בהפועל חולון שמחו מהניצחון אתמול (ראשון)- רביעי ברציפות בליגה- על גליל עליון (73:83) וחוזרים שוב ושוב שלקבוצה יש DNA של אלופה, שיודעת לא להיקלע לתוך מערבולת אחרי הפסד באחת משתי הזירות בה היא משחקת. למרות שבאימון של מוצאי השבת גיא גודס הרגיש שלשחקנים אין אנרגיות, מה שאולי ישפיע על המשחק, הקבוצה שלטה מהרגע הראשון ומלבד רגע ברבע הרביעי בו גליל חזרה עד כדי מרחק פוזשן לשיוויון, הייתה הקבוצה הטובה ביותר על הפרקט. כריס ג'ונסון, ששוב לא חש בטוב בסיום המשחק, הגיע לציון דרך של 1,000 נקודות בליגה הישראלית.
מי שהיה אחראי על הניצחון הוא ג'ו רגלנד (25 נקודות, 8 אסיסטים, 5 ריבאונדים), שלבש את גלימת המאסטרו בפעם המי יודע כמה, כולל התעלות מרשימה ברגעים בו היה נדמה שהקבוצה שוב הולכת לשמוט הפרש ולתת ליריבה במתנה את הניצחון. קור הרוח שמפגין הגארד של האלופה אגב, לכד גם את תשומת ליבו של איתי מושקביץ, שמאוחר יותר אמר שצפה בהתנהלות ובתקשורת של רגלנד על הפרקט והתרשם מכך.
2 צפייה בגלריה
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד
ג'ו רגלנד. שוב הצטיין
(צילום: יאיר שגיא)
על המשחק אמר רגלנד: "רציתי להיות אגרסיבי באותו הרגע ולוודא שאני משיג את הזריקה הכי טובה עבור הקבוצה שלי אבל חייבים לתת קרדיט לגליל, הם הגיעו עם רצף של חמישה ניצחונות כך שכמובן שיהיו להם רגעים שבהם הם ילחמו ויחזרו למשחק. אני פשוט שמח שניצחנו את המשחק".
גם שון דאוסון (13 נקודות, 8 ריבאונדים) סיפק ערב נהדר. בכלל מאז העובדה שהוא וניב משגב הם הישראלים היחידים הבכירים בסגל, מצא הסווינגמן את מקומו אחרי קשיי התאקלמות ארוכים.
על כך אמר גודס: "בסופו של דבר שון הבין מה הוא צריך לעשות בשביל הקבוצה וגם הקבוצה הבינה לקבל אותו בדברים שלו. זה השילוב. שון הוא סוג של סקורר מאוד מפוקס בלעשות דברים, היום הוא עזר לנו בריבאונד. הוא גוף מאוד גדול. הוא מכיר את הקבוצה, הקבוצה מכירה אותו. זה כמו זוג שעובר לגור ביחד וקשה לו אחד עם השני. פתאום עם הזמן כל אחד לומד להכיר אחד את השני יותר. אז היו חיכוכים ודברים, אבל כל אחד מבין את השני ומה צריך להביא לשולחן. צריך לתת לו הרבה קרדיט על החיבור והשינוי הזה".
2 צפייה בגלריה
גיא גודס
גיא גודס
גיא גודס
(צילום: יאיר שגיא)
ביומיים הקרובים שחקני האלופה יזכו למעט מנוחה, אחרי עומס המשחקים האחרונים. לאחר מכן מצפה להם מפגש ראשון מבין שניים נגד הפועל ירושלים בארנה, הפעם בליגה. "זה מה שזה, מי שיהיה על הפרקט, מי שנצטרך לשחק מולו נהיה מוכנים וזו הגישה שלנו", הוסיף רגלנד כשנשאל אם היכולת הזו תספיק נגד הקבוצה מהבירה.
בצד של גליל, שמאוד רצו לרשום ניצחון שישי ברציפות, מאוכזבים מכך שלא הצליחו להפוך את התוצאה, אף על פי שהצליחו לנגוס בהפרש עד כדי 3 נקודות בלבד לשוויון.
מושקוביץ, שלא הצליח להביא את היכולת המצוינת שלו מהמשחקים האחרונים ונעצר הפעם על 11 נקודות בלבד אמר: "חזרנו מאוחר מדי למשחק. הצלחנו לצבור סוג של מומנטום, אבל חולון כבר התחילו להרגיש טוב. כשצברנו ביטחון והתחלנו ריצה, חולון כבר שלטו, ורגלנד וג'ונסון הרגישו בנוח. אם שחקנים ברמה כזו מרגישים בנוח- זה לא תלוי בך".
ברק פלג הוסיף: "יש לנו ניסיון בחולון, לא טוב כ"כ באולם הזה. חולון מנוסים בסיטואציות הזו ויודעים לעשות את ההתאמות והשינויים. אני מסתכל על איך אנחנו הגענו. היינו מאוד נרפים ולא מפוקסים בעיקר. לפעמים קשה להחזיק רצף נצחונות, ואנחנו מרגישים את זה כקבוצה צעירה. לרדוף יותר קשה, חד משמעית".