ערכתי לאחרונה בתאריך 08.02.23 בשעה 10:26 בברכה, The Godfather
יעל פרידסון | הארץ
השופטים הודיעו כי העד הבא יהיה סגן-ניצב מומי משולם, שהיה אחד מחוקריו של נתניהו במשטרהבתחילת הדיון עסקו השופטים בסדר העדים שיחלו להעיד לאחר שתסתיים עדותו של יריב עמיעד, חוקר רשות ניירות ערך. לפי החלטתם, ראשית יעיד סגן-ניצב מומי משולם, שהיה אחד מחוקריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במשטרה. אחריו יעלה לדוכן העדים החוקר שלומי חכמון, ששימש כראש צוות החקירה של עד המדינה שלמה פילבר בלהב 433. משולם צפוי להשלים את עדותו לאחר השבתון של השופטים שייחל ב-6 במארס ויימשך כחודש וחצי.
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2181 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.5.17
6905 הודעות, 46 מדרגים, 72 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.13
1309 הודעות, 9 מדרגים, 17 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
זאת הכנה לפגרה בקיץ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16395 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
הם צרכים חופש מהקומה שהם נמצאים במשפט. מפקד בכיר במשטרה אומר שהם עברו על החוק, והם בשקט כאילו זה הנורמה.
הם הרסו את כל זכויות הנחקר שכבר אין יותר חדרים סטריליים לשיחת עורך דין לקוח. בניגוד לחוק הם מציעים לנחקר להחליף עורך דין, וזה מה שנקרא פושעים במדים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.10.21
1354 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.12.21
4316 הודעות, 18 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
פתחו בחקירה כלפי ראש הממשלה בלי אישור של היועמ"ש ורק בדיעבד הודיעו פתאום שהיה "אישור בעל פה" (מה זה? גם המשכורת של היועמ"ש נכנסת בעל פה?)
וזה שאחר כך מתברר שהוצע לפילבר להיות עד מדינה בתיק הנבנה עוד לפני התאריך שעליו הודיעה הפרקליטות של "האישור בעל פה" הזה, שכביכול היה לפתיחת החקירה (ראה מסמך בפוסט פותח לשרשור הזה)?
כל המשפט הזה אמור היה עכשיו להתבטל בקול תרועה על חוסר חוקיות של הגשת כתב האישום. האמת, זה היה חוסך לפרקליטות עוד הרבה בושות שבטח יתגלו בהמשך.
ואף לא אחד מאבירי הדמוקרטיה ושלטון החוק, אפילו לא איילה חסון, לא מעלים על דעתם להגיד את המילים האלה במהדורת חדשות- "ביטול האישומים".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מושיק קוברסקי מסכם את העדות של תלם אצל שרון גל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.1.22
1328 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
קיימת כבר תשתית נכבדה לכתבי אישום ממנדלבליט אלשייך ועד אחרון החוקרים
וזאת לפני שפתחנו את תיקי הרוגלות, הפרקליטות מנהלת תיק השמדה עצמית
וכל יום הוא תענוג.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.9.11
20302 הודעות, 105 מדרגים, 197 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
106172 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.2.19
12325 הודעות, 45 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
1. איך פתחת בחקירת ראש ממשלה לטענתך באישור בע"פ?
2. איך חוקרי המשטרה ביצעו פעולות חקירה כ-3 חודשים גם לפני המועד שבו לטענתך נתת אישור בע"פ?
3. איך אפשרת מניעת שינה, מזון, תרופות וביצוע סחיטה באיומים דרך חדר המיטות לנחקרים
4. איך אישרת שימוש לא חוקי ברוגלות ואם לא אישרת, איך לא ידעת?
5. איך בחקירות לא בדקתם באתר וואלה האם 315 הכתבות היו חריגות או בכלל קיימות?
6. איך בסעיף התמורה, לא ידעת שביטול ההפרדה נקבע בועדת חייק ב2011 ובמסמך כחלון מ2012 ובגללך עיכוב מתווה הסיבים עלה למשק 12 מיליארד ₪ בשנה?
7. איך הכנסתם סבתות בנות 80, 82 ו-85 לחדרי החקירות כאילו הן עבריינות?
8. איך העזתם לחדור למרחב ייצוג עורכי הדין, לנסות לגרום לנחקרים להחליף אותם, לחדור למחשבי המשרד ואף להקליט את אלוביץ' ובנו בחדר ההיוועצות, תוך ניצול הנחת היסוד כי בחדר זה יש חיסיון?
9. חקירת ראש ממשלה מן הסתם מטלטלת את השלטון והדמוקרטיה במדינה, ולכן חייבת להיות הכי מקצועית, ישרה ונקייה מכל רבב.
איך במקום זאת קיבלנו חקירה חובבנית ואכזרית, רצופה בכשלים, פעולות זדון, זיוף תמלילים, הסתרת ראיות מזכות, עינוי עדים, חציבת מנהרה, אין סוף "שגגות",
ובלי ראיות מרשיעות?
