בטופ קטן: אורטל עמר חושפת את הסוד לגזרה חטובה

המנחה העלתה תמונה בבגדי ספורט, והציגה שרירי בטן מרשימים • "זה משמעותי יותר מכל ספורט שיש", הבטיחה

אורטל עמר, צילום: ניר פקין

לכובעים הרבים של אורטל עמר יתווסף בקרוב גם התואר "גורו תזונה"?. אושיית הרשת שמתחזקת עמוד אינסטגרם עם יותר מרבע מיליון עוקבים, פרסמה אתמול (שלישי) פוסט שבו חשפה את הסודות לאורח חיים נכון מבחינתה.

עמר הדגישה את החשיבות של בחירת המזון שאנחנו מכניסים לפה. "אני מאמינה בתזונה ובטוחה שזה משמעותי יותר מכל ספורט שהוא", קבעה באופן נחרץ, ומיד לאחר מכן ייעצה לוותר על סוגי מאכלים מסוימים ולאמץ במקומם אחרים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

"אני חושבת שמעסיק אותנו הרבה מראה חיצוני, ירידה במשקל, אימונים ותזונה", כתבה עמר בראשית דבריה, שהובאו כפוסט בצירוף תמונות שבהן היא מציגה לוק חטוב במיוחד. "נתחיל מהסוף", ביקשה. "שכל אחד יעשה מה שטוב ומתאים לו עם הגוף שלו", ייעצה. "לגביי, אני מאמינה בתזונה ובטוחה שזה משמעותי יותר מכל ספורט שהוא", פסקה. "תזונה מביאה תוצאות, אוכל בריא, הקפדה על ארוחות, להימנע מנשנושים", הרחיבה.

"אוכל זה צורך, ואולי גם הנאה, אבל צריך לשמור על איזון", הסבירה. "זה סוד הקסם בעיניי. ספורט זו תוספת לנשמה, לנראות, לסיבולת לב-ריאה שלנו, לחיוך ולמצב הרוח", חידדה. "אבל תזונה טובה משנה חיים", קבעה באופן נחרץ. "פחות אוכל מתועש, ויותר בישול ביתי. יותר ירקות ומים מאשר משקאות מוגזים, ואני מבטיחה לכם שזה ייתן לכם תחושה יותר טובה", חתמה בסיום.

הדברים של עמר גררו כצפוי לא מעט תגובות. "צודקת, אבל מה נעשה? פסטה זה טעים, פיצה זה טעים, שוקולד זה טעים. כמה אפשר לאכול סלט, חזה עוף וקוטג'?", תהתה אחת הגולשות, שזכתה לתשובה מצד עמר. "מדי פעם, בסדר. תעשי יום אחד בשבוע שמותר", המליצה.  

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר