1 צפייה בגלריה
ישי עוליאל
ישי עוליאל
ישי עוליאל
(לילך וויס-רוזנברג)
שום דבר לא אבוד. לאחר שהנבחרת נקלעה לפיגור 2:0 אמש, דניאל צוקרמן ועידן לשם גברו היום (ראשון) על גולביס ואזולינס במשחק הזוגות וצימקו ל-2:1 בהתמודדות, לאחר מכן, עוליאל גבר 0:2 (1:6, 4:6) על רוברט שטורמבחס במשחק של להיות או לחדול והחזיר את הכחולים-לבנים ל-2:2 לחיים.
כבר במערכה הראשונה הישראלי הציג יכולת נהדרת ועלה ל-0:3 בדרך ל-1:6 מוחץ. במערכה השנייה הלטבי הצליח להגיב ואף שעלה ליתרון 3:4, עוליאל לא ויתר, השיג נקודת שבירה, גבר 4:6 והחזיר את ישראל לחיים.
כאמור, ישראל נקלעה לפיגור 2:0 לאחר היום הראשון שנגמר בהפסדים של לשם לאזולינס ושל צוקרמן לגולביס, אך מוקדם יותר היום השניים כיפרו במשחק הזוגות, גברו 0:2 (3:6, 3:6), עוליאל המשיך את היכולת וכפה משחק חמישי.

מערכה ראשונה: 1:6 לישי עוליאל

עוליאל פתח עם שני סרבים מושלמים וזכה במשחקון הראשון, הלטבי ניסה להגיב לאחר מכן עם הגשות נהדרות ועלה ל-30:40, אך עוליאל לא ויתר חזר לנקודת יתרון, שם ניצח ועלה ל-0:2. בסיומו של ראלי נהדר, הלטבי צימק ל-30:15 במשחקון השלישי, אך שוב עוליאל עם הגשות נהדרות לקח את המשחקון ועלה ל-0:3. טעות של הישראלי נתנה את הנקודה ללטבי שצימק ל-3:1.
בתום משחקון עם הגשות נהדרות עוליאל עלה ל-1:4, הישראלי המשיך במשחק הגנה מצוין, זכה בנקודת שבירה ועלה ל-1:5. הלטבי שוב לא הצליח להגיב להגשות של הישראלי גם במשחקון שלאחר מכן ועוליאל לקח את המערכה הראשונה.

מערכה שנייה: 4:6 לישי עוליאל

הישראלי זכה בנקודת שבירה גם במשחקון הראשון של המערכה השנייה ועלה ל-0:1, עוליאל המשיך עם ההגשות הנהדרות מהמערכה הראשונה ועלה ל-0:2 משכנע. הלטבי חזר לחיים לאחר מספר טעויות של היריב וצימק ל-2:1, לאחר שהצליח לענות להגשות של עוליאל, שטורמבחס זכה בנקודת שבירה והשווה ל-2:2. במשחקון שלאחר מכן, הלטבי שמר על ההגשות שלו, חזר לעניינים והפך ל-2:3.
עוליאל המשיך להגיש נהדר עלה ל-0:50, זכה בנקודה וחזר ל-3:3. שבירה נוספת של הישראלי, שניצל טעויות של שטורמבחס, החזירה לו את ההובלה – 3:4 לישראלי. סרב אדיר של הנציג בכחול-לבן העלה אותו ל-0:30, הוא המשיך עם ההגשות הנהדרות ועלה ל-3:5. הלטבי הצליח לשמור על ההגשות שלו במערכה שלאחר מכן וצימק ל-5:4. הלחץ דיבר אצל עוליאל והלטבי עלה ל-40:30, אך הישראלי בכל זאת שמר על ההגשות וניצח את המערכה 4:6.