קרדיט לגיא לוי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16395 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.5.18
5517 הודעות, 49 מדרגים, 94 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 15
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
19310 הודעות, 187 מדרגים, 345 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.3.08
15302 הודעות, 63 מדרגים, 89 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
זה הרבה יותר חמור מתפירה. עורכי הדין של אלוביץ' ונתניהו חשפו שכל הפרקליטים הבכירים השתתפו בישיבה בה אושר תרגיל החקירה האסור לניר חפץ. אין מחלוקת שזו הייתה עבירה על החוק, ושהם ידעו שזה אסור. יואב תלם, החוקר הראשי, בא לדוכן העדים ומגלה שהוא חושם. החוקר הראשי לא יודע את כללי החקירה. תלם הלך בעצמו לערוץ 2 ואמר: משטרת ישראל לא משתמשת בפגסוס. מתברר שהם השתמשו. לאשתו של אבריאל בר יוסף שמו פגסוס בחדר המיטות. הם עובדים על הציבור בעיניים. עשו כאן דברים מטורפים. בכל אשמים שניים: בלעם בן בעור ויהודה איש קריות. סליחה, רוני אלשיך ושי ניצן. בא רוני אלשיך ואמר: לא אכפת לי כללים וחוקים, תעשו הכל, העיקר שתתנו לי את הראש של נתניהו, וכולם שם עשו אותו דב"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חקירה ראשית ע" יעו"ד יהודית תירוש. להלן ציון של מספר נקודות בלבד מהתמלול:
תירוש: "הטענה שעלתה שבמסגרת החקירה חקרתם את מעורבות נתניהו עוד לפני שקיבלתם אישור לך".
עו"ד בן צור: "פילבר אישר זאת העדותו".
עמיעד: "הטענה משוללת יסוד".
השופט בר-עם: פילבר אמר שלחצו אותו בנושא נתניהו".
עמיעד: "זה היה בנושא בזק".
בר-עם: "מישהו מתמרן אותו. לאוו דווקא בזק".
עמיעד: "הגענו לזה בסוף חקירת בזק" (הערת אלי ציפורי: " הוא משקר. כמובן שהוא התכוון לנתניהו").
תירוש: "היתה טענה שאתה הצעת להפוך את פילבר לעד מדינה נגד נתניהו". (הערת אלי ציפורי: "העד לוגם מים, נראה שהוא בלחץ גדול, נע בחוסר נוחות").
עמיעד: "טענה משוללת יסוד. אני מבין שפילבר לא מספר את כל האמת. פעם אחר פעם אני אומר לו תספר את האמת, תמודד ותצא לדרך חדשה. מבחינתי המטרה היא לספר את האמת". בשיחה שהייתה עם ליאת בן ארי הוחלט להגיד שהמחיר ייגזר מהתוכן ואז אני נכנס לפילבר ואומר לו זאת".
תירוש: "מה הנסיבות שהביאות אתכם לחקור מאמרים בוואלה!?"
עמיעד: "לגבי פילבר היו דברים להשלים. בנוסף מתישהו דיבר על זה שלא הייתה לו מעורבות בוואלה! היה חשד לשיבוש גדול".
בן צור: "אין שום חשד לשיבוש".
עמיעד: "בפלאפון מצאנו הודעה שהיא מספר תמונות של חוברת סיקור. בנוסף, היו ממצאים שהיו קשורים של תכנים הקשורים לנתניהו. כן קיבלנו אישור של היועמ"ש לחקור את המניע של פילבר ושל ההודעות האלה והאם יש לזה קשר למערכת היחסים של נתניהו ואלוביץ' וכל מי שנגע בהודעות כמו אלי קמיר, אור אלוביץ ושאול אלוביץ'".
תירוש: "זימנתם לחקירה את חפץ וישועה. ספר על זה".
עמיעד: "התיק עבר לפרקליטות. אמרו לי שזה היה באישור היועמ"ש".
(הערה של אלי ציפורי: "העד סיים ללגום בקבוק מים ומבקש עוד בקבוק. סימן בולט לשקרים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן:
בן צור: "אני אראה לך את מה שאתה עשית, מה אתה אמרת, לא מלמעלה. נתחיל במזכר שקיבלנו לגבי בדיקה שביצעה פולינה, שמוכיח שעמיעד דיבר עם ליאת בן ארי כדי להפוך את פילבר לעד מדינה נגד נתניהו. אנו נמצאים ביום השני של חקירת פילבר. אתה סברת בתגובה לדברים של פילבר, שייתכן שניתן לקדם איתו הסדר עד מדינה".
עמיעד: "אני חולק עליך".
בן צור: "אתה עוצר את החקירה והולך להתייעץ."
עמיעד: "יצאתי החוצה, קיימנו שיחה עם ליאת בן ארי והוחלט שהכדור יהיה אצלו בחזרה, אמירה כללית של מחיר נגזר מתוכן".
בן צור: "בסדר, אנו נראה. ההנחייה שאתה מקבל שהמחיר נגזר מהתוכן, ככל שהתוכן יהיה יותר משמעותי המחיר יהיה יותר משמעותי".
עמיעד: "אני מנסה להביא אותו לספר את האמת, מה הביא אותו לפעול כפי שפעל".
בן צור:"טוב שאתה בורח מזה. יש לזה משמעות ככל שהתוכן יותר משמעותי המחיר יהיה טוב יותר. זה מבחינתו".
עמיעד: "המחיר והתוכן ייגזרו כלפיו ממה שהביא אותו לבצע את מה שנעשה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2181 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
חוק העונשין ונוהל גיוס עד מדינה שהוגדר ע"י היועמ"ש קובע שעבריין עיקרי בפרשת פשיעה לא יהיה עד מדינה כנגד שותפיו האחרים בביצוע הפשע (דוגמא: רוצח לא יכול לשמש עד מדינה כלפי מי שסיפק לו את הנשק), אלא מי שהיה שותף הוא שישמש כעד מדינה כנגד העבריין המרכזי.
