תגובות שלומי דורה ואליניב ברדה
(תגובות שלומי דורה ואליניב ברדה)
בהפועל באר-שבע מרוצים מהניצחון השני ברציפות, 0:1 מול סקציה נס ציונה. בזכות הניצחון, האדומים שיפרו את מאזן הנקודות שלהם ל-45 והם צמודים למכבי ת"א השנייה כשברשותם עוד משחק חסר, מול בני סכנין בשלישי הקרוב. בבאר-שבע מקווים שתנאי מזג האוויר הסוערים שצפויים בצפון לא יגרמו שוב לדחיית המשחק.
כ-3,000 מאוהדי באר-שבע ליוו את הקבוצה לפתח תקווה והעניקו לקבוצתם אווירה ביתית שעזרה להם להשיג ניצחון תשיעי בעשרה משחקי חוץ העונה, נתון די מדהים. יוג'ין אנסה, שבמבצע אישי מבריק ניצח עבור באר-שבע את הפועל חיפה בראשון שעבר, היה מצוין גם אתמול. בדקה הראשונה הוא הכין מצב כיבוש נהדר לרותם חטואל שהחמיץ. בדקה האחרונה של תוספת הזמן של המחצית הראשונה הוא עשה זאת שוב, הפעם חטואל כבש את מה שהפך לשער הניצחון בהתמודדות.
2 צפייה בגלריה
שחקן הפועל באר-שבע אדריאן פאון מסתיר את סמל הגאווה
שחקן הפועל באר-שבע אדריאן פאון מסתיר את סמל הגאווה
אדריאן פאון (שלישי משמאל) מסתיר את דגל הגאווה
(צילום: יאיר שגיא)
מי שהחל במהלך של השער הוא הקשר הרומני אדריאן פאון, שחטף כדור ומסר לאנסה. עוד במהלך המשחק ובסיומו פאון ריכז את מירב תשומת הלב התקשורתית ולא בגלל כדורגל, אלא בשל העובדה שסירב שיראו אותו עולה כמו שאר שחקני שתי הקבוצות עם חולצה ועליה סמל של לב בצבעי דגל הגאווה. מדובר באקט עליו החליטה מנהלת הליגה על מנת לקדם את המודעות לקהילה הגאה באמצעות עמותת "איגי".
במהלך המשחק היו בטוחים אנשי המועדון שלא מדובר באקט מכוון ותכננו להוציא הודעת הבהרה על כך לאחר בירור העניין מולו. לתדהמת אנשי המועדון, פאון סיפר להם שהמהלך שלו בהחלט נעשה בכוונה תחילה. במועדון התאכזבו מאוד מכך ולכן לא יצאה הודעה רשמית בנושא. בקבוצה טענו גם שזאת זכותו המלאה של השחקן לפעול כך. גורם במועדון אמר: "אנחנו עושים ונעשה המון פעילויות חברתיות גם לטובת הקהילה הגאה. זכותו של אדם לפעול לפי צו מצפונו".
2 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע
שחקני הפועל באר-שבע
יעברו באמצע השבוע את מכבי ת"א? שחקני ב"ש
(צילום: יאיר שגיא)
יש לציין כי הפועל באר-שבע תחת אלונה ברקת נוטלת חלק בהמון מיזמים חברתיים וקהילתיים, שנועדו בין היתר לסייע לקהילות מוחלשות כגון הקהילה הגאה. רק בשבוע שעבר החל המועדון בקמפיין שיווקי למכירת קולקציית בגדי חורף, כשמי שמדגמנים את הקולקציה הם שחקני הקבוצה ביחד עם אנשים הלוקים בתסמונת דאון ממועדונית "יתד" בבאר-שבע.
מי שערך אתמול הופעת בכורה כמחליף הוא הרכש החדש, פטריק קלימלה. נראה שמעמדו של איתי שכטר נמצא בירידה והוא לא שותף אתמול, כמו במשחק נגד הפועל חיפה. הקשר רמזי ספורי ספג בתחילת המשחק מכה בכף ידו והוא ייבדק.