שביעות רצון בהפועל באר-שבע לאחר ה-0:1 בחוץ על בני סכנין, שהיה הניצחון השלישי ברציפות של הקבוצה מבירת הנגב. איאד אבו עביד החמיץ פנדל עבור החבורה של אליניב ברדה במחצית ראשונה (35), אך הלדר לופס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-57 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות.
מאמן המנצחת אליניב ברדה אמר בסיום: "מעבר ל-0:1, זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו. הגענו להרבה מצבים, החמצנו פנדל ובסופו של דבר כשאתה מוביל 0:1 ולא מבקיע את השני, אז אתה שמח לשמור על התוצאה. זה ניצחון של המון אופי. זה מגרש שלא ניצחנו בו כבר שנים. השחקנים הראו המון אחריות והמון אופי. זה משחק שלישי ברציפות שאנחנו לא סופגים בו ומבחינתי זה חשוב מאוד. אני לא מתעסק באיך שסופרים אותנו או לא. היה לא פשוט להגיע אל המשחק היום אחרי כל הדחיות, היה חשוב מאוד לחזור עם ניצחון".
1 צפייה בגלריה
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
אליניב ברדה מאמן הפועל באר-שבע
"היה לא פשוט להגיע למשחק עם כל הדחיות". אליניב ברדה
(צילום: אלעד גרשגורן)
על משחק הליגה הקרוב של הדרומיים מול הפועל ירושלים: "זה משחק קשה מאוד. אני קורא לכל האוהדים שלנו להגיע ולפוצץ את טרנר. יהיה משחק קשה מאוד, גם היה קשה נגד ירושלים בטדי".
מאמן בני סכנין קובי רפואה: "באר-שבע קבוצה יותר איכותית מאיתנו, אבל כשאתה לא ראשון לכל כדור ומפסיד בקרבות מגע, אז זאת התוצאה. באר-שבע קבוצה טובה. חבל, אבל יש לנו בעוד שלושה ימים כבר עוד משחק, זה משחק שלישי השבוע".