פחות מארבעה חודשים חלפו מאז צ'ינאנו אונואקו ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הפועל תל אביב, וכבר עכשיו אפשר להכריז ברוב קולות על המלך החדש של האדומים מהיכל קבוצת שלמה.
עונה מופלאה עוברת על מועדון כדורסל. ניצחונות באירופה, הצגות בליגה, ותמיכה מהקהל נתנו הרבה ביטחון לשחקנים החדשים שהצטרפו לאחרונה. אונואקו, אחת ההחתמות הגדולות של הפועל בשנים האחרונות, לוהט במדי מתחילת העונה בשני המפעלים של הקבוצה.
1 צפייה בגלריה
אונואקו
אונואקו
אונואקו
(צילום: עוז מועלם)
הסנטר בעל זריקת סבתא הידועה מקו העונשין ממשיך לבלוט העונה גם בהיכל קבוצת שלמה. אונואקו חווה בשנים האחרונות עליות וירידות כאשר נבחר בקיץ 2016 על ידי יוסטון רוקטס בסיבוב השני, אך לא קיבל תמיכה מהצוות המקצועי ושיחק בסופו של דבר בליגת הפיתוח של ה-NBA, בקבוצת הבת של יוסטון.
אונואקו הביא איתו המון כוח ויצירתיות שהייתה חסרה בשנים האחרונות להפועל תל אביב. אם מסתכלים על התפוקה שלו בעת האחרונה, יכולים לראות את השיפור העצום במדים האדומים בתקופת הזמן הקצרה.
אונואקו הגיע לישראל בקיץ 2021 לאחר שלא הצליח, כאמור, להטביע את חותמו בליגה הטובה בעולם. הוא כיכב במשך שנתיים בבני הרצליה ולקח אותה לעונה גדולה שבסיומה זכתה בגביע המדינה בפעם הראשונה בתולדותיה. האם הוא ייקח תואר נוסף עם הפועל ת"א?
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.