עמיעד טוען שלא הוצע לפילבר לשמש כעד מדינה נגד נתניהו (להזכיר: 1. מדובר בעת שעדיין אין אישור יועמ"ש לחקירה נגד רוה"מ כפי שמחייב חוק יסוד הממשלה 2. עפ"י הנחיות היועמ"ש לעניין גיוס עד מדינה, הבקשה לשמש כעד מדינה אמורה להגיע מהנאשם עצמו ולא באמצעות הצעה/שכנוע/כפייה/הפחדה של החוקרים)
שואל בן צור: אז נגד מי "רמזתם" לפילבר שישמש כעד מדינה ?
עונה עמעיד: נגד בעלי תפקיד בבזק (שהציעו/נתנו לו שוחד לטענת החוקרים)
שואל בן צור: הדבר לא הגיוני ! אם פילבר הוא הנאשם העיקרי בעניין בזק איך הוא יכול לשמש עד מדינה נגד מי שהיה מסייע או שותף בביצוע הפשע וזאת בניגוד לאמור לעיל...
מוסיף בן צור ושואל את עמיעד: "אם בזק שיחדה את פילבר, הוא העבריין המרכזי"?
עונה עמיעד: "מקבל" (כלומר, מסכים שטענתו הראשונה שהכוונה שפילבר ישמש כעד מדינה נגד שותפיו בבזק לא מחזיקה מים כלל ועיקר... אם כן נגד מי ביקשו לגייס את פילבר כעד מדינה ?)
שואל בן צור: "תראה איך הדברים מתיישבים. רק מישהו מהקומה מעליו, רק זה עושה שכל" (הערה שלי: כלומר רוה"מ נתניהו)
עונה אביעד: "אני מנסה להבין את השאלה"...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יריב עמיעד נכנס לפילבר ושיקר לו כשטען שעדי קאהן העוזרת שלו לשעבר הפלילה אותו למעשה ואמרה שמה ״שהם עשו לא היה בסדר״ למרות שהיא אמרה בדיוק ההיפך.
עמיעד: ״זה שקר לגיטימי״.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.11.21
56 הודעות
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.08
1791 הודעות, 24 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
בן צור: "האם אתה יודע שלשקר בחקירה - זה צריך אישור?"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
7582 הודעות, 37 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.8.17
19730 הודעות, 63 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "קומה, מכלול. אני אומר לך, פילבר הואשם בהפרת אמונים בתוקף תפקידו כמנכ"ל משרד התקשורת. אנו לא יודעים שלא עושים הסדר עד מדינה עם מישהו שהוא העבריין העיקרי?"
עמיעד: "לא יודע מה להשיב לך".
בן צור: "תחשוב בעברית. פילבר לא יכול להיות עד מדינה נגד גורם בתוך משרד התקשורת".
עמיעד: "אף אחד לא מדבר על עד מדינה בשלב זה".
בן צור: "זה מביך מה שקורה כאן. אם הוא יגיד משהו על דרג תחתיו, המחיר ירד. בזק שיחדה את פילבר. הוא העבריין המרכזי. אם הוא הפר אמונים, עובד ציבור הוא בחזקת עבריין, עבריין מרכזי"
עמיעד: "אם הוא יספר את הסיפור שלו, אין ספק שהוא ישלם את המחיר.הייתי שמח אם הוא היה מספר זאת"
בן צור: "אם הייתם עושים את החקירות כמו שצריך, כולנו היינו שמחים. פילבר אומר שהוא הבין שמדובר בנתניהו. זה גם בזק וגם ראש ממשלה. הוא אמר שתביא את נתניהו ואלוביץ'. זו ההבנה של פילבר"
עמיעד: "אני לא יודע מה יושב לו בפנים. לא הייתה כוונה לנתניהו".
בן צור: "אני רואה את השפה שלך, הצעות אחרות להפוך לעד מדינה. יש מזכר המתעד את ההתייעצות שלך?"
עמיעד: "אני לא כתבתי מזכר".
בן צור: "למה אין מזכר? זו פעולת חקירה. למה לא מתעדים? בוא נחזור למזכר של פולינה הנוגע אליך, שפילבר אמר כמה אמירות ואז התייעצת".
עמיעד: "זה לא בגלל האמירות אני יוצא להפסקה. אני לא יוצא בשביל השיחה".
בן צור: "כתוב בעקבות האמירות של פילבר, אז מה שמשתמע שבעקבות האמירות של פילבר אתה מתקשר להתייעץ".
עמיעד: "אני הגבתי לאמירות שלו שבאו מיוזמתו וחזרתי ואמרתי לו מה שסוכם".
בן צור: "לא ענית על השאלה. בוא נתקדם. אתה אומר שלא הצעת לו שום הצעה. בוא נראה אם זו האמת. עדי קאהן מספרת לכם דבר דומה, שהמניע של פילבר היה מקצועי.
עמיעד: "אני לא זוכר שזה משקף את כל הדברים".
בן צור: "תקשיב טוב למה שאני אומר. היא אומרת שהיא לא חשבה שמשהו לא בסדר. בוא נראה את השקרים שלך לגבי עדי קאהן. אתה נכנס לחדר החקירות".
עמיעד: "לא באתי עם שורות סדורות".
