"תקפו בשוקר חשמלי": כתב אישום נגד שבעה קטינים בגין הקטטה ברמת אביב

לקטינים יוחסו עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, חלק הואשמו גם בשיבוש מהלכי משפט • המריבה התפתחה בשכונה היוקרתית, ובן ה-18 שניסה להפריד הותקף ונפצע

ניידת משטרה, צילום: ללא קרדיט

הקטטה בשכונת היוקרה: פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה היום (רביעי) לבית משפט השלום לנוער כתב אישום נגד שבעה קטינים בגילי 16-14 מת"א, זאת לאחר שתקפו ופצעו את בן ה-18 שניסה לעצור קטטה שהתפתחה בשכונת היוקרה רמת אביב ג'. 

על פי כתב האישום, באחד הלילות בחודש ינואר שהו הקטינים יחדיו, כאשר שניים מהם החלו לדחוף ולקלל האחד את השני. המתלונן שהיה באותה העת במקום ניגש להפריד בין השניים, בשלב זה אחד מהם איים על המתלונן, ובתגובה החל המתלונן להתעמת עימו. במקביל קטין אחר איים על המתלונן עם שוקר חשמלי.

אזיקים (אילוסטרציה), צילום: אורן בן חקון

לאחר העימות עזבו המתלונן וחבריו את המקום, כאשר בסמוך לכך הגיעו הקטינים כשהם עוטים מסיכות על פניהם. כאשר הגיעו למקום החל דין ודברים בין המתלונן לקטינים ואז החלו הקטינים לתקוף את המתלונן. בין היתר, ריססו אותו בתרסיס גז פלפל, חשמלו באמצעות שוקר חשמלי והיכוהו בגופו, באמצעות מנעול.

במהלך האירוע נפל המתלונן על הארץ, בעודו שרוע על הארץ, המשיכו הקטינים להכותו ואף חתכו את ראשו באמצעות סכין יפנית. לאחר האירוע השליכו הקטינים את הסכין היפנית וחלקם אף העלימו את הבגדים שלבשו. כתוצאה ממעשיהם של הנאשמים, נזקק המתלונן לטיפול רפואי.

לקטינים יוחסו עבירות של פציעה בנסיבות מחמירות, תקיפה בצוותא הגורמת חבלה של ממש ולשלושה מתוך הקטינים גם יוחסה עבירה של שיבוש מהלכי משפט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר