תקציר: אינטר ניצחה 0:1 את מילאן בדרבי
(ONE)
באינטר חגגו ארוכות על כר הדשא ובחדר ההלבשה לאחר ה-0:1 אתמול (ראשון) על מילאן בדרבי, שביסס את הנראזורי במקום השני בטבלת הסרייה A. לאוטרו מרטינס כבש את השער היחיד במשחק לזכות הקבוצה של סימונה אינזאגי, שרשמה ניצחון ליגה שני ברציפות ושלישי ברציפות בכל המסגרות.
השחקנים של אינזאגי סגרו ניצחון שני בתוך פחות משלושה שבועות על היריבה, אותה הביסו 0:3 בגמר הסופרקופה ב-18 בינואר. מלבד ההפסד הביתי המפתיע לאמפולי, אינטר לא הפסידה מאז החלה 2023, כאשר לפני שבוע גם השלימה עלייה לחצי גמר הגביע עם ניצחון על אטאלנטה.
2 צפייה בגלריה
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס עם מאמנו סימונה אינזאגי
שחקן אינטר לאוטרו מרטינס עם מאמנו סימונה אינזאגי
"הרגשה מדהימה". לאוטרו מרטינס עם סימונה אינזאגי
(EPA)
"זו הרגשה מדהימה, האווירה במשחקים האלה מזכירה לי את ארגנטינה", אמר לאוטרו מרטינס בסיום. "אני מאושר. פעם נוספת הוכחנו שמילאנו היא כחולה-שחורה". החלוץ התייחס לכושרו הטוב למרות העומס שיש עליו: "הזכייה במונדיאל הדליקה אותי. זה היה הרגע הכי גדול בקריירה שלי. למדתי מזה המון בנוגע למה אני מביא לכר הדשא כשאני משחק".
לאוטרו התייחס לכך שענד אמש את סרט הקפטן: "זה עושה אותי מאוד גאה. עבדתי קשה מאז שהגעתי לאינטר. נתתי את כל כולי וזה היה מאוד מיוחד. שמח שגם המשחק היה מיוחד מבחינתנו".
מאמן המנצחת סימונה אינזאגי היה מרוצה גם הוא בסיום: "ללא ספק זו הייתה הופעה נהדרת, כל הכבוד לשחקנים. הם היו נחושים, מרוכזים ושלטו ללא עוררין במשחק. זה דרבי שני תוך 20 ימים שאנחנו מנצחים וזה משהו מיוחד בשבילנו ובשביל האוהדים".

הנפילה של מילאן נמשכת

בצד השני, האלופה נראית איום ונורא. אם אינטר פורחת מאז שהחלה שנת 2023, אצל יריבתה העירונית המצב הפוך לגמרי. מילאן הצליחה לנצח רק פעם אחת בלבד מאז החלה השנה החדשה, וגם אותו ניצחון היה ב-4 בינואר, מול סלרניטנה. מאז לא הצליחה הקבוצה של סטפנו פיולי לנצח בשבעה משחקים, והפסידה בכל ארבעת משחקיה האחרונים - כולל כאמור תבוסה לאינטר בגמר הסופרקופה לפני שלושה שבועות מינוס יום.
2 צפייה בגלריה
שחקן מילאן רפאל לאאו
שחקן מילאן רפאל לאאו
מילאן לא מצליחה לעצור את הנפילה. רפאל לאאו
(EPA)
"ברור שרצינו שהמשחק ייראה ויגמר אחרת", אמר מאמן הרוסונרי סטפנו פיולי. "ההגנה שלנו לא הייתה נוראית, אבל היינו צריכים למסור את הכדור הרבה יותר טוב. לא הגענו מוכנים ולא תקפנו מספיק במחצית הראשונה. אנחנו חייבים להיות קשוחים יותר".