בן צור: "זה מצגים שמתכננים מראש או שכולך זה אילתור? האם הכנת את הדברים? כן הכנת או לא?"
עמיעד: "באתי לשקף את המצב שלו".
בן צור: "האם אתה יודע שלשקר בחקירה - זה צריך אישור?"
עמיעד: "לא מכיר דבר כזה. אם אני אומר משהו לפילבר שעדי קאהן אמרה למרות שלא אמרה זה לגיטימי".
בן צור: "פילבר מסביר לך שמה שמדאיג אותו זה המוניטין שלו ושזה יעלה לו הרבה כסף. נכון?"
עמיעד: ז"ה מה שמופיע פה".
בן צור: "פילבר היה צריך לגייס 4000 אלף מהמשפחה ואתה ידעת זאת. למה אתה שואל אותו על העניין הכלכלי?"
עמיעד: "לא יודע".
בן צור: "נוכח העובדה שלא מצאתם שום דבר הבנתם שיש לו התחייבויות כשכיר. פילבר אומר שכואב לו על עדי שנחקרה באזהרה. אתה משקר לו שעדי קאהן ידעה שמה שאתם עושים זה לא בסדר. זה שקר".
עמיעד: "נכון, זה שקר כחלק מהתשאול".
בן צור: "אתה אומר לו שהיא על המצפון שלו. למה?"
עמיעד: "אני הולך על המצפון שלו כדי שיספר את האמת".
בן צור: "בוא נראה את ההמשך. אתה אומר לו זה מודיעין. חגו סביביך כמו לוויין גורמים מתחתיך ומעליך, זרקו אותך מתחת לגלגלים. מי הגורם שנמצא מעל פילבר?"
עמיעד: "מעליך זה לא נתניהו" (הערת אלי ציפורי: "האיש מחרטט עצמו לדעת").
בן צור: "מי זורק אותו מתחת לגלגלים, בשר לכלבים?"
עמיעד (צועק): "אנירוצה לקבל ממנו את האמת".
בן צור: "טוב, בוא נתקדם. פילבר אומר שהוא הבין שמדובר בנתניהו. תשובתך?"
עמיעד: "אני לא יכול להתייחס למה שאמר פילבר"
בן צור: "זה עד מדינה. תשובתך היא שהוא הבין לא נכון".
עמיעד: "חד משמעית".
בן צור: "אתה חולק על חפץ, אלוביץ', פילבר, אתה חולק על עצמך, או שהחלטת לחקור על דעת עצמך את התיק שקשור לנתניהו, או שהיו ממונים עליך שהינחו אותך, או שאתה דובר אמת - אך זו אפשרות קלושה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2181 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
תמלול מהאתר של ווייס-ציפורי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "אתה אומר לפילבר תעשה את המתמטיקה, אתה רוצה לשכב על הגדר, ידרכו עליך,אנימציע לך, אתה מגיע לקיר, המשפחה תשלם, הדרך קשה".
עמיעד: "בסוף הראיות ידברו, יצטרך להתמודד איתן"
בן צור: "אנילא מבין מה אתה אומר".
בר-עם: "מתמטיקה זה לא מספרים. מה המשוואה?".
עמיעד: "צריך לדעת להתמודד עם המציאות. זו המתמטיקה".
בן צור: " זה לא מסתדר. אתה צריך לצמצם נזקים - איך הוא יצמצם נזקים?"
עמיעד: "יש פה תשאול שכדאי לו לספר את האמת".
בן צור: "מה זה לשכב על הגדר?"
עמיעד: "מה שהביא אותו זה אנשי בזק בסיפור העברייני".
בן צור: "לא מסתדר. אתה אומר שהוא צריך לספר סיפור עברייני עליו ועל בזק. זה לשכב על הגדר?"
עמיעד: "אני מצייר לו תמונה שהוא הקורבן של בזק".
בן צור: "רק בזק? פילבר הבין שזה נתניהו".
שופטת: "הוא כבר אמר שהוא לא מסכים עם זה".
בן צור: "לשיטתך אין פה נתניהו, רק בזק"
עמיעד: "לא פעם הוא הזכיר את נתניהו. אני לא התייחסתי. זה תיאורטי לגמרי".
בן צור: "בוא נדלג לחקירה בה אתם מנסים לשכנע את ניר חפץ להפוך להעד מדינה. אתה משתמש באותה שפה. אתה עוד פעם משתמש בביטוי מתמיטקה. נעשו מאמצים להפוך אותו לעד מדינה. תשובתך?"
עמיעד: "מטרה שלי להגיע שהוא יביא את האמת".
בן צור: "גם חפץ וגם פילבר אמרו בביהמ"ש שהתכוונו לנתניהו. בוא נראה את איריס אלוביץ'. אתה שוב הדובר, תראה את המונוטוניות שלך. אתה מדבר על קיר, זו המתמטיקה כמו של דלי מים. מה שאנו רואים זו הזמנה מפורשת לברוח ולצאת עדי מדינה. אתם פה מנסים לשכנע את איריס אלוביץ' להיות עד מדינה וגם בעלה שיברחו וייצאו מזה. תשובתך?"
עמיעד: אני מנסה להביא אותה לספר את האמת". בן צור: "אז איך היא תצא מזה אם לשיטתךהם יספרו את האמת? איך הם יברחו מזה? אז יש אפשרות לעד מדינה".
