יחי המלך החדש: לברון ג'יימס שיאן הנקודות בכל הזמנים ב-NBA

הוא עשה את זה: במהלך המשחק מול אוקלהומה ת'אנדר הבוקר, כוכב הלייקרס קלע 38 נקודות ועקף את האגדה קארים עבדול ג'באר • מאזנו, נכון לרגע זה: 38,390 נקודות • המשחק, שהסתיים בהפסד 133:130, נעצר לטובת טקס לכבודו של קינג ג'יימס, שקיבל את השרביט ממלך הסלים הקודם

לברון ג'יימס. כבר חוזר?, צילום: AFP

גבירותיי ורבותיי, מהפך. לברון ג'יימס הפך הבוקר (רביעי) לשיאן הנקודות בכל הזמנים ב-NBA, כאשר שבר את שיאו ההיסטורי של קארים עבדול ג'באר והעמיד אותו על 38,390.

לוס אנג'לס לייקרס אירחה את אוקלהומה סיטי ת'אנדר, וקינג ג'יימס הצליח לעשות זאת כבר ברבע השלישי, כשהגיע ל-38 נקודות שכל כך קיווה להן. הוא עשה זאת עם זריקה קשה מחצי מרחק, שהלכה פנימה והקפיצה אולם שלם על הרגליים. את המשחק עצמו, סיים לברון עם 38, 7 ריבאונדים, 2 אסיסטים, 3 חטיפות וגם 4 איבודים.

הזריקה שאיתה לברון ג'יימס שבר את השיא, צילום: AP

לברון, יחד עם כל העולם, ידעו שזה יקרה הפעם, או במשחק הביתי הבא של הלייקרס, בין חמישי לשישי, מול מילווקי באקס ויאניס אנטטוקומפו. הכוכב ממש לא יכל לחכות יותר, וכאמור, אחרי שעבדול ג'באר האגדי החזיק בשיא מאז 1984, סוף סוף יש ל-NBA מלך חדש. קוראים לו לברון ג'יימס.

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

למי שעוד מתעניין במה שקרה מעבר לאירוע הגדול על הפרקט, אז הלייקרס הפסידו את המשחק 133:130. אוקלהומה עוד הובילה בהפרש דו ספרתי, והלייקרס חזרו לתמונה, אבל זה לא הספיק להם והמאזן השלילי שלהם צנח ל-30:25. לפחות עם סיבה אחת, או 38,390 כאלו, הם יצאו מהמשחק הזה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר