים נגד קבוצה איכותית שעושה את השערים שלה במעברים. אני חושב שבכל התקפת מעבר שלהם היינו שם כדי ללחוץ ולהשיג את הכדור בחזרה וזה עבד".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי נתניה חוגגים
שחקני מכבי נתניה חוגגים
חגיגה גדולה. שחקני מכבי נתניה חוגגים
(צילום: נדב אבס)
כובש השער השני של נתניה פטריק טוומאסי דיבר על השער המדהים שכבש: "אני מאוד שמח שזכיתי להבקיע, אני יודע שיש לי את היכולת להבקיע שערים כאלה, עשיתי דבר דומה גם בליגה אחרת. זה אחד השערים היפים שלי בקריירה. אני מנסה לדחוף את עצמי כל הזמן כדי להיות טוב יותר. אנחנו כקבוצה מנסים לקיים את הפילוסופיה של המאמן".
על העתיד: "כרגע אני בנתניה ומתרכז במשחק הבא שלנו בשבת. בוודאי שאני אוהב להיות כאן, אני שמח בנתניה. אני אוהב את האוהדים ואת השחקנים שתומכים בי".