עמיעד: "לא. הדבר היחיד שהיה ברור שהחלטה והדיבור על האלוביצ'ים - לא תהיה החלטה יחידנית".
בן צור: "מה אמרת?"
עמיעד: "שאיריס אלוביץ לא תדבר לפני שתהיה החלטה משפחתית. להביא אותה לספר את האמת".
בן צור: "אתה יודע מה המטרה שלי? להביא אותך לספר את האמת".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "נמשיך עם פילבר. אתה מדבר שזרקו אותו קורבן. מי זרק אותו קורבן?"
עמיעד: "שהוא הקטן נוצל כדי להגיע לסיפור של בזק".
בן צור: "בוא נראה. הוא הבין בזמן אמת, הוא אומר שכל הזמן מרחף באוויר זה אלוביץ' ונתניהו. אמרת לו מישהו הביא אותך לזה. מי הביא אותו? אתה אומר שמישהו הביא אותו לעשות זאת, שהחליפו אותו במקום ברגר, כל השיחה הייתה נתניהו ומי שהביא אותו".
עמיעד: "אתה טועה".
בן צור: "אסור לך בחדר החקירות להגדיד עד מדינהו להגיד נתניהו".
עמיעד: "אנו לא מתעסקים עם עדי מדינה".
בן צור: "אתה מדבר על התפקיד שלו כמנכ"ל משרד התקשורת והתפקיד הזה אין סיכוי שיצלח בלי עבירה פילילית. מי מינה את פילבר?"
עמיעד: "נתניהו".
בן צור: "ואז אתה מדבר איתו על ההיכרויות שיש בתיק. יש טענה נתניהו- אלוביץ'. איזה עוד היכרויות?"
עמיעד: "אנילא רומה לשער. אני לא מתייחס לנתניהו. לא דיברתי איתו על נתניהו. אני מחזיר אותו לאינטרסים עסקיים".
בן צור: "אל תברח"
עמיעד: "עניתי לך".
בן צור: "פילבר אומר שזה נתניהו. כמובן בטעות לשיטתך".
עמיעד: "הוא טעה".
בן צור: "אתה אומר שהתנערו ממנו. מי מתנער ממנו? הוא מבין שזה כמובן נתניהו".
עמיעד: "זה עניין שלו".
בן צור: "כולם מבינים אותו דבר. מה קשורה המשפחחה שלו?"
עמיעד: "זה לנסות שייקח אחריות למעשיו הפליליים. יש לזה מחירים משפחתיים אני מציף דגש כדי שיספר את האמת".
בן צור: "הוא אומר שאתה מנסה לסחוט אותו בעניין נתניהו".
עמיעד: "אני אומר לו שהוא טעה".
בן צור: "פילבר אמר בביהמ"ש שניסו לסחוט אותו כדי להפליל את נתניהו ואלוביץ'. אז פילבר טועה?"
עמיעד: "התמליל נמצא בביהמ"ש. ככה לא נראית חקירה שמכוונת למישהו".
בן צור: "הבטיחו לך ויגידו לך וכן היה כלום ואין כלום".
עמיעד: "אני משתמש באמצעות הביטוי של נתניהו כדי שיעשה חשבון נפש".
בן צור: "פילבר מבין שכל השיחה הייתה על נתניהו. עוד פעם טעה?"
עמיעד: "בוודאי".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.19
2130 הודעות, 39 מדרגים, 70 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 39
הפרוטוקולים פתוחים בפני השופטים, בפניו, בפני כולם. ההקשרים ברורים. השפה ברורה, הכיוון ברור. ובכל זאת הוא ממשיך להכחיש בצורה כל כך לא אמינה. כל אותם אנשים שקשרו, עולים אל דוכן העדים ונשמעים כאחרוני העבריינים. לא ידעתי, לא שמעתי, לא זכרתי, אני רק הפיון, לא לזה כיוונתי.
מדהים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
2181 הודעות, 18 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 08.02.23 בשעה 15:10 בברכה, yama
בעניין הפקת מידע הנוגע לרוה"מ נתניהו ורעייתו (ב-4.7.2017 בזמן שאין אישור לפתיחת חקירה כנגד רוה"מ נתניהו, עפ"י חוק יסוד הממשלה) שאינו קשור כלל ועיקר לחקירת בזק בגינה נחק פילבר בעת ההיא.
עו"ד בן צור : הפקתם ביולי ואתם מנסים לפברק לנובמבר ?
יריב אביעד: אף אחד לא ניסה לפברק. אני מבקש את זה בנובמבר 2017 בהקשר של שאול אלוביץ.
עו"ד בן צור: אתה חתום על ההפקות, אני נותן לך הזדמנות להגיד את האמת בבית המשפט.
יריב אביעד: אני יכול להגיד לך, נחשפתי ביולי 2017, העברנו את זה לפרקליטות.
עו"ד בן צור: נבוכתי מהתשובה שלך.
בהמשך ולאחר התעקשות של השופט ברעם למה הופק ולמה הועבר לפרקליטות: מה ההסבר ?
יריב אביעד: כי זה קשור לראש הממשלה נתניהו.
עו"ד בן צור: יפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות, 69 מדרגים, 136 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "כמה זמן ההתייעצות ארכה?"
עמיעד: "20 דקות".
בן צור: זה לקח חצי שעה".
עמיעד:"נכנסתי לחדר של אלי לוי. הוא אמר שיידע את ליאת ואז בוצעה שיחה טלפונית. מי שדיבר עם ליאת זה אלי לוי ויכול להיות שגם אני".
