לוי:"התחרות קשה,כל משחק הוא קשה"
(באדיבות ONE)
הפועל חיפה ומ.ס אשדוד נפרדו אתמול (שבת) ב-1:1 טוב. חנן ממן העלה את האדומים ליתרון עם שער יפה מהאוויר בדקה ה-51, אבל מוחמד כנעאן איזן וקבע את תוצאת המשחק עם ביצוע אישי יפה כעבור עשר דקות.
מאמן הפועל חיפה רוני לוי אמר אחרי המשחק: "נכנסו רע למשחק. רציתי המשכיות וחבל שלא הצלחנו לנצח כי זה היה חשוב מאוד. הכול צפוף מאוד, נקווה שנעשה סדרה ברציפות כדי להגיע לפלייאוף העליון. המשחק הבא הוא מול יריבה שנלחמת על חייה, נס ציונה. זה יהיה קשה מאוד, נילחם כדי להגיע לפלייאוף. אני אופטימי, עשינו הרבה שינויים והתחזקנו. כל משחק הוא כמו גמר גביע בשבילנו עכשיו כי אנחנו רוצים להגיע לפלייאוף".
1 צפייה בגלריה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
רוני לוי מאמן הפועל חיפה
כל משחק מכריע מעכשיו. רוני לוי
(צילום: נדב אבס)
הבעלים יואב כץ הוסיף: "יש חמישה מחזורים לסיומה של העונה הרגילה ואני משוכנע שנגיע אל הפלייאוף. השחקנים יגיעו לשם עם עבודה קשה, הם רוצים מאוד והמטרה שלנו היא להגיע לפלייאוף".
קפטן חיפה חנן ממן, שכבש שער יפה, אמר: "יש חמישה משחקים שהם חמישה גמרים. אנחנו חייבים לנצח כדי להגיע לפלייאוף". על השער שלו אמר ממן: "זה שער שני שלי העונה. אני משתדל לתת את כל כולי ברמה הפיזית והנפשית. אני לא 100%, אבל מקווה שנצליח להגיע לפלייאוף בכל זאת".
מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר: "שיחקנו טוב והיינו חכמים, אבל מעט מרושלים בחלק הקדמי. חיפה הייתה מסוכנת, אבל אני מרוצה". על מוחמד כנעאן, שכבש שער שוויון יפה, אמר בן שמעון: "חמודי משתפר ממשחק למשחק. הוא ייצא למקומות גדולים ויגיע למקומות גבוהים. הוא מוכשר מאוד". לקראת המשך העונה: "נשארו חמישה מחזורים והכול צמוד". על העובדה שזקאריה מוגיס לא לבש את החולצה עם דגל הגאווה אמר: "מי שלא רצה ללבוש את החולצה טרם המשחק זו זכותו, אני הייתי לובש את החולצה".
כנעאן, שכאמור כבש שער יפה, אמר: "שער נהדר. אני מגיע לשחק כדי לסייע לקבוצה שלי, המטרה להמשיך להצליח. אני מאמין שהזמן של כל אחד יגיע. אני בטוח שאצליח בעתיד. המטרה היא להתקדם ולצאת לשחק בחו"ל".