שרת ההסברה תוקפת

גלית דיסטל: היועמ"שית כפרה בתפקידה, צריך להחליפה

שרת ההסברה, גלית דיסטל-אטבריאן, עולה להתקפה נגד היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, וטוענת כי היא כפרה בתפקידה ואסור לה לחוות דעה ברפורמה המשפטית • הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |

שרת ההסברה, גלית דיסטל-אטבריאן, עולה להתקפה נגד היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, וטוענת כי היא כפרה בתפקידה ואסור לה לחוות דעה ברפורמה המשפטית שהממשלה מקדמת בימים אלו. הריאיון המלא, הערב ב'כיכר השבת'.

דיסטל זועמת כשנשאלת על חוות הדעת של היועצת המשפטית לממשלה, שקבעה כי לראש הממשלה אסור לעסוק ברפורמת המשפט: "האשה הזאת נמצאת בניגוד עניינים היסטרי, המשפט של נתניהו פלילי, הרפורמה חוקתית, אז מה יקרה? משפט נתניהו יופסק? זה שקר. מי שבאמת נמצאת בניגוד עניינים זאת היועצת המשפטית. הייתי מצפה ממנה לא לומר מילה אחת על הרפורמה, היא נוגעת לה אישית והיא לא יכולה לחוות דעה".

"הגברת בהרב-מיארה היא מינוי פוליטי של גדעון סער שמתעב את הממשלה והעומד בראשה, אני לא חושבת שהיא גורם אובייקטיבי, לא חושבת שהחוק או המלחמה בשחיתות מעניינים אותה, האשה הזאת שהייתה בתרדמה מוחלטת כשדברים מושחתים ומזעזעים התרחשו -האשה הזאת סתמה את הפה".

כשהיא נשאלת האם צריך לפטר את היועצת המשפטית, היא משיבה: "אני חושבת שזה דבר שצריך לעשות, אני מאמינה לקו הברור שקודם כל עיניים על החקיקה המשפטית. דעתי האישית שאחרי הרפורמה הזאת צריך להחליף אותה. היא כפרה בתפקידה, היא העזה להיות פוליטית מכף רגל עד ראש וזה לא מזיז לה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה

תהילים להצלחת ולרפואת חיילי צה״ל ולהשבת החטופים

-נקראים כעת
-פרקים נקראו
-ספרים נקראו
לקריאת תהילים והוספת שמות לתפילה
עכשיו בכותרות