בן צור: "האם פילבר התייעץ עם עורכי הדין שלו?"
עמיעד:"לא זוכר".
בן צור: "פילבר מצא לנכון להתייעץ עם עורכי הדין שלו".
עמיעד: "זה לא יכול ליהות, יכול להיות שעורך הדין מבקש להכין אותו על תנאים".
בן צור: "הוא נשלח הבייתה להתייעץ עם אישתו".
עמיעד: "כדי לעשות חשבון נפש, ברור שידבר עם אישתו".
בן צור: "מה קרה אחרי יום חמישי או 'אולפן שישי"?"
עמיעד: "אין לי מושג לדברים שפורסמו".
בן צור: "כתבה של גיא פלג ואמנון אברמוביץ. או שפילבר הלך אליהם או אתם".
עמיעד: "אין לי מה לתרום לגבי הכתבה".
בן צור: "כתוב בידיעה ששמו של נתניהו לא עלה בחקירה אך ייתכן שהוא הונחה ע"י נתניהו. אתה יודע שבעדות פילבר הוא הבין שהוא צריך להביא את נתניהו. פילבר מספר שאין לו מה לספר והוא מבין שהוא צריך להפליל את נתניהו. פילבר אמר לך זאת?"
עמיעד: "מבחינתנו אנו ממשיכים בחקירה".
בן צור: שתי בעיות. הוא אמר שבבוקר אמר לכם שאין לו מה לתת לכם ואתם ממשיכים איתו. האם אתה יודע שזה לא מתועד?"
עמיעד: "אני לא יודע למה הוא התכוון".
בן צור: "זה לא נגמר ביום חמישי בערב. יש מהלך נוסף שאתה מנסה לשכנע אותו להיות עד מדינה. כן או לא?"
עמיעד: "לא ניסיתי לשכנע אותו להיות עד מדינה".
בן צור: בוא נראה. אנו בחקירה של ה-17 בחודש, אתה נכנס לחדר החקירות עם היבטים שונים על חייו".
עמיעד: "שוחחתי איתו על חייו".
בן צור: "גם פה אתה יוצר רושם שהשיחה לא מוקלטת. אתה פוצח במונולוג, זה הסיבוב השני. אתה אומר שעשו לך עוול, מילכוד 22. מי עשה לו עוול? איזה מילכוד?"
עמיעד: "אני רוצה שיספר את האמת, נתניהו לא קשור".
בן צור: "אתה מסביר לו מי שמינה אותו זה נתניהו. מי שהכניס אותו למילכוד זה נתניהו. תשובתך?"
עמיעד: "אני צריך להביא אותו שיגיד את האמת".
בן צור: "אתה חושב יש מעשים פליליים ואני רוצה שאתה תספר. לעומת זאת, אם הוא יהיה עד מדינה, הןוא יחסוך את המסע הארוך".
עמיעד: "לא. אתה צריך להגיד את האמת".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16395 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
צריך לזכור, אסור לפי החוק לפתוח בחקירה גם אם המעגל שסביב ביבי נחקר. בן צור מנסה לבדוק איתו מה הטריגר שגרם לפתיחת החקירה.
בן צור מתרעם שתירוש מסמנת לעמיעד מה לענות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "בחקירת בזק חדרתם לתיבת הדואר של אלוביץ'. אין קשר בחקירת בזק הראשונה לכתבות בוואלה!".
עמיעד: "יש קשר לשאול אלוביץ'".
בן צור: "שאלתי בחקירה של בזק רשות ני"ע. אין קשר לאלוביץ' ולוואלה!?".
עמיעד: "בשלב זה לא היה קשר".
בן צור: "אני אומר לך שפועלים לא כחוק. כל הסיפור שלך נסתר מהראיות. רואים שאתם מדפיסים מהתיבה של שאול אלוביץ' התכתבויות בין אלוביץ', ישועה ורובינשטיין. ולא צריך להיות שם קשר ב-4 ליולי לחקירת בזק רשו ני"ע. למה אתה מפיק את זה?"
עמיעד: "לא יודע מה היו הנסיבות".
בר-עם: "זה היה מכוח צו חיפוש אני מניח".
עמיעד: "החיפוש היה לפי מילות מפתח. קפצו ממצאים שמצאו לנכון להעביר לפרקליטות".
בן צור:"אין שום קשר לחקירת בזק-יס למה שהפקתם. אין שום מילת חיפוש שיכולה לעלות שזה קשור. אני רוצה להציג לך 2 מוצגים ב-4 ביולי. אתם מוציאים התכתבויות בין אלוביץ', ישועה ורובינשטיין על תמונות של שרה נתניהו. אין קשר לבזק רשות ני"ע".
עמיעד: "אין".
בן צור: "אתם מפיקים עוד תמונות של שרה נתניהו. אין לזה שום קשר לחקירת בזק -יס".
עמיעד: "נכון".
בן צור: "החקירה הזו הייתה באחריותך".
עמיעד: "הייתי אחראי על החקירה של משרד התקשורת לא הייתי מודע לזה".
בן צור: "אז אין לך את זה עד חקירת אלוביץ'".
עמיעד: "אין לי".
בן צור: "אז אני אראה לך שכן. מראה לך מוצג, כתוב עליו קלסר וואלה! חומר רגיש".
עמיעד: "כל האייטמים הועברו מתיק בזק".
בן צור: "אתה מפיק חומר שאתה מקבל ואתה מסמן אותו?"
עמיעד: "אני משתדל לסמן".
בן צור: "בוא נראה מה עשיתם עם המוצגים. מוצג ראשון יש כתב יד שלך ב-15.11.17, תאריך הפקה 27.7.17".
עמיעד: "לגבי הכתבות הייתה העמדה שלא לחקור בינתיים חוץ מפילבר".
עמיעד: "אתה הפקת ב-27.7".
עמיעד: "לא. אני מסמן את החומרים בנובמבר".
בן צור: "לא הבנתי. אך בוא נתקדם. בוא נראה מה הפקתם ביולי על נתניהו".
עמיעד: "לא הפקתי. אני רשום בסימון".
בר-עם: "מי יכול להפיק אותם?"
עמיעד: "אין לי ידיעה". בן צור: "מעשה שטן. ההפקה השאירה את החותם שלך, ובוא נראה את הקישור של ההפקות ואז תגיד לי - ידי לא הייתה במעל. אתה היית אחראי על התיק המרכזי".
עמיעד: "אני לא הפקתי ביולי 2017. מתעסק רק באוקטובר 2017".
בר-עם: "אדוני יודע שיש את זה בחומר. למה זה הופק?"
עמיעד: "לא יודע". בן צור: "מישהו התעסק בזה אצלכם. באופן משונה אתה לא יודע מי אצלך התעסק, למרות ששמך מופיע"
עמיעד:"אמרתי, אני לא יודע".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עוד משידור התמלול מביהמ"ש ב"ערוץ של אלי ציפורי ואבי וייס" כאן:
בן צור: "יש רעיון מאחורי ההפקה הזו. אני אומר לך שבאתם עם התיזה על פילבר ונתניהו ואני מראה לך מה אתם מכינים לפני שפילבר מגיע. לא קשור לעולמות של בזק רשות ני"ע. הפקתם ביולי ומנסים לפברק אותם לנובמבר".
עמיעד: "אף אחד לא ניסה לפברק. אני מבקש את זה בנובמבר בהקשר של שאול אלוביץ'".
השופט שחם: "ממי אתה מבקש את זה?"
עמיעד: "ההתעסקות שלי עם הנושא הייתה סביב חקירת שאול אלוביץ'. אני לא מתעסק בזה".
בן צור: " בוא נמשיך לראות את הכתבות שהפקתם. יש טבלה שבה השם שלך מופיע, כתבות על משפחת נתניהו ותראה את הכתבה של גידי וייץ מתי הפקתם. אתה יודע מה גילינו על ההפקות של הכתבות? כולן היו בכתבה של גידי וייץ. זה אחד לאחד מה שהופק".
עמיעד: "אין לי ידיעה מה הנסיבות שבמקור הפיקו את אותן כתבות. אין לי זיכרון. אין לי ידיעה".
בן צור: "יפה. מראה לך צו חיפוש ב-19.6. לא קשור במילימטר לנתניהו ולגברת נתניהו. לא כתבות. כלום. לא מקורבי נתניהו. חקירה קלאסית של רשות ני"ע".
עמיעד: "אתה רואה יש לזה קשר לאלוביץ'".
בן צור: "אז צריך לחקור כל דבר?"
עמיעד: "זה קורה לנו מידי פעם. חקירה מתחילה להתגלגל".
בן צור: "לא באתם לביהמ"ש שיש קשר לראש הממשלה לוואלה!. את זה לא אמרתם. נכון?....שאלתי אותך שזה חוקר ממודיעין".
עמיעד: "זה היה מבצע מחלקתי שכולם סייעו". בן צור: "לדעתי הוא לא מופיע כעד תביעה. הצו הזה כתוב בצורה מפורשת שהחיפוש בוצע. אז הוא היה בחריגה מהצו".
עמיעד: "אנו פועלים לפי צו. לא ביקשנו צו הרחבה".
בן צור: "אתה חתום על ההפקות אני נותן לך הזדמנות להגיד את אמת בביהמ"ש".
עמיעד:"אני יכול להגיד לך, אני נחשפתי ביולי 2017, העברנו את זה לפרקליטות".
בן צור: "נבוכתי מהתשובה שלך. הראינו לך שאתם הפקתם שלא כדין כתבות וב-27.7 אתם מפיקים כתבות שלא קשורות לבזק אבל קשורות לנתניהו ולוואלה! מחוץ לאישור של היועמ"ש. הסיפור של ההפקות זה מהלך יזום. זו לא מילת חיפוש. לקחתם את הכתבה ועשיתם פעולות חקירה אחת לאחת".
עמיעד: "אני לא יכול להגיד לך.אני נחשפתי ביולי 2017. העברנו את זה לפרקליטות".
בן צור: "מה אין מזכר - קראנו את הכתבה של גידי וייץ והפקנו את כל הכתבות שקשורות לכך? למה זה לא נעשה?"
עמיעד: "אין לי מה להתייחס. זה מובא לידיעת הפרקליטות".
בר-עם: "מי שהיה בהפקה לא היה צריך לכתוב מזכרים?"
עמיעד: "היו הרבה מזכרים"
בן צור: "ודווקא בנושא זה לא רואים מזכרים. דווקא בזה. תסביר לביהמ"ש, למה מעניינת כתבה של גידי וייץ. מי אתם ומה הסמכות שלכם שתתעסקו בזה?"
בר-עם: "אני מנסה להבין. אתה לא יודע מי אמור להפיק. מי נתן את ההוראה, לא יודע כלום".
עמיעד: "מבחינתי זה מנהל המחלקה".
השופט: "ואדוני לא ידע מכורח זה".
עמיעד: "סופר לי על זה ע"י מנהל המחקלה אלי לוי".
בן צור: "מה הוא אמר לך בשיחה?"
עמיעד: הראו את הממצאים ואמר שהוא יעביר לפרקליטות. לא חשבתי שזה אישיו".
בר-עם: "מה ההסבר?"
עמיעד: "כי זה קשור לראש הממשלה נתניהו".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
בן צור: "נעבור למה שקיבלנו מ-25.9 אגב מיון יסודי של הפרת חוק היסוד וזה מגיע לדעתנו לבטלות כתב אישום. החליטו לחקור את עינייני ראש הממשלה בלי היתר, שלא כדין".
עמיעד: "אני מתנגד למה שאמרת".
בן צור: "אתה מאמת שהיה אישור של היועמ"ש לפעולות חקירה ואני אראה לך לא היה אישור. מדובר בחוקי יסוד. אתה מבין את זה?"
עמיעד: "אוקיי".
בן צור: "אתה מבין שחוקק חוק יסוד בכנסת שרק גורם אחד יכול לאשר פתיחה בחקירה נגד נתניהו?"
עמיעד: "אמרתי כבר 30 פעם שאלי לוי העביר ממצאים לפרקליטות".
בן צור: "אנו רואים שהפקתם שלא כדין על מקורבים של נתניהו".
עמיעד: "היה זאב רובינשטיין".
בן צור: "עזוב את זה שהוא מקורב לשרה נתניהו. אבל מי זה הגורמים המקורבים בלשון רבים?"
עמיעד: "לא יודע, לא זוכר מי אלו הגורמים חוץ מרובינשטיין".
בן צור: "בישיבה שלכם בנוגע לממצאים הראייתיים מה נאמר?"
עמיעד: "הישיבה עסקה בממצאים הקשורים לפילבר לגבי מעורבות בוואלה!".
בן צור: "זה סותר את מה שכתוב כאן. ישבתם עם אלי לוי, ריכזתם והעברתם לפרקליטות".
עמיעד: "לא יודע מה הוא העביר ומה נערך".
בן צור: "לא מבין. זה מה שעשיתם, בכך הסתפקתם?"
עמיעד: "כן",
בן צור: "או שהמשכתם במסע המשולח שלכם?"
עמיעד:"הלכנו בשביל הראיות משאול אלוביץ' לאילן ישועה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות, 227 מדרגים, 447 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.9.15
378 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
אור השמש מחטא הכל! מקווה קודם כל שהמשפט ימשיך כסדרו ומקווה שנצליח לחזור להיות דמוקרטיה..
כרגע אין דמוקרטיות במזרח התיכון. יש דמיון לשלטון כזה.. שבו מועצת החכמים מחליטה לציבור מה טוב ומה לא טוב לו. לא מה חוקי ומה לא חוקי. איראן זה כאן, שם לפחות קוראים לילד בשמו, דיקטטורה!
אגב, או שלא אגב
תודה רבה לך, לסנדק ולכל מי שדואג שהדברים יתועדו ויחשפו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.9.11
37469 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמובן שזה הציוץ היחיד שדיווח עליו גליקמן מבית המשפט
בן צור וחן הזכירו לה את מאות ההדלפות, האיומים על עדים ואת ההופעה של מנדלבליט אצל אילנה דיין והשיחה עם גידי וייץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.4.21
6787 הודעות
בתגובה להודעה מספר 53
בחקירה נגדית מותר להטיח בעד כפי שעושה ההגנה, יותר מכך אפילו. אבל תירוש אלופה בשואו, גליקמן בשיווק, בתכלס שניהם חלשים במקצועם. השיירה עוברת.
רציתם שנתניהו ״יוכיח את חפותו״ בבית המשפט, לא?
קיבלתם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
4461 הודעות, 35 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.20
1233 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 53
הייתי שם היום.
תירוש לא הזכירה את יאיר נתניהו ולא הראתה שום שיתוף, רק דיברה על זה שאנשים באופן כללי כתבו ושיתפו מאמרים הקוראים לתלם להתפטר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
1558 הודעות, 7 מדרגים, 14 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מי הראשון שיציע את עצמו לשמש כעד מדינה , כל הקודם זוכה ,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
4461 הודעות, 35 מדרגים, 66 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.5.15
6170 הודעות, 114 מדרגים, 112 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
שהיו ביננו הזויים שאמרו לפני שנים נתניהו צח והכל תפירת תיקים, הרוב הסתכלו עליהם כקונספריצה מטורפת הספק הקטן שנכנס היה אולי הם (המשטרה הפרקליטות והתקשורת) מתקשרים מפוזיציה אבל וודאי שהם מאמינים שזה נכון ופתאום מתברר שלפחות חלק נכבד מהם סתם מעוותים (לכאורה). ופתאום אתה חושב אין על מי לסמוך במדינה הזאת אולי גם אנשי המקצוע בבנק ישראל שמתריעים מפני ההשפעה הכלכלית של הרפורמה המשפטית הם סתם שקרנים שמדברים מפולטיקה ושנאת נתניהו????
איפה אנחנו חיים???
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד