משטרת פרנקפורט פשטה בשבוע שעבר על ביתו של נשיא איינטרכט פרנקפורט, פטר פישר. זאת לאחר שבנו הצעיר של פישר, בן 13 בלבד, נתפס בבית ספרו כשהוא מסניף קוקאין יחד עם חבר.
כשנחקר במשטרה הודה בנו של פישר כי הוא השיג את הקוקאין בביתו. בתגובה המשטרה פשטה כאמור על ביתו של פישר, שם מצאה שאריות של קוקאין ומריחואנה. בנוסף לפישר, גם אשתו ובנו הבכור (25) נחקרו, כשהבן הבכור כבר הורשע במספר עבירות בעבר, בין היתר בהחזקת מריחואנה.
1 צפייה בגלריה
פטר פישר
פטר פישר
בתפקיד מאז 2000. פישר
(צילום: גטי אימג'ס )
הנהלת פרנקפורט צפויה להיפגש בימים הקרובים על מנת לדון בעתידו של פישר במועדון. הוא מכהן בתפקידו כבר מאז שנת 2000, ורק בספטמבר האחרון נבחר לארבע שנים נוספות, לקדנציה השמינית שלו בתפקיד. פישר גם ידוע בתור תומך גדול של ישראל ושל היהודים, וב-2018 אף קיבל פרס במסגרת קונגרס גרמניה/ישראל. "מי שנגד ישראל והיהודים, הוא גם נגדנו", אמר פישר אחרי שקיבל את הפרס בזכות ההתנגדות והמאבק שלו נגד אנטישמיות ומפלגת הימין הקיצוני AFD.
פרנקפורט נמצאת בעונה מצוינת כשהיא במקום החמישי אך רחוקה חמש נקודות בלבד מבאיירן מינכן המוליכה. בנוסף, אחרי שבעונה שעברה זכתה בליגה האירופית, העונה עלתה פרנקפורט לשמינית גמר ליגת האלופות בפעם הראשונה בתולדותיה, שם תפגוש את נאפולי. הערב (21:45) תארח פרנקפורט את דארמשטאט מליגת המשנה במסגרת שמינית גמר הגביע הגרמני.