שמלת שנאה, עירום מרומז ומסר ברור: הערב המדהים של קיארה פראני

בלוגרית האופנה המצליחה הנחתה את פסטיל סן רמו המפורסם, וניצלה את הבמה להעברת מסרים מעצימים • בארבע שמלות של דיור היא שילבה שלל אלמנטים ואמירות, וסחפה את הקהל • הדובדבן שבקצפת: שמלת הוט קוטור שנתפרה גם בגרסת מיני לבתה ויטוריה

קיארה פראני בפסטיבל סן רמו, צילום: אי.פי.אי

קיארה פראני היא כלל הנראה בלוגרית האופנה הראשונה בעולם, ואין ספק שהיא המוצלחת ביותר. פראני לא מתביישת לעורר סערות, ללבוש בגדים פרובוקטיביים, להוביל טרנדים אופנתיים, אבל - יש לה גם מסר לעולם, והיא משתמשת בכל הכלים שברשותה כדי להעביר אותו.

הבלוגרית האיטלקיה הנחתה אתמול (שלישי) את פסטיבל השירים ה-73 של סן רמו, וניצלה את הבמה המכובדת כדי להעביר מסר משמעותי. היא חברה לבית האופנה דיור, והציגה ארבע שמלות יפיפיות עם משמעות.

קיארה פראני עם שמלת ערב שחורה של דיור, צילום: אי.פי.אי

היא התחילה בשמלת ערב קלאסית ממשי של דיור בצבע שחור. מדובר בשמלת סטרפלס ארוכה, עם חצאית רחבה וקווים שמדגישים את המותן. היא הוסיפה כפפות שחורות מעל המרפק ושאל לבן, שעליו נכתב בשחור "תחשוב חופשי". בהסבר שצירפה בחשבון האינסטגרם הפופולרי שלה, הסבירה פראני את הרקע: "במסר הזה אנחנו מקווים לעורר את כל הנשים להרגיש חופשי להשליך לצד את התפקידים שהטילה עליהן החברה, ולא להיכנע לפטריארכיה". פראני בחרה בשרשרת עדינה ששילבה יהלומים ואבני אודם ואיפור טבעי, שהחמיאו לה ועזרו להעביר את המסר בצורה ברורה. בנוסף, היא חשפה תספורת חדשה, כששערה מגיעה עד לכתפיה, ועוצב בגלים.

"לחשוב חופשי", פראני, צילום: אי.פי.אי

השמלה השנייה הייתה ההצהרה הדרמטית של הערב, כשפראני עלתה לבמה בשמלה של דיור שמדמה גוף נשי עירום. מדובר בשמלה בצבע ניוד ושכבות טול שמדמה את איברי הגוף הנשיים. מדובר ברפרנס ליצירה של המעצבת מריה גרציה קיורי לבית האופנה דיור, בקולקציית ההוט קוטור באביב-קיץ 2018.  פראני העבירה את המסר שאישה היא זאת שתחליט אם להראות את גופה, בלי שיחלישו אותה וישפטו אותה על זה. "זה ייתן קול לכל נשות העולם שסובלות מהתעללות, או חוות בושה", הסבירה. 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

בשמלה השלישית, שנקראה "השמלה נגד השנאה", פראני הפגישה בין אופנת עילית והמסרים התוקפניים שהיא מקבלת ברשת מדי יום. הקללות והעלבונות נרקמו בשחור על רקע לבן, ופראני לבשה שמלת מקסי צמודה, ובתמונה שפרסמה באינסטגרם היא מציגה אצבע משולשת.

שמלת השנאה של פראני, צילום: אי.פי.אי

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

השמלה הרביעית והאחרונה הייתה מורכבת מאוברול בצבע שמפניה מעוטר בקריסטלים מנצנצים, שמעליו חצאית טול שקופה עומדת, כשהבסיס שלה נעשה בצבע זהה לאוברול. החצאית מסמלת כלוב ובריחה ממוסכמות ומדעות קדומות שנכפו על ידי הפטריארכיה, ומסמל מבט עם תקווה לעתיד לדורות הבאים. כדי להדגיש את המסר פראני הצטלמה עם בתה הפעוטה ויטוריה, כשהיא לבושה בשמלה זהה, בתמונות שהצליחו להמיס אותנו.

פראני בשמלה שמסמלת את הבריחה מהכלוב, צילום: אי.פי

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Chiara Ferragni ✨ (@chiaraferragni)

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר