לזה כנראה אף אחד לא ציפה. ברשת ESPN מדווחים כי קרלו אנצ'לוטי יעזוב בקיץ את ריאל מדריד לטובת נבחרת ברזיל.
אנצ'לוטי ה-63 נמצא בשבועות האחרונים תחת זכוכית מגדלת גדולה מאוד בספרד ולא מעט כלי תקשורת פרסמו כי מעמדו התערער לאור התוצאות האחרונות של ריאל מדריד, שרחוקה 8 נקודות מברצלונה, 20 מחזורים מפתיחת העונה.
3 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי
מינוי מפתיע. אנצ'לוטי
(צילום: EPA)
על-פי הפרסום ב-ESPN, הצדדים לא יאשרו באופן רשמי את ההסכם ביניהם. הסיבה? אנצ'לוטי נמצא תחת חוזה בריאל מדריד עד לקיץ 2024, אך לשני הצדדים ברור כי הוא ייפרד מהבלאנקוס בקיץ.
המאמן האיטלקי יחתום אצל הסלסאו ל-3 שנים עד לאחרי מונדיאל 2026 שייערך בארה"ב, קנדה ומקסיקו. הוא יחליף את צ'יצ'ה שסיים את דרכו מיד אחרי ההדחה ברבע גמר המונדיאל האחרון לקרואטיה.
3 צפייה בגלריה
ניימאר
ניימאר
מאמן חדש בדרך. ניימאר ושחקני ברזיל במונדיאל האחרון
(צילום: AP)
אנצ'לוטי אימן את ריאל מדריד בין 2013 ל-2015 וזכה עם הקבוצה בליגת האלופות ובגביע המלך בעונת 2013/14. הוא רשם שיאים כמו 51 ניצחונות ו-22 ניצחונות רצופים, אבל פוטר מתפקידו במאי 2015. הנשיא פלורנטינו פרס הסביר זאת בשעתו: "אנצ'לוטי נכנס להיסטוריה של המועדון כי איתו זכינו בדסימה, וריאל מדריד תמיד תהיה הבית שלו, אבל כפי שכולנו יודעים התובענות אצלנו היא מקסימלית".
אחרי שפוטר המשיך לבאיירן מינכן במקום פפ גווארדיולה, בה לא רשם הצלחה גדולה במיוחד ופוטר גם כן. גם בנאפולי התקשה להגיע להישגים, שלא לדבר על אברטון. רק שבעונה שעברה רשם עונה מופלאה עם ריאל, שהסתיימה בזכייה באליפות ספרד ובליגת האלופות.
3 צפייה בגלריה
ויניסיוס ואנצ'לוטי בחגיגות האליפות
ויניסיוס ואנצ'לוטי בחגיגות האליפות
מכונת תארים. אנצ'לוטי
(צילום: AFP)
האיטלקי הוותיק נחשב לאחד המאמנים המעוטרים בתולדות הכדורגל האירופי, כשהוא זכה 4 פעמים בליגת האלופות (פעמיים עם מילאן ופעמיים עם ריאל מדריד) ובאליפויות ספרד (ריאל מדריד), איטליה (מילאן), צרפת (פ.ס.ז'), גרמניה (באיירן מינכן) ואנגליה (צ'לסי).